Kosmetyki ATW

1. Data: 2003-06-25 10:36:29

Temat: Kosmetyki ATW
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !!!!
To jeszcze raz ja co sądzicie o kosmetykach firmy ATW ?
Bardzo dziękuję za opinie
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-06-25 10:37:44

Temat: Re: Kosmetyki ATW
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> Cześć !!!!
> To jeszcze raz ja co sądzicie o kosmetykach firmy ATW ?
> Bardzo dziękuję za opinie

Uprzejmie prosze o nie zasypywanie grupy pytaniami, na ktore odpowiedz mozna
znalezc w archiwum.
WRRRRRRRRR!!!!!

m.

1. Data: 2003-06-25 10:45:21

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bdbu1d$5vr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> WRRRRRRRRR!!!!!
>
> m.
>
> Tak tylko mam mały problem z netu kożystam tylko w pracy i zazwyczaj mam
niewiele wolnego czasu , więc łatwiej jast mi poprosić o pomoc niż wertować
archiwum
Dorota

1. Data: 2003-06-25 10:49:24

Temat: Odp: Kosmetyki ATW
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy interesuja cie konkretne kosmetyki ATW?
Ja mam dobra opinnie o niektorych
Przede wszystkim o serii Terapia urody czyli zele cellulit, biust , xxl
wyszczuplajacy, stale tez uzywam zelu pod prysznic XXL
Swietny jest krem dream chociaz nie daje jakiegos piorunujacego efektu to
skora po nim jest gladka i przyjemna
Bardzo dobra opinnie ma tez moj maz na serie dla mezczyzn czyli balsam po
goleniu, zel pod prysznic
Jest jeszcze pare rzeczy ktore sa warte polecenia np. zele do higieny
intymnej, rewelacyjne wrecz tluste "zoltko roslinne", biologiczne
rekawiczki, fitoregulatory,
Niestety mimo ze jestem konsultantka ATW to z przykroscia stwierdzam ze np.
lakiery do paznokci sa tragiczne

Kosmetyk marzen
Zostań doradcą kosmetycznym
Proszę o rad