Kraków-brak relacji ze spotkania..:((((

1. Data: 2003-01-27 07:40:03

Temat: Kraków-brak relacji ze spotkania..:((((
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krakowskie Małpiszonyyyyy...........nawet słówka nie pisnęłyście jak było
na spotkaniu...........a mnie aż skręca z ciekawości-nie macie litości nad
chorym człowiekiem.....buuuuuuuuu

ubeczana po pachy z drugiej strony Wisły.......:((((((.....Bożena

1. Data: 2003-01-27 10:53:44

Temat: Re: Kraków-brak relacji ze spotkania..:((((
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krakowskie Małpiszonyyyyy...........nawet słówka nie pisnęłyście jak było
> na spotkaniu...........a mnie aż skręca z ciekawości-nie macie litości
nad
> chorym człowiekiem.....buuuuuuuuu

Wlasnie, ja tez czekam i czekam i nic... niestety cora chora i nie moglam
sie wybrac, ale to nie znaczy ze nie mozemy wiedziec co i jak bylo....

Tusia

1. Data: 2003-01-27 12:47:12

Temat: Odp: Kraków-brak relacji ze spotkania..:((((
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tusia <_...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b132sk$9vu$...@n...tpi.pl...
> nad
>
> Wlasnie, ja tez czekam i czekam i nic... niestety cora chora i nie moglam
> sie wybrac, ale to nie znaczy ze nie mozemy wiedziec co i jak bylo....

Bo jak mamy Wam powiedziec, ze bylo baaardzo fajnie?
Ogladalysmy swoje prace. Kaila przyniosla wielki stos swoich koronek
klockowych, przyjechala Gocha z Oswiecimia i uczyla robic frywolitki te,
ktore jeszcze nie umialy :-) Ogladalysmy branzowe ksiazki, gazetki,
hardangerami sie zachwycalysmy itd.itp.

Nastepnym razem tez bedzie tak fajnie, wiec sie nie martwcie :-)

No i dolaczyc do nas chce dziewczyna, co prawda nie internetowa, ale tez
robotkowa - zaczepila nas w knajpce :-)

pozdroweczki Ilona

1. Data: 2003-01-27 12:50:08

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
>Zachwycałyśmy się też przepięknymi koronkami klockowymi, ktore
> przyniosła Kayra.

Male sprostowanie - to Kaila (Agnieszka). Kayra (Krysia) to inna kobitka,
choc fizycznie nie tak nam, Malopolankom, odlegla, jak np. Trojmiastowki
:-)))
Ilona

1. Data: 2003-01-27 12:51:40

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> nad
>
> Wlasnie, ja tez czekam i czekam i nic... niestety cora chora i nie moglam
> sie wybrac, ale to nie znaczy ze nie mozemy wiedziec co i jak bylo....
>
> Tusia

Ja też myślałam, że w poniedziałek rano po właczeniu mojego komputera poczytam
wrażenia dziewczyn, a tu cisza! No więc, by nie męczyć nieobecnych, powiem
tylko, że było super!!!!!!!!!! Strasznie się cieszę, że w końcu poznałam znane
mi tylko z internetu kolężanki. Zawojowała nas /wszystkie chyba/ Gosia z
Oświęcimia! Nie ma dla Ciebie, Gosiu, rodzaju robótek, o którym nie miałabyś
pojęcia! Zachwycałyśmy się też przepięknymi koronkami klockowymi, ktore
przyniosła Kayra. No i w ogóle dziewczyny robią piękne rzeczy. Musimy to
powtórzyć. Może jeszcze tej zimy?....
Ewa

1. Data: 2003-01-27 13:01:59

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Nastepnym razem tez bedzie tak fajnie, wiec sie nie martwcie :-)

to jak bylo tak fajnie - to moze zwyczajem innych grup - takie spotkania
organizowac co tydzien - a w najgorszym wypadku - co dwa?

ania
www.koncepcja.aem.pl
Krakuf
kompromis F650 CS

1. Data: 2003-01-27 14:09:07

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> choc fizycznie nie tak nam, Malopolankom, odlegla, jak np. Trojmiastowki

No właśnie, coś mi tu nie pasowało... Dzięki Ilonka, co ja bym bez Ciebie
robiła! Ewa

1. Data: 2003-01-27 20:41:40

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie zalapalam o co chodzi w frywolitkach :-))
Gocha jest rzeczywiscie niesamowita, ale reszta dziewczyn tez ma sie czym
pochwalic :-)
Nasze robotki byly porozkladane po calym stole i o malo co a powyrywalybysmy
sobie te piekne rzeczy, bo kazda chciala ogladac ;-))))
Mam nadzieje, ze spotkania beda sie powtarzac czesciej.
A te ktore nie byly niech zaluja :-)

------------------------
Pozdrowienia
Ajka (Kraków)
GG: 4329119

1. Data: 2003-01-27 21:06:41

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz zaluje :(

pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-01-28 09:33:25

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

To bylo juz nasze 4. spotkanie :-))) Najliczniejsze i najbardziej
wszechstronne, m.in. dzieki Gosi - czego ona nie umie?!?!?!?! Kobieto!
Jestem dla Ciebie pelna uznania za to, ze godzisz zycie rodzinne,
zawodowe i hobby w takim wymiarze, jak zaprezentowalas (patchwork, haft
krzyzykowy, hardanger, frywolitki - w zasadzie o co bysmy nie zapytaly,
wszystkiego juz probowalas :-)))

Do tej pory twardo stalam na stanowisku, ze nie zabieram sie za zaden
nowy typ robotek (chociaz po grudniowym spotkaniu Ajka zarazila mnie
szydelkiem :-) - jednak rzeczy typu szydelko, druty, frywolitki, haft
plaski sa raczej nie dla mnie, bo mam tendencje do "sciagania nitek" -
za to urzekl mnie hardanger i chyba sie na niego skusze :-)

No i faktycznie - jak juz napisala Ilonka - zaczepila nas dziewczyna
siedzaca przy sasiednim stoliku, ktora do internetu nie ma dostepu, ale
prosila o info na telefon o nastepnym spotkaniu.

Pozdr. :-) Arleta

Nowe prace
i dla odmiany krzyżykowo i nieco frywolnie
niekrzyżykowo ;)
do Gośki z Lublina
Pozdrowienia z Kolejowej:)))