Krem Nivea visage

1. Data: 2002-11-01 16:58:49

Temat: Krem Nivea visage
Od: "Hazan" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Niedawno kupilam krem intensywnie nawilzajacy Nivea Visage, pieknie pachnie,
lekka konsystencja i juz myslalam, ze nareszcie trafilam na krem-cudo.
Jednak po 10 moze 15 minutach znow mam uczucie sciagnietej skory. Troche
nawilza, ale do intensywnie nawilzajacego to mu daleko.
Kupilam rowniez kilka kosmetykow firmy Eris ( one sa raczej natluszczajace)
i jestem zadowolona, jednak brakuje mi takiego naprawde silnie
nawilzajacego.
Wczesniej czytalam, ze ktoras z was tak nawilza i nawilza, iz obawia sie, ze
przedawkuje. Niestety nie moge znalezc tego postu.
A teraz pytanko, czym tak nawilzasz, lub nawilzacie? Poleccie cos.

Pozdrawiam,
Goska

1. Data: 2002-11-01 17:06:46

Temat: Re: Krem Nivea visage
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hazan" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przedawkuje. Niestety nie moge znalezc tego postu.
> A teraz pytanko, czym tak nawilzasz, lub nawilzacie? Poleccie cos.

To bylam ja. A nawilzam tak ze stosuje nawilzacz pod krem Oligoaqua na to
nakladam kremik. Tak rano i wieczorem. Do tego stosuje maseczke mineraly z
dax cosmetics ekspersowo nawilzajaca czasami jeszcze jakies inne maseczki.Z
maseczka najczesciej ide spac-tzn z ta mineraly. A kremik ostatnio uzywam
Fortel -moze nie jest napisane na opakowaniu ale swietnie nawilza i wpija
sie w skore. Ja wieczorkiem ogladajac film na przyklad smaruje buzie tak ze
4-5 razy nim bo spokojnie wszystko wchlonie.Czasami smarne sie jeszcze Dove
body silk bo taka gladziutka po nim buzia sie robi. To chyba tyle.:)

Kropelka

1. Data: 2002-11-01 20:34:58

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał

> To bylam ja. A nawilzam tak ze stosuje nawilzacz pod krem Oligoaqua na to
> nakladam kremik.
A nie przeszkadza Ci zapach tego kosmetyku? Jak dla mnie ten nawilzacz wiele
przez to traci, poprostu śmierdzi.
efka

1. Data: 2002-11-01 21:27:31

Od: "Hazan" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Dove
> body silk bo taka gladziutka po nim buzia sie robi. To chyba tyle.:)

Dzieki, ale i tak nie wiem co to ten nawilzacz. To jakas woda do
spryskiwania twarzy, a moze krem?

Goska

1. Data: 2002-11-01 21:59:54

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, ale i tak nie wiem co to ten nawilzacz. To jakas woda do
> spryskiwania twarzy, a moze krem?

Zel. Taki z kuleczkami z witaminami. W wielu drogeriach go widzialam.Jest
cala seria Oligoaqua i miedzy innymi ten nawilzacz pod krem. dokkladnie tak
sie nazywa i dokladnie to robi.
Kropelka

1. Data: 2002-11-02 11:43:48

Od: "Hazan" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:aputi2$6ev$1@news.tpi.pl...

> [...]
>
> Zel. Taki z kuleczkami z witaminami. W wielu drogeriach go widzialam.Jest
> cala seria Oligoaqua i miedzy innymi ten nawilzacz pod krem. dokkladnie

Rozumiem, ze jestes z niego zadowolona, a czy nadaje sie rowniez dla
alergikow?
Jakbys mogla jeszcze tak dopisac cene, bede wdzieczna.

Pozdrawiam,
Goska

1. Data: 2002-11-03 12:22:13

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, ze jestes z niego zadowolona, a czy nadaje sie rowniez dla
> alergikow?
> Jakbys mogla jeszcze tak dopisac cene, bede wdzieczna.

10 zl.

Kaska

1. Data: 2002-11-03 18:31:44

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie przeszkadza Ci zapach tego kosmetyku? Jak dla mnie ten nawilzacz
wiele
> przez to traci, poprostu śmierdzi.

efka, a może masz jakiś zepsuty? Bo mój bardzo ładnie pachnie taką delikatną
świeżością... co mi się bardzo podoba.
Jola

1. Data: 2002-11-03 21:24:24

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." <_...@a...pl> napisał

> efka, a może masz jakiś zepsuty? Bo mój bardzo ładnie pachnie taką
delikatną
> świeżością
Moze rzeczywiscie :-) miałam próbki tej serii i normalnie smierdzialy :-) A
może ja mam nos nie taki jak trzeba?
Pójdę jutro do pobliskiego supermarketu i jak będzie mozna otworzyć to
zwącham ten na półce.
;-)
efka

1. Data: 2002-11-03 21:36:22

Od: "Hazan" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> 10 zl.
>
> Kaska

Dzieki,
Przekonalyscie mnie do zakupu kolejnego kosmetyku. Do niedawna nie mialam
wlasciwie nic, a teraz kolekcja rosnie.

Pozdrawiam cieplo,
Goska

czy powstała wreszcie grupowa strona?