Krysiuuuuuu

1. Data: 2001-06-18 13:14:07

Temat: Re: Krysiuuuuuu
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Jun 2001 15:20:18 +0200, "kasiek"
<k...@w...ps.pl> wrote:

>gdzieś Ty?
>kachna

petam sie tu i tam - gnaizado opuszczone..i tak sobie mysle, ze
lada moment i pies sobie pojdzie precz...

internet cos mi dziwnie dziala, emalie nadchodza z ciekawa
predkoscia i w inetresujacej kolejnosci - odpisze lada-lada

chyba pojde z tego wszystkiego i zjem co nastepuje: ugotowany na
gesto rabarbar z otarta skorka pomar. posypany porozgniatanymi
bezami (wysoki sadzie - jestem niewinna!) - dobre to, oj dobre...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 13:20:18

Temat: Krysiuuuuuu
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzieś Ty?
kachna

1. Data: 2001-06-18 14:00:33

Temat: Odp: Krysiuuuuuu
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to smacznego zycze
dobrze ze sie odnalazlas
:)))
kachna

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:rdvrit0umii9gbofamjgiep4tnubmrkaqt@4ax.com...

> [...]
> gesto rabarbar z otarta skorka pomar. posypany porozgniatanymi
> bezami (wysoki sadzie - jestem niewinna!) - dobre to, oj dobre...

Jak przyrządza się Winniczki? i przepis na lasagne.
Majonez (porada)
Moze jest tu ktos z Krakowa
Ekologia a Maklowicz
zupa czesnakowa?