Ksiazeczka zdrowia

1. Data: 2000-02-03 16:47:57

Temat: Ksiazeczka zdrowia
Od: "Ryj" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowko!
Mam problem - nie mam ksiazeczki zdrowia. Moj ojciec, do ktorego ksiazeczki
bylem wpisany, zmarl rok temu, w sumie nie przeszkadza mi to bo i tak nie
mam w zwyczaju chorowac, ale jednak u okulisty mialem juz byc rok temu...
Moja matka tez nie zyje, no i nie mam pojecia gdzie mam sie udac wy sobie ta
ksiazeczke wyrobic, jakis pomysl? Aha, mam 19 lat.

--
Ryj | s...@b...gnet.pl

2. Data: 2000-02-03 23:11:01

Temat: Odp: Ksiazeczka zdrowia
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli pracujesz to idz do kadr, jesli sie uczysz to dowiedz sie w szkole,
jesli nic nie robisz to idz do najblizszej przychodni i dowiedz sie co z tym
zrobic.
Pozdrawiam,
SG
Użytkownik Ryj <s...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1jim4.37752$H...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-02-04 13:13:10

Od: "Jerzy Nowicki" <p...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

gdzie mam sie udac wy sobie ta
> ksiazeczke wyrobic, jakis pomysl? Aha, mam 19 lat.

To rzeczywiscie masz problem , jezeli nie uczysz sie i nie pracujesz to licz
tylko na darmowa "sosnowa jesionke " z Pomocy Spolecznej, chociaz i to
problematyczne. Jezeli masz "kase" to bez problemu ,idziesz do prywatnego
lekarza i jestes zdrowy.

Jerzy "Goral" Nowicki e-mail: p...@s...home.pl
Zapisz sie na liste k...@e...com
wysylajac ''pusty" e-mail na powyzszy adres

4. Data: 2000-02-04 21:10:45

Od: "Ryj" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowicki <p...@s...home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:GfAm4.40877$H...@n...tpnet.pl...

> gdzie mam sie udac wy sobie ta
> >

> To rzeczywiscie masz problem , jezeli nie uczysz sie i nie pracujesz to
licz
Nie, az tak zle nie ma - ucze sie w technikum, jestem w czwartej klasie.
Zmienia to cos?

> tylko na darmowa "sosnowa jesionke " z Pomocy Spolecznej, chociaz i to
> problematyczne. Jezeli masz "kase" to bez problemu ,idziesz do prywatnego
> lekarza i jestes zdrowy.
Jak rozumiem tam nie trzeba tej ksiazeczki?

> Pozdrawiam
Ja rowiniez :)

5. Data: 2000-02-04 22:06:03

Od: "Jerzy Nowicki" <p...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak rozumiem tam nie trzeba tej ksiazeczki?

To znaczy gdzie , po "sosnowa jesionke" ,tutaj tez sie zastanawiam ,moze i
bez tej ksiazeczki i z tym moga byc klopoty.
A prywatna wizyta u lekarza , tylko "kasa" Panowie.
Jerzy "Goral" Nowicki
Zapisz sie na liste k...@e...com
wysylajac ''pusty" e-mail na powyzszy adres

być może głupie pytanie
Hemochromatoza- do kolegów lekarzy
Gronkowiec koagulazo-ujemny MR
Re: Homeopatia a dzialanie placebo...