Odp: Kult szczupłej sylwetki

1. Data: 2002-10-03 18:31:29

Temat: Odp: Kult szczupłej sylwetki
Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nyksu <n...@w...dff> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anhppd$rak$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Peter" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

rticle&sid=77

> [...]
zaburzenia
> łaknienia. Choroba dotyka je coraz wcześniej...."
>
> tak rozpoczyna się anoreksja, bulimia...
> ciągłe ćwiczenia, coraz mniej posiłków, niezawodowolenie i chęć zmiany
> swojego wyglądu, swojej sylwetki za wszelką cene..., bo inne obok są
piękne,
> chude "i ja także chcę być taka" a później już zostaje przekroczona
granica
> i zdrowy rozsądek...
> dziewczyny nie przesadzajcie z tym wszystkim bo chyba nie warto
> i spróbujcie zaakceptować same siebie- takie jakie jesteście ;-))))

Wiesz Nyksu ciekawa jestem jakbyś był na miejscu dziewczyny która ma 15 lat,
160 cm wzrosty i rozmiar 48 byś się czuł ?????
Kiedyś posiadałam takie rozmiary. Teraz są inne :-) Mam 16 lat, 167 cm
wzrostu i rozmiar 40. Miałam takie wymiaty gdyż brałam antybiotyki które
mnie "roztyły".

--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-10-04 18:04:02

Temat: Re: Kult szczupłej sylwetki
Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kiedyś posiadałam takie rozmiary. Teraz są inne :-) Mam 16 lat, 167 cm
> wzrostu i rozmiar 40. Miałam takie wymiaty gdyż brałam antybiotyki które

Kasiu rozmiar czego?? 8 różnicy to chyba nie aż takie roztycie... o wage Ci
chodzi???

nyksu

1. Data: 2002-10-04 21:28:57

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Oct 2002, nyksu wrote:

> Kasiu rozmiar czego??

Ubrania.

> 8 różnicy to chyba nie aż takie roztycie...

Między 40 a 48 różnica jest kolosalna.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-10-05 07:29:01

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości

> Między 40 a 48 różnica jest kolosalna.

wiesz Ty też jesteś chyba "kolosalny"... skoro tylko to zauważasz.....u
dziewczyny/kobiety

nyksu

1. Data: 2002-10-05 11:11:21

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Oct 2002, nyksu wrote:

> wiesz Ty też jesteś chyba "kolosalny"... skoro tylko to zauważasz.....u
> dziewczyny/kobiety

A cóż to za brednie? Nie oczekujesz chyba, że na grupie p.r.uroda, w wątku
o szczupłej sylwetce będę pisał o bogatym wnętrzu grubasek?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-10-05 12:18:09

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A cóż to za brednie? Nie oczekujesz chyba, że na grupie p.r.uroda, w wątku
> o szczupłej sylwetce będę pisał o bogatym wnętrzu grubasek?

nie ma co się tak unosić... ale to tak jakbyś pytał kobietę o wiek, o pewnym
rzeczach się nie mówi tak prosto z mostu bo to wyjątkowo głupio brzmi i jak
ta osoba później się czuje...hmmhm
chyba rozumiesz co mam na myśli ;-)

pozdrawiam serdecznie
nyksu

1. Data: 2002-10-06 10:04:26

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Oct 2002, nyksu wrote:

> [...]
> rzeczach się nie mówi tak prosto z mostu bo to wyjątkowo głupio brzmi i jak

Nie, nie rozumiem. To ona napisała o swoim dawnym rozmiarze, i co o nim
myśli.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-10-09 18:58:34

Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nyksu <n...@w...dff> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ankl5l$c9f$...@n...tpi.pl...

> [...]
> lat,
>
> Kasiu rozmiar czego?? 8 różnicy to chyba nie aż takie roztycie... o wage

Nie ! Ubrania.
--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-11-01 03:31:09

Od: "Marisa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys mialam 15 lat 173 cm wzrostu i 58 kg wagi i okropnie chcialam przytyc
ale nie pomagalo pochlanianie ogromnych ilosci pokarmu. Ale to bylo "za
moich czasow" i moda byla na dobrze odzywione dzieci. Jezeli ktos czuje sie
zle ze swoja nadwaga to powinien zrzuciz nadwage pozostawiajac cos na
kosciach, zeby wygladal jak czlowiek. I nie patrzcie na modelki, bo one
musza byc takie znikome, bo inaczej ubrania sie na nich marszcza. Takich do
kitu krawcow tam zatrudniaja. Dziewczyny badzcie normalne! Wieszaki na
ubrania wcale nie sa atrakcyjne!

Pozdrawiam
Marisa

Flos Lek