Lato Kwiatów

1. Data: 2000-06-20 17:12:53

Temat: Lato Kwiatów
Od: "PAWEŁek" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

w tym roku wybieram się na lato kwiatów do Otmuchowa.Czy jest ktoś kto
mógłby potwierdzić termin imprezy i napisać co tam się będzie działo
Pozdrowienia
PAWEŁek

2. Data: 2000-06-21 08:47:14

Temat: Re: Lato Kwiatów
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tej kwestii nic nie wiem, ale we wrześniu w Skierniewicach odbędzie się
Święto Kwiatów.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

3. Data: 2000-06-24 12:36:18

Temat: Odp: Lato Kwiatów
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ipvjc$224m$...@n...ipartners.pl...
> W tej kwestii nic nie wiem, ale we wrześniu w Skierniewicach odbędzie się
> [...]
Świeto jest w lipcu
>Uszanowanie
Dokładny termin ustalę niezwlocznie

4. Data: 2000-07-05 07:18:28

Od: "Katrzyna Polniak" <K...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku lato kwiatów ma być 7-9.07.00.
Z tego co wiem impreza w tym roku będzie nie zbyt ciekawa,
będzie dużo disco polo :)
Lepiej wybierz się na Andyjską Fiestę do Ząbkowic Śl.
Pozdrowionko.

Użytkownik PAWEŁek <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8io6at$7u8$...@n...intertele.pl...

5. Data: 2000-07-05 21:53:59

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katrzyna Polniak <K...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8jB85.16840$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
> będzie dużo disco polo :)
> Lepiej wybierz się na Andyjską Fiestę do Ząbkowic Śl.

Uszanowanie
Jacek

Re: Odp: Odp: pytanie?
Re: Odp: Odp: pytanie?