koniczyna na trawniku

1. Data: 2000-06-20 06:11:30

Temat: koniczyna na trawniku
Od: "Ania i Krzysztof Plater-Zyberk" <A...@s...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich ogrodników.
Słyszałem o preparacie, który niszczy koniczynę, a nie szkodzi trawie. Czy
ktoś z grupy mógłby podać mi nazwę tego preparatu?
Serdecznie dziękuję za porady.

2. Data: 2000-06-20 06:26:20

Temat: Re: koniczyna na trawniku
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania i Krzysztof Plater-Zyberk wrote:
> Pozdrawiam wszystkich ogrodników.

Witam na pl.rec.ogrody.

> Słyszałem o preparacie, który niszczy koniczynę, a nie szkodzi trawie. Czy
> ktoś z grupy mógłby podać mi nazwę tego preparatu?

Jesli dobrze pamietam, to Starane ma takie dzialanie.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-06-21 07:28:39

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania i Krzysztof Plater-Zyberk"
<A...@s...multinet.pl> napisał w wiadomości
> Słyszałem o preparacie, który niszczy koniczynę, a nie szkodzi trawie. Czy
> ktoś z grupy mógłby podać mi nazwę tego preparatu?
> Serdecznie dziękuję za porady.

Nie tylko nie niszczę kończyny w trawniku, ale nawet ją tam sieję.
Pomieszałam nsaiona trawy z nasionami białej kończyny i tak rozsypywałam na
miejsce przygotowane na trawnik.
To nie był jednak najlepszy pomysł, bo nasiona kończyny są dużo drobniejsze
od nasin trawy i w jednym miejscu wysiałam więcej kończyny, a w innych
mniej.
Teraz, gdy będę zakładała następny trawnik, to nasiona trawy i kończyny
białej będę siała osobno.
Trawnik z trawy i kończyny jest gęsty, soczysty w kolorystyce, a jak miło
się po nim stąpa na bosaka, jak po dywanie.
A jaki fajny materiał do kompostowania po koszeniu.
Najgorsze jest, gdy kończyna wsieje się w trawnik i tworzy miejscowe kępy.
Pozdrawiam Krystyna

4. Data: 2000-06-22 06:07:57

Od: "Krzysztof P-Z" <A...@s...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za odpowiedź!
Muszę przyznać, że jest ona dla mnie zaskoczeniem.
Nie spodziewałem się, że można podejść do sprawy w ten sposób.
Dla mnie te place koniczyny są jak plamy na odzieży.
Ponieważ nie spodziewałem się ich, i nie planowałem - oczywistą reakcją jest
chęć pozbycia się ich.
Trawnik, to jak sama nazwa wskazuje miejsce gdzie występuje trawa.
Pozdrawiam Krzysztof.

osy, wszedzie pelno os
szukam pnacej odmiany Herritage i Goir de Dijon
sadzonki pod warszawa
dracena 'song od india'
TANIE CAMPINGI na dzialke ! ! !