Liscie winogron

1. Data: 2003-02-24 10:39:44

Temat: Liscie winogron
Od: m...@c...uni.torun.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow !

Ostatnio w Radio slyszalem przepis na golabki w liscaich winogron.
Przepis pochodzil z Bulgarii. Gosci twierdzil, ze do golabkow
uzywaja lisci winogron zamiast lisci kapusty. Twierdzil, ze
maja sposob przechowywania tych lisci, takze uzwaja je przez
caly rok.
Czy ktos z Was wie jak przechowac liscie winogron tak zeby byly \
dobre do golabkow?

pozdrawiam

Marek S.

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2003-02-24 12:43:44

Temat: Odp: Liscie winogron
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was wie jak przechowac liscie winogron tak zeby byly \
> dobre do golabkow?
>
> pozdrawiam
>
> Marek S.
>

> -- Nie wiem jak przechowywac, ale wiem ze sa dobre golabki, moja mama
takie robi, pycha:-)
Bea
_________________
_________________

1. Data: 2003-02-24 12:54:20

Temat: Re: Liscie winogron
Od: "Marek Banaś" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@c...uni.torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> caly rok.
> Czy ktos z Was wie jak przechowac liscie winogron tak zeby byly \

Witam,
Kisze liscie winogron (bez ogonkow) razem z ogorkami malosolnymi latem - po
kilku dniach w zalewie do zamrazarki zawiniete w papier po 20-30 szt.
Powodzenia.

Pomożecie z teściową? ;-)
No to zrobilam ten szpinak w nalesnikach - wrazenia
ad. rosół i kapusta
Masło czy margaryna?
witam