[MM] Yahooo!

1. Data: 2003-03-04 12:07:47

Temat: [MM] Yahooo!
Od: "Tom" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coz, trzeba sie pochwalic i podzielic radoscia, czyz nie? ;)

10,5 kg na MM; poczatek 10 stycznia. W tym 1 tydzien totalnie off (ale to
bylo w gorach na nartach wiec sie nie liczy ;) i 3 tygodnie w ktorych
robilem ten sam blad non-stop i waga stala. Ale kilka dni temu spadek wagi
powrocil. Eh, teraz jeszcze drugie tyle do zgubienia ale to juz powinno
zleciec bez problemow.

Pozdrawiam,

Tomek.

PS. Czy ktos z was ma tak jak ja - tzn. chleb jakikolwiek by nie byl (nawet
pelnoziarnisty) zatrzymuje spadek wagi a z kolei czekolady (70%+) to moge
jesc ile tylko chcem i waga dalej leci w dol?

2. Data: 2003-03-04 12:20:48

Temat: Re: [MM] Yahooo!
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GRATULACJE!
napisz z jakiego bmi do jakiego

> [...]
> pelnoziarnisty) zatrzymuje spadek wagi a z kolei czekolady (70%+) to moge
> jesc ile tylko chcem i waga dalej leci w dol?

Tez mam takie podejzenia

musta

3. Data: 2003-03-04 12:35:28

Od: "Tom" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> GRATULACJE!
> napisz z jakiego bmi do jakiego

Dzieki :)

A zeszlem z 29,5 (187 cm/103,5 kg) do 26,6 (93 kg). Wiec tak jak mowilem,
jeszcze drugie tyle ale jak 'odkrylem' co mnie zatrzymywalo w chudnieciu to
mysle, ze teraz juz kilogramy sie potocza same :)

Pozdrawiam,

Tomek.

4. Data: 2003-03-04 13:16:14

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze drugie tyle ale jak 'odkrylem' co mnie zatrzymywalo w chudnieciu
> mysle, ze teraz juz kilogramy sie potocza same :)
Gratuluje!!!!!! Obserwacje z chlebem masz calkiem sluszne! Hafsa

5. Data: 2003-03-04 13:57:50

Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

U mnie zaleznosc z chlebem nie istnieje.Jem go regularnie od 2 miesiecy na
sniadanie i chudne.Czekolady nie probowalem

6. Data: 2003-03-04 18:43:45

Temat: Odp: [MM] Yahooo!
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również gratuluję i życzę dalszych sukcesów.
Ja przez pierwsze 2 tygodnie schudłam 3 kg, jadłam czasami chlebek ,
wędliny , mleko w proszku i kilka innych "podejrzanych produktów".
Ale od tygodnia waga stoi w miejscu :( , a zrezygnowałam i z chlebka i z
wędlin i z mleka w proszku.
Jak na razie wydaje mi się , że może to być spowodowane słodzikiem.
Wcześniej nie używałam , ale ostatnio często robię zupę mleczną, dosładzam1
tabletką słodziku, więc może to dlatego. Prędzej czy później myślę , że
przyczynę znajdę.

--
Pozdrawiam goraco
Edyta.