MM:mleko w proszku

1. Data: 2003-02-23 00:29:40

Temat: MM:mleko w proszku
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kiedy jestem na diecie MM, gdy mam ochotę na słodycze jem sobie na sucho
mleko odtłuszczone w proszku. Przy czym czasami zjadam całkiem sporo
kilkanaście łyżeczek. Wiem że takie mleko ma strasznie dużo kalorii , ale
wydaje mi się , że chyba w książce "Jeść, aby schudnąć" pisało coś , że
można pić mleko odtłuszczone w proszku. Ale może nie powinnam jeść go na
sucho , jak myślicie???

2. Data: 2003-02-24 12:19:47

Temat: Re: MM:mleko w proszku
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka22" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wydaje mi się , że chyba w książce "Jeść, aby schudnąć" pisało coś , że
> można pić mleko odtłuszczone w proszku. Ale może nie powinnam jeść go na
Mozna pic,ale rozpuszczone w wodzie,jako po prostu napoj.Mysle,ze
niepotrzebnie zjadasz sporo laktozy....W razie glodu zjedz sobie suszona
morele,albo jogurt bez cukru i tluszczu.Albo kabanosa. Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-02-24 13:13:49

Temat: Odp: MM:mleko w proszku
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna pic,ale rozpuszczone w wodzie,jako po prostu napoj.Mysle,ze
> niepotrzebnie zjadasz sporo laktozy....W razie glodu zjedz sobie suszona
> morele,albo jogurt bez cukru i tluszczu.Albo kabanosa. Pozdrawiam Hafsa

a czy taki jogurt bez tłuszczu to nie jest produkt wysoo przetworzony a
kabanos to nie wędlina naszpikowana chemią?

4. Data: 2003-02-24 13:39:29

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> a czy taki jogurt bez tłuszczu to nie jest produkt wysoo przetworzony
wydaje mi sie,ze mniej niz mleko w proszku.Zreszta jogurt mozesz zrobic
sobie sama w domu,jesli nie chcesz kupionego.Kabanosa tez jesc nie
musisz,ugotuj piers z kurczaka....Zreszta to moje propozycje.Nie musisz z
nich korzystac.Pozdrawiam Hafsa

5. Data: 2003-02-24 13:53:07

Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zreszta jogurt mozesz zrobic
> sobie sama w domu,jesli nie chcesz kupionego.

Jak można zrobic jogurt w domu?

6. Data: 2003-02-24 14:03:40

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@b...pl> napisał(a) w wiadomości

> Jak można zrobic jogurt w domu?

Za http://uczta.vege.pl/ :

DOMOWY JOGURT

2 litry mleka (najlepiej 3,2 proc. tłuszczu)
1/2 szkl. naturalnego jogurtu

Wybierz jak najświeższy gesty jogurt, w którego składzie nie ma żelatyny i
konserwantów.
Zagotuj mleko i schłódź je do temperatury ok. 45 st. C. Jeżeli nie masz
termometru, możesz sprawdzić to w prosty sposób: włóż do mleka palec na
około 10 sekund. Mleko powinno być bardzo ciepłe, ale nie parzyć. Zmieszaj
jogurt ze szklanką ciepłego mleka i wlej z powrotem do garnka. Wymieszaj,
przykryj pokrywką i odstaw w ciepłe miejsce.
Bakterie jogurtowe potrzebują kilka godzin w cieple i spokoju, aby się
rozmnożyć i zamienić mleko w jogurt. Postaraj się aby temperatura mleka w
tym czasie nie spadała. Owiń garnek ręcznikiem i postaw obok źródła
ciepła, ja stawiam go koło kaloloryfera. Nie ruszaj garnka.
Najwygodniej jest nastawiać jogurt na noc. Po ośmiu godzinach jogurt
powinien być gotowy. Trzymaj go w lodówce, aby nie skwaśniał. Jest dobry
przez cztery - pięć dni.
Następny jogurt możesz już robić korzystając z własnego zaczynu.
Do wszystkich dzisiejszych przepisów można używać również jogurtu kupnego.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

7. Data: 2003-02-24 14:56:16

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bakterie jogurtowe potrzebują kilka godzin w cieple i spokoju, aby się
> rozmnożyć i zamienić mleko w jogurt. Postaraj się aby temperatura mleka w
> tym czasie nie spadała.

bardzo dobrze się do tego nadaje najmniejsza grzałka akwariowa

pozdrawiam justyna

8. Data: 2003-02-24 15:12:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dobrze się do tego nadaje najmniejsza grzałka akwariowa
>
> pozdrawiam justyna

I ta grzalke wstawiasz do mleka czy do naczynia z woda w ktorym stoi
naczynie z mlekiem???Hafsa

9. Data: 2003-02-24 15:14:20

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosto do mleka

10. Data: 2003-02-24 15:19:48

Temat: Re: Odp: MM:mleko w proszku
Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <j...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> bardzo dobrze się do tego nadaje najmniejsza grzałka akwariowa

Być może, ale mleko i tak trzeba najpierw zagotować.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279