Odp: Magnetoterapia...

From: "m@ga" <M...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Magnetoterapia...
Date: Fri, 07 Jan 2000 09:54:59 GMT

Odpowiadam.
Zupelnie teoretycznie. :-)
Zmieniające się pole magnetyczne powoduje ruch ładunków elektrycznych (prąd
elektryczny).
Przemiana materii to nic innego jak odpowiednio ukierunkowany ruch jonów
(cząstek naładowanych elektrycznie).
Organizm w większości składa się z płynów nieobojętnych elektrycznie
(elektrolit)
Wiec jak przylozysz magnes do ciala to w zasiegu bedzie mial sporo
poruszajacego sie elektrolitu.
Do worka pt.magnetoterapia najczesciej wrzuca sie razem terapie magnesami
stalymi(takimi jak magnetyzery do paliwa) oraz stymulacje polem
elektromagnetycznym gdzie magnesikow nie ma.

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@p...net...