Magnetoterapia...

1. Data: 2000-01-07 04:25:36

Temat: Magnetoterapia...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem dziś w gazecie reklamę specjalnych
pasów leczniczych z magnesami wpływającymi
rzekomo pozytywnie na organizm noszącego je...

Czy są jakiekolwiek dowody oddziaływania
magnesów na organizm człowieka? Z tego co
uczyłem się na fizyce magnesy mają działanie
tylko na specjalne rodzaje materii magnetycznej
a ciało ludzkie, czy woda do nich nie należą.

Wygląda mi to nieco na jakieś bujanie gości... :-)
Czy macie coś do powiedzenia w tej materii?
Pytam zupełnie z ciekawości i teoretycznie :-)))

2. Data: 2000-01-07 09:54:59

Temat: Odp: Magnetoterapia...
Od: "m@ga" <M...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadam.
Zupelnie teoretycznie. :-)
Zmieniające się pole magnetyczne powoduje ruch ładunków elektrycznych (prąd
elektryczny).
Przemiana materii to nic innego jak odpowiednio ukierunkowany ruch jonów
(cząstek naładowanych elektrycznie).
Organizm w większości składa się z płynów nieobojętnych elektrycznie
(elektrolit)
Wiec jak przylozysz magnes do ciala to w zasiegu bedzie mial sporo
poruszajacego sie elektrolitu.
Do worka pt.magnetoterapia najczesciej wrzuca sie razem terapie magnesami
stalymi(takimi jak magnetyzery do paliwa) oraz stymulacje polem
elektromagnetycznym gdzie magnesikow nie ma.

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@p...net...

3. Data: 2000-01-09 09:31:21

Temat: Re: Magnetoterapia...
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> Organizm w większości składa się z płynów nieobojętnych elektrycznie
> (elektrolit)
> Wiec jak przylozysz magnes do ciala to w zasiegu bedzie mial sporo
> poruszajacego sie elektrolitu.

Dzialanie programu Windows to tez ruchy elektronow. Predzej uruchomisz
zawieszony Windows magnesem, niz wplyniesz nim na tak zlozona strukture,
jaka jest organizm czlowieka.

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

stomatologia - szyjki?
Wstrętne Choróbsko
Sukam lekarza domowego dla rodziny na diecie optymalnej
Życie komórki...
Szukam dobrej książki o żywieniu po zapaleniu trzustki