stomatologia - szyjki?

1. Data: 2000-01-07 00:12:05

Temat: stomatologia - szyjki?
Od: "Rysiul" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam "maly" problem z zebami. Pomimo systematycznego mycia zebow 3 razy
dziennie (czasami 2) zawsze jak pamietam mialem problemy z prochnica
(oczywiscie lecze zaraz jak cos wypadnie - dziura nie zab).
Moze wina lezy gdzies wewnatrz (niedobor witamin, mikroelemetow)?

A teraz na dokladke mam problem z dziaslami - zauwazylem ze znacznie sie
obnizyly, czasami sa przekrwione (to chyba zapalenie - wiec uzywam
Corsodylu do plukania w stanach zapalnych, bo jak ide do stomatologa to juz
przewaznie nic nie widac jak twierdzi). A w miejscu odslonietym (szyjki?)
podczas mycia odczuwam bol. Zauwazylem tez kilka wglebien (dziurki), ktore
sa bardzo! bolesne. Stomatolog (bylem u innego, to samo) stwierdzil, ze na
razie nie moze nic zrobic: "poczekamy az pojawia sie dziury to je zalatamy"
:-)))
Czy mozna temu jakos zaradzic? (mam 23 lata i nie spieszno mi do utraty
zebow) :-((

I jeszcze cos - niedawno zauwazylem brazowo-czarny osad (to raczej nie
kamien), szczegolnie w miejscach laczenia sie plomb z zebem (czasem na
szczycie zeba - "powierzchni gryzacej") - czy mozna sie tego pozbyc
(bardzo nieestetyczne)?

Czy w sieci sa jakies informacje o nowych sposobach leczenia w
stomatologii?

Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny - "do ostatniego zeba" :-).

---------------------
Rysiul
e-mail: r...@k...net.pl
ICQ: 10379246

2. Data: 2000-01-07 17:47:09

Temat: Odp: stomatologia - szyjki?
Od: "GRUPY" <w...@x...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśle ze problem tkwi w kamieniu na zębnym który , osadza sie, i obniża
dziąsło.Kamień powstaje najczęsciej z braku higieny,papirosów, kawy lub tez
niektórzy mają do tego skłoność.
Polecam moze zmienić stomatologa?
Pozdrawiam

Użytkownik Rysiul <r...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:pbad4.25648$N...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-01-07 23:30:47

Od: "Rysiul" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle ze ja nie pale, nie pije kawy i z higiena jak pisalem jest chyba ok.

Użytkownik GRUPY <w...@x...lublin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8558ro$ogt$...@h...man.lublin.pl...

4. Data: 2000-01-13 00:44:41

Temat: Re: stomatologia - szyjki?
Od: "Wojciech Radliński" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ból możesz zacząć od pasty do zębów nadwrażliwych, jeśli nie pomoże to u
dentysty płynem na nadrażliwość(jeśli nie masz wcięć) lub laserem. Pasta
działa po 2 tygodniach.
Wojtek

5. Data: 2000-01-13 23:23:06

Od: "Iwka" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja , jako praktykujaca dentystka moge Ci poradzic preparat stomat. firmy
Dentsply, ktory:
1) zmniejszy nadwrazliwosc zebow
2)zmniejszy osadzanie sie kamienia
3)spowolni " opadanie" dziasel
Napisz do mnie jezeli jestes zainteresowany nazwa preparatu i .. nie
czekaj, az zrobia sie " dziury"
Moj adres: i...@p...pl

> [...]
> Myśle ze problem tkwi w kamieniu na zębnym który , osadza sie, i obniża
> dziąsło.Kamień powstaje najczęsciej z braku higieny,papirosów, kawy lub

Wstrętne Choróbsko
Sukam lekarza domowego dla rodziny na diecie optymalnej
Życie komórki...
Szukam dobrej książki o żywieniu po zapaleniu trzustki
Laserowa korekta wzroku