Meilaodiy-Wasza decyzja

1. Data: 2003-10-23 11:03:38

Temat: Meilaodiy-Wasza decyzja
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o wspolna decyzje czy zasady poruszania sie po tym forum dolaczyc do
naszego FAQ i odsyłac tam pytajace sie o to nowe grupowiczki?W przeciwnym
bowiem razie bedziemy miały pytania o to forum codziennie....Osobiscie moge
sie zobowiazac do napisania ( w porozumienieu z niektorymi grupowiczkami)jak
najbardziej przejrzystego info co do zasad poruszania sie po tym forum.
Pozdrawiam
Pusia(z zielono-białego juz o zgrozo Białegostoku)

1. Data: 2003-10-23 11:36:28

Temat: Re: Meilaodiy-Wasza decyzja
Od: "Monika " <m...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Pusia(z zielono-białego juz o zgrozo Białegostoku)

Ja jestem za tym żeby info dotyczące tego forum było we FAQ.

1. Data: 2003-10-23 11:40:11

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Pusia(z zielono-białego juz o zgrozo Białegostoku)

Jandulka(Warszawa)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-23 11:55:35

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że tak. Tym bardziej że ja sama próbowałam się wogóle zalogować na tę
stronę jakieś 500 razy i udało mi się to dopiero za 501 - czyli dziś i to
przed chwilą. A zasady poruszania się są mi zupełnie nieznane.
Marta (Kwidzyn)

1. Data: 2003-10-23 12:00:23

Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja też:))
Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-10-23 12:02:37

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze to bardzo dobry pomysl.

Magda N.

1. Data: 2003-10-23 12:19:33

Od: "Beata Nowicka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):

> [...]
> Pozdrawiam
> Pusia(z zielono-białego juz o zgrozo Białegostoku)

Jestem jak najbardziej za tym pomysłem.
Pozdrawiam Beata (Bruksela )

1. Data: 2003-10-23 12:41:20

Temat: Odp: Meilaodiy-Wasza decyzja
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetny pomysł :-)

Pozdrawiam Krycha (Zdzieszowice)

1. Data: 2003-10-23 13:22:00

Od: "Magdda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Popieram, bardzo dobry pomysł.

--
Magdda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

----------------------
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2496 jelsi Ci się podoba to zagłosuj

1. Data: 2003-10-23 14:16:17

Od: "kdagmara" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najbardziej za. To bardzo ułatwi sprawę niektórym sprawę

Pozdrawiam cieplutko

kdagmara(Rz-ów)

poszukuję wzoru
Najnowsza "Anna" z pażdziernika