fiolek afrykanski XXX

1. Data: 2003-10-23 12:21:40

Temat: fiolek afrykanski XXX
Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie!
poszukuje wzorow fiolkow afrykanskich
moja babcia je uwielbia i chcialabym jej sprezentowac fiolka w wersji
krzyzykowej (najchetniej na obrazek na sciane )
czy posiadacie moze takie wzory???
bede wdzieczna za wszystko
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-10-23 16:51:01

Temat: Re: fiolek afrykanski XXX
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepiekne fiolki w koszyczku a przynajmniej kwiatki,ktore bardzo
przypominaja fioletowe fiolki sa na 100 procent w Wydaniu specjalnym Kramu z
Robotkami to znaczy w Kalendarzu na rok 2003.Mialam tez numer ale aktualnie
pożyczyłam znajomej,starszej sasiadce i nie moge Ci zeskanowac,ale moze
ktoras grupowiczka ma Kalendarz2003 Kramu z
robotkami i pomoże Ci :)
Pozdrawiam
Pusia zakawowana

1. Data: 2003-10-24 07:30:03

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam przesliczny wzorek to kaplet na obrazek i poduszki ale to ma 9M a ja za
diabla nie wiem jakto zmniejszyc.
Pomocy

1. Data: 2003-10-24 08:43:39

Od: "Adrianna" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sliczny schemat - nie mam do niego obrazka, ale schemat jest kolorowy -
myślę, że pięknie wyjdzie. Jesli chcesz - wyśle na priv. Pozdrawiam
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-24 08:54:41

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2003-10-24 at 09:30, Marzena wrote:
> mam przesliczny wzorek to kaplet na obrazek i poduszki ale to ma 9M a ja za
> diabla nie wiem jakto zmniejszyc.
> Pomocy

Najlepiej w jakims programie pakujacym - poniewaz jotpegi sie nie
pakuja, bo sa juz spakowane, to nalezy je po prostu pociachac na
kawalki. Czyli gdziestam w programie pakujacym powiedziec, ze podzielic
na kawalki wielkosci... (w rarze wyglada to tak, ze jak mu powiesz:
dodaj, to Ci sie pokazuje okno, a w nim m.in. wlasnie wielkosc woluminu
czy cos w tym stylu - wybierz sobie jakis niezbyt duzy - np. ponizej
1000) i on Ci podzieli. Pozniej to tylko trzeba rozpakowac, program
powinien sam polaczyc plik w calosc.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-24 09:30:36

Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam sliczny schemat - nie mam do niego obrazka, ale schemat jest
kolorowy -
> myślę, że pięknie wyjdzie. Jesli chcesz - wyśle na priv. Pozdrawiam

witam!
bede bardzo wdzieczna nawet za sam wzorek
powinnam poradzic sobie bez obrazka
czekam z niecierpliwoscia na to cudenko
pozdrawiam i dziekuje
Aninha

1. Data: 2003-10-24 09:34:17

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kolorowy -
> myślę, że pięknie wyjdzie. Jesli chcesz - wyśle na priv. Pozdrawiam

Czy i ja mogłabym prosić ten wzorek?

1. Data: 2003-10-24 11:04:03

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problemy z poczta udalo mi sie wyslac wzorek tylko do Jandulki obiecala
ze pomoze go porozsylac.
Marzena

1. Data: 2003-10-24 20:35:19

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przypadkiem w swoich zbiorach znalazłam te fiołki afrykańskie xxx z Kramu z
Robotkami, chetnych prosze na priva.

Mam tylko schemat, nie mam normalnego foto.

1. Data: 2003-10-25 07:15:59

Od: "Adrianna" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy i ja mogłabym prosić ten wzorek?
>
>Pozdrawiam

Nie udało mi się wysłąć do Ciebie. Ładuję go na mój edysk. Napisz do mnie na
priv - podam CI hasło. Pozdrawiam.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Meilaodiy-Wasza decyzja