Must have

1. Data: 2004-11-24 13:59:27

Temat: Must have
Od: "Xantos" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

co możecie polecić jako podręcznik typu "must have" dla osoby chcącej poznać
podstawy szeroko rozumianej psychologii. Coś w stylu podstawy... wstęp do...
Polećcie coś no nie będzie wyrzuceniem pienędzy w błoto.
Dzięki.

1. Data: 2004-11-24 14:14:02

Temat: Re: Must have
Od: Beiru <b...@j...autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xantos:

> co możecie polecić jako podręcznik typu "must have" dla osoby chcącej poznać
> podstawy szeroko rozumianej psychologii. Coś w stylu podstawy... wstęp do...
> Polećcie coś no nie będzie wyrzuceniem pienędzy w błoto.

Podstawy psychologii - Strelau Jan

i/albo google, wikipedia, czytelnie...

--
Beiru http://gry.pzs.pl

- Odgadliście sylabę "wind"? Trudno ją było zdalnie pokazać.
- Żaden z nas na to nie wpadł. Ale kiedy on zrobił "oszlagszlagszlag
zaraz tu zginę", wszyscy trafili to za pierwszym razem. Bardzo
pomysłowe. Ehm. Chyba utknąłeś.

"Ciekawe Czasy" s. 286

1. Data: 2004-11-24 14:15:46

Od: "prim" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xantos" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do...
> Polećcie coś no nie będzie wyrzuceniem pienędzy w błoto.

Zimbardo "Psychologia i życie"

pozdrawiam,
prim.

1. Data: 2004-11-24 17:04:25

Temat: Odp: Must have
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do...
> Polećcie coś no nie będzie wyrzuceniem pienędzy w błoto.

- zastanawiam się co Ci da poznanie "podstaw szeroko rozumianej
psychologii"?

1. Data: 2004-11-24 20:19:22

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Xantos" <x...@p...pl> wrote in

> co możecie polecić jako podręcznik typu "must have" dla osoby chcącej
> poznać podstawy szeroko rozumianej psychologii.

Czytaj wszystkie posty Bluzgacza.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

A kiedy zapomnisz, ze jestem, pamietaj, ze bylem

1. Data: 2004-11-24 21:15:14

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@o...org.pl> wrote in message

> Czytaj wszystkie posty Bluzgacza.

Ten tez ty chuju
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-11-25 08:29:28

Od: "Elle-est-la" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do...
> Polećcie coś no nie będzie wyrzuceniem pienędzy w błoto.

Psychologia i życie - Zimbardo lub Psychologia współczesna - Rathus'a...
3 tomowego Strelau'a zdecydowanie nie polecam na poczatek i jako wstęp do
psychologii...
Miłej lektury
Elle-est-la

Czas Internetu - narkotyk