NOWA KUCHNIA umiera

1. Data: 2003-10-25 19:15:32

Temat: NOWA KUCHNIA umiera
Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NOWA KUCHNIA - prywatna grupa dyskusyjna na Yahoo "Rozmowy o gotowaniu,
kuchni, ogrodach, domu, rodzinie, stosunkach ludzkich, i ogolnie o zyciu."
umiera. Nie piszecie tam w ogole. 149 post po 25 dniach pazdziernika to
mniej niz jeden dzien na prk. Przeciez to dla Was zalozyla te grupe
Magdalena

1. Data: 2003-10-25 20:16:38

Temat: Odp: NOWA KUCHNIA umiera
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnei7c$972$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
| umiera. Nie piszecie tam w ogole. 149 post po 25 dniach pazdziernika to
| mniej niz jeden dzien na prk. Przeciez to dla Was zalozyla te grupe

Ja tam nie widze zeby cokolwiek umieralo.

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-10-25 20:50:01

Temat: Re: NOWA KUCHNIA umiera
Od: "JurekA" <j...@o...wywalpl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:
> NOWA KUCHNIA - prywatna grupa dyskusyjna na Yahoo "Rozmowy o
> gotowaniu, kuchni, ogrodach, domu, rodzinie, stosunkach ludzkich, i
> ogolnie o zyciu." umiera.

Nie wiem czy umiera, nie bylem tam od paru dni. Dzis jest tam komunikat
ale chyba z winy Yahoo:
"Unfortunately, we are unable to process your request at this time. We
apologize for the inconvenience. Please try again later."

:)

J.

1. Data: 2003-10-25 21:13:44

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <j...@o...wywalpl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy umiera, nie bylem tam od paru dni. Dzis jest tam komunikat
> ale chyba z winy Yahoo:

U mnie działa jak trzeba, dzis jest 189 postów, w tym dzisiejszych 26.
No ale zauważmy, że Tracy się pojawił, niech podbuduje swoje poczucie
wartości.:) W okresie dojrzewania poczucie wartości jest wazne, tak mnie na
studiach uczyli. Niech czuje jak się złościmy, rzucamy garnkami, talerzami i
w ogóle, i jak nas strasznie denerwuje, że aż ho ho! No, nie pozwólcie mu
zawieść sie na Was!
ROTFL

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-10-25 22:37:42

Od: kamila slawinska <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Oct 2003 21:15:32 +0200, "Magdalena" <m...@w...pl> wrote:
koelzanko/kolego dzddzwonica, co wy, za durni nas macie? jesli nawet
ton tego listu nie suggerowal kolejnej prioby podszywania sie, co to
za filozofia zajrzec w naglowek - od razu widac,ze magda bassett tego
nie napisala.

ks
--
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it's time to pause and
reflect."-Mark Twain

1. Data: 2003-10-26 09:50:43

Od: "murphy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bnep2a$k70$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> w ogóle, i jak nas strasznie denerwuje, że aż ho ho! No, nie pozwólcie mu
Tak to już nauczycielki mają, że śmieją się same ze swoich dowcipasów. I
mimo, że uczona na studiach, to tu nie może pojąć prostej rzeczy (ale, czy w
ogóle nauczycielka jest w stanie coś pojąć, wszak umie tylko to czego sama
uczy), że
NIE KARMI SIE TROLLI.
m.

1. Data: 2003-10-26 10:41:19

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murphy" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> ogóle nauczycielka jest w stanie coś pojąć

Jej, ale mi Tracy dokopałeś, chyba zamknę się w sobie:((((((((((
I juz się nie odezwę w tym wątku. Wow, ale ci się udało autoidentyfikacja.
Ale mi głupio. Oj, ale wstyd.

cherokee

1. Data: 2003-10-26 11:07:53

Od: "murphy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bng8cd$dso$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ale mi głupio. Oj, ale wstyd.

Nauczycielki nie mają wstydu.
Zawsze obnażają się...
W swej bezdennej głupocie.

m.

1. Data: 2003-10-26 12:06:50

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd napisal(a):

>Jej, ale mi Tracy dokopałeś, chyba zamknę się w sobie:((((((((((
>I juz się nie odezwę w tym wątku. Wow, ale ci się udało autoidentyfikacja.
>Ale mi głupio. Oj, ale wstyd.

Identyfikacja oczywiscie poprawna, ale nie podsypuj bydleciu wiecej
obroku.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-10-26 19:50:02

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:s5enpvs23blv941ji5vsekvbu7194aucak@4ax.com...
> Identyfikacja oczywiscie poprawna, ale nie podsypuj bydleciu wiecej
> obroku.

Jawohl, Herr Kommandant!

pozdr

cherokee