Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty

1. Data: 2003-05-20 20:32:55

Temat: Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zostałam poproszona o przekazanie namiarów osoby, która szuka pomocy w ww.
zakresie.
Jej e-mail brzmi tak:
"Mam 38 lat jestem matką 8 - letnich bliźniaków (dziewczynka i chłopiec ) u
chłopca występuje nadpobudliwość psychoruchowa ADHD. Problemy pojawiły się
gdy chłopiec poszedł do pierwszej klasy, mimo iż chodzi do szkoły
integracyjnej Chciałabym nawiązać kontakt z rodzicami lub osobami, które
maja kontakt z takimi dzieci, chciałabym również ustalić, czy na terenie
Dolnegośląska jest ośrodek, który zajmuje się diagnostyką i leczeniem w/w
dzieci. Jeśli Pani mogłaby mi pomóc to bardzo proszę. Podaję swoje namiary:
Grażyna Mizera tel 0600 913616 lub 074 6660744
g...@o...pl

Pani znalazła już Poradnię Psych. Pedagogiczną , ale...
To jej następny e-mail do mnie:
"Skontaktowałam się z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną gdzie
poinformowano mnie, że mogę zapisać dziecko do psychologa ( okres
oczekiwania około 3 miesiące na wizytę ) dziecko zostanie zdiagnozowane i
zostaną mi przekazane zalecenia do pracy z dzieckiem w domu. Przyznam się
szczerze, że nie szukam takiej pomocy ponieważ wiem jak mam pracować i jakie
metody wychowawcze stosować u mojego syna, ponieważ kilkakrotnie był on
konsultowany przez psychologa. Myślałam, ze jest prowadzona jakaś terapia
grupowa dla tych dzieci, lub odbywają się spotkania z rodzicami, gdzie można
wymienić się doświadczeniami lub przekazać sobie jakieś cenne uwagi.
Mieszkam w Wałbrzychu i tutaj niestety nie ma nic. Byłam z dzieckiem również
w Poradni Zdrowia Psychicznego gdzie było konsultowane przez psychiatrę
dziecięcego, zostały mu przepisane leki, jednak zrezygnowałam z podawania
tych leków ponieważ są to leki stosowane w leczeniu padaczki, sama
posiadam medyczne wykształcenie i wiem, że leki te nie sa obojętne i
uzależniają. Psycholodzy, którzy konsultowali dziecko byli przeciwni
leczeniu farmakologicznemu. Nie wiem, czy dobrze zrobiłam, ale na pewno
podejście lekarza u którego byłam było przedmiotowe, jednostka chorobowa,
recepta i koniec. Bardzo dużo czytałam publikacji na temat leczenia dzieci z
ADHD, ale ma to miejsce w dużych ośrodkach np: Warszawa, albo są to metody
stosowane za granicą muszę przyznać, że u nas niema jeszcze specjalistów,
którzy zajmowaliby się ta grupą dzieci, Zespół ten nie jest tak nagłośniony
jak inne np. porażenie mózgowe, autyzm itp. Miałabym do Pani prośbę, czy
mogłaby Pani mi pomóc chciałabym zapisać się na kurs szkoleniowy,
przygotowujący osoby do pracy z takimi dziećmi. Nie wiem czy są prowadzone
takie szkolenia i gdzie, jak również usilnie staram się zdobyć książkę
autorstwa dr. Wolańczyk Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci. Prawie
wszystko co chcielibyście wiedzieć."

Książki niestety tej nie znalazłam, ale podałam tytuły i gdzie można zamówić
inne pozycje.

Szczególnie rodzice takich dzieci, myślę będą dobrym kontaktem dla tej mamy.

W imieniu p. Grażyny dziękuję.

(Raczej proszę pisać bezpośrednio do niej)

Bożena
Zapraszam na moją witrynę
http://www.problemywychowawcze.republika.pl

1. Data: 2003-05-20 20:47:35

Temat: Re: Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty
Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tygrysek"
czy pani Grażyna wyraziła zgodę na publikację wszystkich
szczegółów jej maila?
masz jeszcze czas żeby usunąc ten post przynajmniej z kilku serwerów

pzdr
Mania

1. Data: 2003-05-21 15:19:24

Temat: Odp: Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mania <m...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bae49n$lg0$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> szczegółów jej maila?
> masz jeszcze czas żeby usunąc ten post przynajmniej z kilku serwerów

Maniu, a bardzo Ci przeszkadza, ze są ludzie którzy poświęcają swój czas,
żeby pomóc innym, czy tylko dziś miałaś zły dzień?

tygrysek ( zły nie tylko na spam)

1. Data: 2003-05-21 16:37:27

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tygrysek"news:bag5av$htn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Maniu, a bardzo Ci przeszkadza, ze są ludzie którzy poświęcają swój czas,
> żeby pomóc innym

och nieee :) to mi wręcz imponuje :o))
i wybacz powinnam była to podkreslić ze szególną uwagą

> czy tylko dziś miałaś zły dzień?

niepokoi mnie tylko podawanie "cudzych" prywatnych nr telefonów
na publicznej liście dyskusyjnej, ale jeśli Grażyna wyraziła na to zgodę
świadoma wszystkich potencjalnych konsewencji, to się nie mieszam :)

pozdrawiam
Mania

1. Data: 2003-05-21 19:18:45

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mania <m...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baga07>

> [...]
> na publicznej liście dyskusyjnej, ale jeśli Grażyna wyraziła na to zgodę
> świadoma wszystkich potencjalnych konsewencji, to się nie mieszam :)

Maniu, niektórzy naprawdę są odpowiedzialni - uwierz mi.
A p. Grażyna nie wyraziła na to zgody ALE PROSIŁA MNIE O TO
i żebyś sie już dłużej nie niepokoiła ostatni fragment maila
"Bardzo prosze o podanie moich namiarów do kontaktu, dyskusji .

Pozdrawiam Grażyna M"

I ja też.

tygrysek

nieporozumienie
Arabski problem..
Pilnie!!! - Hilfe
testy uzdolnien kierunkowych
problemy funkcjonowania ludzi przewlekle chorych