Pilnie!!! - Hilfe

1. Data: 2003-05-20 16:28:40

Temat: Pilnie!!! - Hilfe
Od: "Maćko" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę referat z Psychologii na temat ociężałości umysłowej. Bardzo potrzebne
mi są materiały możliwe do ściągnięcia z Internetu. Czy ktoś może mi
pomóc...podać namiary na jakieś referaty lub samemu coś mi wysłać. Z góry
dziękuję...

m...@g...pl

1. Data: 2003-05-20 17:19:02

Temat: Re: Pilnie!!! - Hilfe
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maćko" wrote:

> [...]
> potrzebne mi są materiały możliwe do ściągnięcia z Internetu. Czy
> ktoś może mi pomóc...podać namiary na jakieś referaty lub samemu coś

Myslałes zeby napisac prace - taką nieco autobiograficzna na przykład?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-20 18:02:13

Od: "Teresa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maćko" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> m...@g...pl
> Od dawna nie używa się terminologii ociężałość umysłowa.Chodzi ci chyba o
inteligencję mniej niż przeciętną mieszczacą się w granicach ilorazów
inteligencji 69-85.

1. Data: 2003-05-21 04:06:41

Od: "Maćko" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Myslałes zeby napisac prace - taką nieco autobiograficzna na przykład?

A czy ty myślałaś o napisaniu autobiografii pt. "Żywot prostytutki", a po
paru latach część drugą "Życie a AIDS"?

1. Data: 2003-05-21 04:10:33

Od: "Maćko" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maćko wrote:
> [...]
> potrzebne mi są materiały możliwe do ściągnięcia z Internetu. Czy
> ktoś może mi pomóc...podać namiary na jakieś referaty lub samemu coś

Wiem, że to określenie wyszło już z użycia, ale taki mam temat referatu. To
jak, dacie mi namiary na jakieś prace lub materiały w Internecie (nie
oczekuję tutaj na Wasze komentarze)?

1. Data: 2003-05-21 10:34:31

Od: "Aleksander Nabaglo" <a...@i...ap.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

On Wed, 21 May 2003 06:06:41 +0200, Maćko wrote:

> A czy ty myślałaś o napisaniu autobiografii pt. "Żywot prostytutki", a po
> paru latach część drugą "Życie a AIDS"?
Nigdy wczesniej nie pomyslalem o tym, ze ociezalosc umyslowa
moze byc konsekwencja mylmego przeswiadczenia, ze myslenie
jest forma prostytuowania sie.
Trzeba jeszcze dociec dlaczego takie
przeswiadczenie zostalo podjete ...

.

1. Data: 2003-05-21 14:01:19

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy wczesniej nie pomyslalem o tym, ze ociezalosc umyslowa
> moze byc konsekwencja mylmego przeswiadczenia, ze myslenie
> [...]

I niby dlaczego myslenie prowadzi do AIDS.

1. Data: 2003-05-21 14:05:57

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
q=%2Bupo%C5%9Bledzenie+%
2Bintelektualne&lr=

Szukaj sobie tego w wynikach. Nikt nie bedzie robil pracy za Ciebie.
P.S. Nie latwiej bylo isc do biblioteki uczelnianej?

testy uzdolnien kierunkowych
problemy funkcjonowania ludzi przewlekle chorych
Manipulacja
Facet bez kasy nic nie znaczy...???