>>>TYLKO 1,99 ,- !!!! O co tu chodzi????

1. Data: 2003-05-20 12:58:00

Temat: >>>TYLKO 1,99 ,- !!!! O co tu chodzi????
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czemu we wszystkich cenach w hipermarketach podaje się ceny konczace sie na
cyfre 9? Czy jest to jakis trik psychologiczny? Rodzaj manipulacji??

1. Data: 2003-05-20 13:04:51

Temat: Re: >>>TYLKO 1,99 ,- !!!! O co tu chodzi????
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@o...pl
<b...@o...pl>
7...@n...onet.pl:

> Czemu we wszystkich cenach w hipermarketach podaje się ceny konczace sie
> na cyfre 9? Czy jest to jakis trik psychologiczny? Rodzaj manipulacji??

O Bowe! Gulczas, a jak myślisz?

P.

1. Data: 2003-05-20 13:08:02

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

proczim pana, w takie komputeru
<news:74eb.000008b1.3eca2657@newsgate.onet.pl> ono <b...@o...pl>
napisacz takie o:
> Czemu we wszystkich cenach w hipermarketach podaje się ceny konczace
sie
> na cyfre 9? Czy jest to jakis trik psychologiczny? Rodzaj
manipulacji??

nie słyszałeś, że wszystkie supermarkety to przybytki szatana?
odwróć sobie 99 do góry nogami - masz 66.
a dołóż tylko jedną szóstkę (czego nie robi się ze względów ewidentnych)
i masz liczbę bestii. w apokalipsie jest też napisane - że na wszystkim
będzie znamię bestii i jesli ktos nie będzie miał takiego znamienia
to nic nie kupi, nic nie uzyska. to są kody kreskowe.

1. Data: 2003-05-20 13:08:46

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> O Bowe! Gulczas, a jak myślisz?

Ok, ale to w takim razie na jakiej zasadzie to dziala??

1. Data: 2003-05-20 13:20:24

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@o...pl
<b...@o...pl>
7...@n...onet.pl:

> Ok, ale to w takim razie na jakiej zasadzie to dziala??

Że 5,99 wydaje się bardziej niższe od 6,00, niż 6,00 od 6,01 (w razie
wątpliwości, wymów te ceny na głos: tu pięć coś tam, tam sześć coś tam)

(wbrew temu, co mówi Premier Leszek, ważne jest nie tylko, jak się kończy,
ale jak się zaczyna)

P.

1. Data: 2003-05-20 15:36:36

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>i masz liczbę bestii. w apokalipsie jest też napisane - że na wszystkim
>będzie znamię bestii i jesli ktos nie będzie miał takiego znamienia
>to nic nie kupi, nic nie uzyska. to są kody kreskowe.

A od kiedy to wchodzi w zycie?
Czy mam juz sobie wytatuowac jakis kod na rece na wlasna reke, czy czekac na
jakies rozporzadzenia z gory (w tym wypadku z dolu?)?
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-20 16:28:39

Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie znamię bestii i jesli ktos nie będzie miał takiego znamienia
> to nic nie kupi, nic nie uzyska. to są kody kreskowe.

podobno już od samego jedzenia towarów w tych cenach rpbi sie takie znamię:)

Wombat

1. Data: 2003-05-20 17:24:23

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wombat Wombat:
> podobno już od samego jedzenia...

Taaa.... a zwlaszcza od picia! :DDDDDDDDD

Czarek

1. Data: 2003-05-20 17:48:21

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bernardo2:
> O co tu chodzi????

Chodzi tu naturalnie o promocje!

Tego typu cena to cena promocyjna. ;)
Sam takie stosuje, czasami. :)

Czarek

1. Data: 2003-05-20 18:00:48

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@o...pl napisał(a):

> Czemu we wszystkich cenach w hipermarketach podaje się ceny konczace sie na
> cyfre 9? Czy jest to jakis trik psychologiczny? Rodzaj manipulacji??

tak zarządził bóg Pieniądz po uzgodnieniu z boginią Chciwość
człowiek słucha swoich bogów

"błazen królewski"
:-)
ksRobak