babciowa zalewa

1. Data: 2003-05-20 09:57:45

Temat: babciowa zalewa
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

szanowni ugd psp

od kilku dni mamy prawdziwny najazd problemów.
komputerowe oczadzenie, krzesłowanie (a'la pałowanie),
stany lękowe, psychopatie, smiechopłacze naprzemienne,
motyle w brzuchu, problemy ze sportową dziewczyną etc etc.
że o ufoludkach w ogródku nie wspomne.

nie sposób ocenić, które z tych postów to babciowe płody,
a które po prostu wyszły spod pióra autentycznego cierpiętnika.

przyjmijmy zatem dwa założenia:

1. spisek mający na celu obalenie miłościwie nam panującej
'samozwańczej redakcji' vel mściwe postowanie celem zatkania grupy
i odegrania się za 'krzywdy' poniesione w poprzednich wcieleniach
vel głupia zabawa i radość z zamieszania.

jakikolwiek w/w powód by to nie był, fakt pozostanie faktem -
kazdy kolejny post dot. jakichkolwiek problemów autora zostanie na pewno
poddany
w wątpliwość. ergo - post prawdziwy zostanie najprawdopodobniej bez
poważnego odzewu.
i choc grupa nie ma na celu niesienia pomocy, to sądzę prywatnie, że
zdarzają się przypadki
takiej pomocy (mniej czy bardziej udane - nie mnie oceniać). tak czy
siak - jeśli nawet jeden 'prawdziwy' post zostanie zlekcesobieważony,
niech nasza babcia weźmie to sobie mocno pod uwagę.

2. całkowicie naturalny rozkwit planktonu psychologicznego

obecnie w związku z wiosną, kwitnie bez, pachnie saska kępa, dziewczęta
wabią chłopców gołymi nogami, chłopcy wabią gołymi klatami i summa
summarum
związki kwitną na potegę, a przy pierwszym lepszym powiewie wiatru,
ulatują jak
dmuchawcowe nasiona. i oczywiście z bólem wielkim się to dzieje, stąd
aby dać bólowi
upust, upuszcza się go na psp. ;-))
oczywiście wizja powyzsza jest tylko przykładem i generalnie chciałbym
przekazać,
iż w wypadku gdyby postowa zalewa okazała się prawdziwą 'nalewką' -
wypada tylko
skłonic głowę nad cierpieniem sporej cześci społeczeństwa psp, ale też i
uśmiechnąć się do swojego odbicia w lustrze. czy zmruży się przy tym oko
to już inna historia... ;-)

reasumując:
tylko prawda oprze się logice.
;-)

ps. grupo, grupo, ja pisarzem zostane jak tak dalij pójdzie! ;-)

1. Data: 2003-05-20 10:02:41

Temat: Re: babciowa zalewa
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R
<t...@2...antiszpamior.pl>
bacu3u$8tb$...@n...ipartners.pl:

> szanowni ugd psp
<snip>

Chryste Panie, Tren R Pięćdziesięciopięcioprocentowy... pardon...
wierszowy?!

(Zaiste koniec świata jest bliski).

P.

1. Data: 2003-05-20 10:27:37

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł N. napisał w wiadomości news:bacuga$b7n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chryste Panie, Tren R Pięćdziesięciopięcioprocentowy... pardon...
> wierszowy?!
>
> (Zaiste koniec świata jest bliski).

TrenR is dzia łomiarz.
Na staruszki nastaje.

Bacha. ;))

1. Data: 2003-05-20 10:35:25

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 May 2003 11:57:45 +0200, "tren R"
<t...@2...antiszpamior.pl> wrote:

> [...]
>stany lękowe, psychopatie, smiechopłacze naprzemienne,
>motyle w brzuchu, problemy ze sportową dziewczyną etc etc.

Taa, i o zaginaniu ucha.

>nie sposób ocenić, które z tych postów to babciowe płody,
>a które po prostu wyszły spod pióra autentycznego cierpiętnika.

Problem chyba nie jest nowy, i dotyczy - jak sądzę - wszystkich grup -
nazwijmy to - "problemowych". Jak odróżnić prawdziwego cierpiętnika od
takiej czy innej babci (może na swój sposób też cierpiącej) - to nic
nowego. I chyba nie ma na to innego sposobu niż wsparta doświadczeniem
roztropność.

>przyjmijmy zatem dwa założenia:
>
>1. spisek
>2. całkowicie naturalny rozkwit planktonu psychologicznego

Materiał statystyczny z ubiegłych lat (albo pamięć weteranów) mógłby w
jakiś sposób zweryfikować tę drugą opcję.

>ps. grupo, grupo, ja pisarzem zostane jak tak dalij pójdzie! ;-)

Nie ma tego złego...

--
Amnesiac

1. Data: 2003-05-20 10:45:28

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

proczim pana, w takie komputeru
<news:ak0kcvgp7p2e5hkus6bgc9a62rmhh31ldg@4ax.com>ono <Amnesiac> napisacz
takie o:

> Jak odróżnić prawdziwego cierpiętnika od
> takiej czy innej babci (może na swój sposób też cierpiącej) - to nic
> nowego. I chyba nie ma na to innego sposobu niż wsparta doświadczeniem
> roztropność.

chyba że ma się w ręku dowody, poszlaki..

> Materiał statystyczny z ubiegłych lat (albo pamięć weteranów) mógłby w
> jakiś sposób zweryfikować tę drugą opcję.

pamięć bywa zawodna. zwłaszcza u weteranów ;-)
a może u 'weteryniarzy', sam nie wiem ;-D

1. Data: 2003-05-20 13:29:44

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@2...antiszpamior.pl> napisał(a):

> [...]
> tylko prawda oprze się logice.
> ;-)
> ps. grupo, grupo, ja pisarzem zostane jak tak dalij pójdzie! ;-)

1. występuje zjawisko
2. człowiek nadaje mu nazwę (tu: "babciowa zalewa")
3. człowiek bada zjawisko
4. człowiek wyciąga logiczne wnioski
reasumując:
człowiek wyciągając wnioski zbliża się do poznania prawdy :o)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
.zwołano sabat ptaków..
szpaki, jaskółki, sępy, rekiny...

1. Data: 2003-05-20 14:10:46

Od: "patix" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak wrote in message ...
>reasumując:
>człowiek wyciągając wnioski zbliża się do poznania prawdy :o)

ale co to za "prawda"

logika jest _pusta_
to jest tylko opakowanie

prawda logiki to prawda
"plaskiego zdjecia" podczas
gdy swiat jest "przestrzenny"

bladzac po tym naszym fraktalu
mozesz go "logicznie" rozgrzebywac ile
chcesz i kopiowac stare wycinki
(zgodnie z TC == wszystko juz bylo)
ale i tak nie przyblizasz sie do
poznania prawdy

prawdziwe poznanie polega
na zobaczeniu fraktala w calosci
( geometrycznie == wzor generujacy fraktal)

takie prawdziwe poznanie czyli
wizje/wglad to domena "motyli"
czyli JeT-a

>.zwołano sabat ptaków..
>szpaki, jaskółki, sępy, rekiny...
>ale nikt się nie śmieje...
>dlaczego?
>śmiech jest zarezerwowany dla ludzi :-)))))

:))))))))))

ale traz juz nie wiadmo,czy to szczere :)))))

pozdrawiam
patix

1. Data: 2003-05-20 14:33:06

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

patix <x...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> czyli JeT-a

> :))))))))))
>
> ale traz juz nie wiadmo,czy to szczere :)))))

moja logika jest dowolniewymiarowa
są tu również czterowymiarowe, kolorowe motyle :)))
wizje zawierają zarówno początek jak i koniec... (wizja w CZASIE)

daszbór :-)

"tri-ster--błazen"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-20 17:25:44

Od: u...@t...internetdsl.tpnet.pl szukaj wiadomości tego autora

Autor: "patix" <x...@p...onet.pl>

> :))))))))))
>
> ale traz juz nie wiadmo,czy to szczere :)))))
>
> pozdrawiam
> patix

Ach cóż to za istotka
z bijącym w środku serduszkiem!