Manipulacja

1. Data: 2003-05-20 14:04:12

Temat: Manipulacja
Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po szkole córka przyniosła bilet do cyrku, bilet był jak najbardziej
darmowy, ale aby dziecko mogło tam pójść potrzebna jest opieka dorosłego, a
dorosły juz musi wykupić bilet, tego typu zabiegi z reguły powodują u mnie
odwrotny skutek, ale jak wytłumaczyć to dziecku ?

Pozdrawiam
Wombat
--------------------
"... zły czas smoku umierają młodo ..."

1. Data: 2003-05-20 14:09:28

Temat: Re: Manipulacja
Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z jednej strony można rzec ... manipulacja ... z drugiej zaś ... masz pomysł
na miłe spędzenie czasu z córką ... no i jakby nie było .... oszczędzasz
forsę ... dostajesz jeden bilet za friko. No chyba, ze nie lubisz klaunów,
słoni i cyrku .... to już masz po prostu pecha ... ;-)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-05-20 16:03:59

Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba, ze nie lubisz klaunów,
> słoni i cyrku .... to już masz po prostu pecha ... ;-)

Akurat nie lubie cyrku, drazni mnie podejście do zwierząt, nie chciałbym aby
dziecko nabrało przez to złych nawyków, a czas z córą mam gdzie spedzić, ale
dlaczego musi to byc cyrk?

Wombat

----------------------------------
"...zły czas smoki umierają młodo..."

1. Data: 2003-05-20 20:44:17

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:badjlf$3ph$1@inews.gazeta.pl>
Wombat Wombat napisał(a):

> Akurat nie lubie cyrku, drazni mnie podejście do zwierząt, nie
> chciałbym aby dziecko nabrało przez to złych nawyków,

Pamietaj, aby zamykac telewizor w szafie. Na klodke!
Dziecko moze nabrac zlych nawykow...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

howuser&userid=24845

1. Data: 2003-05-21 10:33:02

Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamietaj, aby zamykac telewizor w szafie. Na klodke!
> Dziecko moze nabrac zlych nawykow...

Masz rację nie popadajmy w skrajności, sam cyrk może jestem w sumie znieść,
tylko drażni mnie fakt w jaki zostałem nim uszczęśliwiony, przeciez
nauczyciele maja wykłady z psychologii, zdają sobie z tego sprawę jak
wygląda taka sytuacja, dlaczego ktoś w takiej instytucji jak szkoła się na
to zgodził ? A zdrugiej strony jeszcze sie taki nie urodził co by każdemu
dogodził.

Pozdrawiam
Wombat
------------------------------

"...zły czas smoki umierają młodo..."

1. Data: 2003-05-21 10:42:21

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bafkku$i2h$1@inews.gazeta.pl>
Wombat Wombat napisał(a):

> [...]
> zdają sobie z tego sprawę jak wygląda taka sytuacja, dlaczego ktoś
> w takiej instytucji jak szkoła się na to zgodził ?

A wez to powiedz dziecku.
Nie wiem, ile ma lat, ale jesli wiecej niz 8 to powinien po trosze
zrozumiec, ze w ten sposob ludzie ulegaja manipulacjom.
Jesli juz nie chcesz isc do cyrku to pomysl, co twoje dziecko lubi
najbardziej i postaw go przed szansa dokonania wyboru.
Kto wie, moze bedzie wolal isc na Matriksa ?:)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

"Nie o to chodzi czy kobieta jest mnie warta, tylko o to, zeby jom zaciagnac do
lozka"[s]

Facet bez kasy nic nie znaczy...???
babciowa zalewa
coż to..?