Naleśniki z mięchem

1. Data: 2001-11-05 11:49:39

Temat: Naleśniki z mięchem
Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam farszu.
:)
mam życzenie zrobic sobie nalesniki, ale nie zadne tam słodkie
obrzydlistwo, tylko z porzadnym farszem mięsnym, może byc z mielonego
moze i nie. Macie jakies propozycje na taki farsz?

Lestat
--
Darts: http://l.pl/lestat/

1. Data: 2001-11-05 11:51:52

Temat: Odp: Naleśniki z mięchem
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr 'Lestat' Puchowski" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrzydlistwo, tylko z porzadnym farszem mięsnym, może byc z mielonego
> moze i nie. Macie jakies propozycje na taki farsz?

wiec zrob miesne nieobrzydlistwo z mielonego ugotowanego miesa- wieprz, wol,
kurczak-co tam mniej obrzydliwe, dodaj jajo, cebulke podsmazona, sol i
pieprz i zjedz.

smacznego nieobrzydlistwa na slono

MechaGodzilla

1. Data: 2001-11-05 11:58:41

Temat: Re: Odp: Naleśniki z mięchem
Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisał(a):

> [...]
> kurczak-co tam mniej obrzydliwe, dodaj jajo, cebulke podsmazona, sol i

O raaany, no co sie Godzilla czepiasz.... :) Nie lubie na słodko. Po
słowach "Słodkie obrzydlistwo" z mojego poprzedniego posta prosze sobie
wstawić - ;)

Lestat
--
Darts: http://l.pl/lestat/

1. Data: 2001-11-05 12:07:13

Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo fajnie smakuja takie miesne nalesniki po nafaszerowaniu zapieczone
jeszcze w piekarniku albo na patelni. Pospypac zoltym serem i jeszcze
odrobina ketchupu na gore. Jesli sa przypieczona i chrupiace to po prostu
pycha!
--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-11-05 12:07:35

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj w sieci pod burrito. Tam znajdziesz pomysły na mięsne
obrzydliwstwa.

Waldek

1. Data: 2001-11-05 14:27:09

Temat: Re: Naleśniki z mięchem
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@...pl...
> [...]
> obrzydlistwo, tylko z porzadnym farszem mięsnym, może byc z mielonego
> moze i nie. Macie jakies propozycje na taki farsz?

podsmaż wołowinkę albo wołowinkę z wieprzowinką, wszyćko mielone, dodaj
podsmażoną na złoto cebulkę, podduszone kawałki papryki, jajeczko,
podsmażone pieczarki, dużo przypraw, zawiń naleśniki, posyp suto żółtym
serem, zapiecz i pożeraj.

Wkn

1. Data: 2001-11-05 15:08:59

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrzydlistwo, tylko z porzadnym farszem mięsnym, może byc z mielonego
> moze i nie. Macie jakies propozycje na taki farsz?

Takie tam krykiety...
Jako, ze wczoraj robilam kolduny w rosole i w garze mialam z robienia rosolu
ugotowana wolowine z koscia, dzisiaj wycielam samo mieso, przepuscilam przez
maszynke razem z ugotowanymi warzywami wszystkimi jakie dalo sie wylowic,
przyprawilam toto sola, pieprzem i majerankiem, porzadnie wymieszalam
dodajac kilka lyzek rosolu dla zlepienia farszu. W takzwanym miedzyczasie
usmazylam 12 nalesnikow, do nich ten farsz, zagielam lekko boki i calosc
zrolowalam. Dalej jak ze schabowym : zwinietego nalesnika w rozbeltane jajko
i bulke tarta i na rozgrzana patelnie z odrobina oleju . Wszystkie boki
naokolo zrumienic. Do tego byl na bazie resztek rosolu ( dla zwiekszenia
ilosci poszlo troche wody i fuj : vegety ) z koncentratem buraczanym
Kra...sa ( tez fuj) barszczyk do popicia I tak to z jednego obiadu wyszly
dwa :)

Jola
L-L

1. Data: 2001-11-06 07:23:28

Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn napisał(a):

> [...]
> podsmażoną na złoto cebulkę, podduszone kawałki papryki, jajeczko,
> podsmażone pieczarki, dużo przypraw, zawiń naleśniki, posyp suto żółtym

Dzieki wszystkim za podpowiedzi.

Lestat
--
Darts: http://l.pl/lestat/

tanie gotowanie
kumin i "dziwne" przepisy
sukces kulinarny
2000 w PuszCCCe
francuskie przepisy szukam: ciasto bretonskie i kaczka