Napiszcie coś o sobie!

1. Data: 2001-01-17 10:17:02

Temat: Napiszcie coś o sobie!
Od: "Bodzio" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Chciałbym się trochę o was więcej dowiedzieć i mam propozycję, abyście
napisali coś o sobie, jakie macie zainteresowania, co porabiacie w życiu
itp.
Przesyłajcie na grupę lub na moje konto: b...@p...onet.pl
Ja zacznę.
Mam 23 lata, mieszkam w Warszawie. Uczę się w szkole średniej, ponieważ z
powodu zabawy z chemią musiałem przerwać naukę i miałem 5 letnią przerwę.
Z wykształcenia jestem maszynistą offsetowym - drukarzem. :)))
Komputerami zajmuję się już od jakiś 8 lat.
Aktualnie pracuję jako grafik komputerowy w Studiu reklamy. Przeważnie
używam programu Corel Draw, ale bardziej z hobby używam jeszcze PhooShop'a i
czasem jak muszę coś zrobić to QuarkXPress'a.
Po skończeniu szkoły mam zamiar iść na studium grafiki komputerowej wraz z
projektowaniem stron WWW. Szkołę kończę za półtora roku i jeszcze może się
zmienić. Myślę trochę o studiach, ale nie wiem jak to wyjdzie, chyba jestem
zbyt leniwy, ale jak to mówię nigdy nie wiadomo co przyniesie jutro.
Moim największym hobby jest właśnie komputer.
Komputera używam nie tylko do pracy, ale również do rozrywki typu: chat, gry
(strategiczne), www i oczywiście mp3. :)))
Jak narazie to chyba wszystko. Jeżeli chcielibyście się jeszcze dowiedzieć
do piszcie.

Mam nadzieję, że dzięki waszym wypowiedziom lepiej was poznam.

Pozdrawiam
Bodzio

Bogusław Troczewski
tel. +48 501-752-168
:)))
UIN: 40132941
gadugadu: 474112
------------

2. Data: 2001-01-17 14:49:47

Temat: Re: Napiszcie coś o sobie!
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bodzio wrote:

> [...]
> Chciałbym się trochę o was więcej dowiedzieć i mam propozycję, abyście
> napisali coś o sobie, jakie macie zainteresowania, co porabiacie w życiu
O sbie piszę na http:/www.proinfo.pl/jacek.k

Jacek

3. Data: 2001-01-17 20:01:31

Temat: Odp: Napiszcie coś o sobie!
Od: "Rafał Zieliński" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bodzio <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:943rpu$6ir$...@n...tpi.pl...
> Witam wszystkich!
> Chciałbym się trochę o was więcej dowiedzieć i mam propozycję, abyście
> napisali coś o sobie, jakie macie zainteresowania, co porabiacie w życiu
> itp.

[ciach]

Co prawda juz sie przedstawialem pojawiajac sie na grupie, ale nic nie stoi
na przeszkodzie, zeby zrobic to jeszcze raz. OK jak juz wiecie nazwam sie
Rafal Zielinski, mam 22 wiosny, jestem zodiakalnym baranem (to dla tych
ktorzy interesuja sie astrologia). W tej chwili jestem studentem 4 roku
Wydzialulu Zarzadznia i Administracji Akademii Swietokrzyskiej w Kielcach. W
wieku 6 m-cy zycia zachorowalem na Spastyczne Mozgowe Porazenie Dzieciece
Konczyn Gormych i Dolnych (choroba Little'a lub Heinego Medina jak kto
woli). Co robie oprocz studiowania? Wlasciwie wszystkiego po trochu. Od 4
lat jestem czlonkiem Stowarzyszenia AIESEC (Miedzynarodowe Stowarzyszenie
Studentow Nauk Ekonomicznych i Handlowych). Czas by napisac o moich
zainteresowaniach. Troche tego jest, bo w sumie interesuje sie wszsytkim po
trochu. Po pierwsze informatyka (glownie sieci teleinformatyczne i
komputerowe, komputer podobnie jak "Bodzio wykorzystuje na razie do
studiowania, rozrywki - gry typu menadzerskiego, muzyka, no i dobry film, bo
to juz tak sie w naszej Polsce porobilo ze zanim cos wejdzie do kin to to
juz to nasi piraci maja) z sieciami i ich wykorzystaniem we wspolczesnym
zarzadzaniu zwiazany jest temat mojej pracy magisterskiej "Gospodarka
cyfrowa we wspolczesnym biznesie.", poza tym psychologia (a w sumie
dokladnie to analiza zachowan ludzkich oraz body language - mowa ciala),
filozofia (glownie mysli roznego rodzaju filozofow starozytnych), oraz
oczywiscie "ostatnie, ale nie znaczy, ze nie wazne" ekonomia (szeroko
pojeta, zarzadzanie, finanse, rachunkowosc). No coz to byloby na tyle.
Jezeli ktos ma jakies pytania to po prostu pytajcie.

pozdrawiam

Rafal Zielinski

4. Data: 2001-01-17 20:25:28

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie
podaje adres , wpadnij :)
http://samisobie.clan.pl/~radiol

Wojtek

5. Data: 2001-01-18 11:46:45

Od: "stowarzyszenie" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałbym się trochę o was więcej dowiedzieć i mam propozycję, abyście
> napisali coś o sobie, jakie macie zainteresowania, co porabiacie w życiu
Witamy!

Może to dziwnie zabrzmi, ale NAZYWAMY się Iwona i Andrzej i wcale nie
jesteśmy małżeństwem.
- Andrzej twierdzi, że to szkoda, ale ja, na jego nieszczęście, jestem już
zamężna.
- E, taki mąż. ;)))
No więc, mieszkamy w Jastrzębiu, gdzie codziennie spotykamy się w
Warsztatach Terapii Zajęciowej na pracowni "Obsługi Maszyn Biurowych", gdzie
jedno z nas jest instruktorem a drugie uczestnikiem.
Bardzo cieszy nas fakt, że ostatnio zainstalowaliśmy modem, dzięki czemu
możemy uczestniczyć w "życiu" tej grupy.
Fajnie by było gdyby wszyscy grupowicze się przedstawili na forum, dzięki
temu co poniektóre listy będą lepiej ( przynajmniej przez nas) odczytywane.
Tak więc napiszemy Wam teraz coś o sobie.
Andrzej - mam lat 29, w związku z moją chorobą (zanik mięśni) uczęszczałem
do zawodówki w Busku Zdroju, gdzie zdobyłem "fach" pt. monter aparatury
radiowo-telewizyjnej. W zawodzie pracowałem krótko, po prostu brak
"dostosowanych" dla mnie zleceń. Od 10 lat mam styczność z komputerami, na
początku była to Amiga, później PC. Interesowały mnie najpierw gry, potem
użytki, programowanie w C/C++. W tej chwili najbardziej interesują mnie:
malowanie programem Painter - posiadamy tablety graficzne które znacznie
bardziej umożliwiają realizowanie moich aspiracji plastycznych, ponadto, co
nie co, uczę się programować w C++/Windows.
Iwona - mam lat chciałoby się powiedzieć 19 ale prawda jest okrutna, ma lat
31 ( choć zapewniam Was nie wyglądam na tyle ;))).
Z racji mojej pracy mam stały kontak z ON, znane mi są więc ich codzienne
problemy. Z Andrzejem znamy się już 4 lata
i na tyle na ile możemy staramy się pomagać sobie wzajemnie.
To tyle w największym skrócie.
Jeżeli ktoś miałby ochotę na dalszą korespondencję z nami, będzie nam bardzo
miło.

--
Iwona i Andrzej
s...@p...wp.pl

6. Data: 2001-01-19 22:08:38

Od: r...@...net.pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To tyle w największym skrócie.
> Jeżeli ktoś miałby ochotę na dalszą korespondencję z nami, będzie

Witam grupę.
Mam na imię Rafał, w tym roku mój zegar biologiczny wybije 28 lat, pochodzę
z Jastrzębia Zdroju. Jeśli chodzi o mój stan fizyczny, to jestem po mózgowym
porażeniu dziecięcym. W życiu radzę sobie dość nieźle, choć "mądrzy"
twierdzili, iź nigdy nie będę w stanie się samodzielnie poruszać, to jednak
tak się nie stało i dość sprawnie poruszam się o jednej kuli.
Me zainteresowania ukierunkowane są w raczej dość typowych dziedzinach,
film, muzyka (Mike Oldfield przede wszystkim) no i oczywiście informatyka.
Na co dzień zajęty jestem nauką w Studium Informatycznym (pierwszy rok) i
uczestnictwem na zajęciach we wspomnianym tu wyżej Warsztacie Terapii
Zajęciowej (a Iwonka dlaczego o mnie nie napisała? :))) w którym to również
jestem na pracowni Obsługi Maszyn Biurrowych pod bacznym i zmysłowym okiem
Iwonki. Z natury jestem osbą dość pogodną i roześmianą.
Jeśli macie pytania, zapraszam na priva: mailto:r...@...net.pl

Pozdrawiam ciepło i serdecznie całą grupę,
Rafcio

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

Strona SamiSobie - list na grupe
The Most High God has passed a judgement on the United States of America!! - 0274
OFF TOPIC Pytanie techniczne odnosnie grupy
RZEPA pisze