Narzedzie roku

1. Data: 2001-11-19 14:45:25

Temat: Narzedzie roku
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Byl juz podoby temat tyle ze o planach na mijajacy rok. A ja chcialbym
dodatkowo o narzedziach. Problem tylko w tym, ze nie bardzo wiem, jak to sie
po polsku nazywa. Tu pewnie niektorzy wywaracja oczami: "Jeszcze jeden taki,
co wyjechal i zapomnial jezyka". Tyle ze ja pierwszy raz cos takiego wlasnie
za granica zobaczylem. Wlasciwie narzedzie jest z rodziny szpadlowatych,
tyle ze tym sie nie kopie ziemi a wycina darn'. Wyglada to jak chalabarda
nabita na sztorc. To taki zaokraglony szpadelek w ksztalcie polksiezyca.
Sluchajcie - to mi cholernie zycie ulatwilo. Kupilem to za kilka marek ale
bez porownania lepiej tym sie pracuje niz szpadlem. Swietnie wycina sie tym
w trawie miejsca na nowe rosliny. Lekkie, ostre i proste. Nawet pod koronami
drzew i krzewow usuwajac trawe spisalo to sie wysmienicie. Patrzac teraz
wstecz z radosci w zadek sie kopie, ze zdecydowalem sie na to.... ten
wycinak do trawy?

Irek

2. Data: 2001-11-19 15:25:01

Temat: Re: Narzedzie roku
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patrzac teraz wstecz z radosci
> w zadek sie kopie, ze zdecydowalem sie na to.... ten
> wycinak do trawy?
To jest po prostu szpadel do darni, no bo jak to inaczej nazwac?
pozdr. Jerzy

3. Data: 2001-11-19 17:35:05

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag
> To jest po prostu szpadel do darni, no bo jak to inaczej nazwac?
> pozdr. Jerzy

zaraz, zaraz... jeszcze sie wszyscy nie wypowiedzieli. mimo wszystko - Bog
zaplac!

Irek

4. Data: 2001-11-19 21:07:01

Od: "Boguslaw Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka marek to moge zaplacic ale nie wiecej.
BoG

5. Data: 2001-11-20 07:06:46

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Boguslaw Bielawski" <l...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Kilka marek to moge zaplacic ale nie wiecej.
> BoG

Cos podobnego markowej firmy mialo kosztowac 30 DM ( chyba bez kolka, sama
czesc metalowa, zreszta emaliowana ) a ja swoj zakupilem za 15 -16. Szczerze
mowiac chcialem cos podobnego zamowic u kolegi, bo poczatkowo nie mogle
znalezc.

Irek

6. Data: 2001-11-20 08:26:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal:

> To jest po prostu szpadel do darni, no bo jak to inaczej nazwac?

A widziałeś taki gdzieś u nas?

Krycha&Co(ty)

7. Data: 2001-11-20 08:36:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A widziałeś taki gdzieś u nas?
W Piasecznie w tym, no wiesz.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2001-11-20 10:22:57

Temat: Odp: Narzedzie roku
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Lublinie jest dostepne w sklepach ogrodniczych, zarowno Gardeny jak i
jakiejs polskiej firmy. Kupilem (chyba za cos ok. 10-12 zl), ale,
bynajmniej, ostre nie bylo. Trzeba sobie samemu naostrzyc. W sumie - nic
specjalnego, ale moze sie przydac do obcinania brzegow trawnika wokol
krzewow czy rabat, jezeli ktos ma trawnik, ktory wymaga takich zabiegow.
pik

9. Data: 2001-11-20 12:43:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal: