Niejedzenie

1. Data: 2002-01-28 08:48:18

Temat: Niejedzenie
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zafascynowala mnie strona www.niejedzenie.pl

ktos chce o tym podyskutowac?

axel d.

2. Data: 2002-01-28 10:03:03

Temat: Re: Niejedzenie
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
news:3C551052.22182878@frodo.com.pl...
> zafascynowala mnie strona www.niejedzenie.pl
>
> ktos chce o tym podyskutowac?

Może po obiedzie :-). Ale czy warto? To metoda zarabiania pieniędzy i nie
ma nic wspólnego z dietami.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2002-01-28 10:16:06

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...com.pl...
> zafascynowala mnie strona www.niejedzenie.pl
>
> ktos chce o tym podyskutowac?

Ja jestem chetny - tylko czy nas nie wezna za czubkow? ;)
Powiem Ci, ze temat ten frapuje mnie od dawna.
Kiedys uwazalem to za calkowicie nie mozliwe, a teraz
nie jestem juz taki pewny.
Znalazlem takie wytlumaczenie naukowe (niestety
nie pamietam zrodla ale moge poszukac):
Czlowiek wymienia z otoczeniem w ciagu doby
( i tu nie pamietam liczby) chyba kilkanascie
tysiecy kcal. Ta wymiana odbywa sie na zasadzie
promieniowania ( jakiego nie wiem ). Co do jedzenia
to trzeba uzupelnic nim bilans. Jest jednak mozliwa
inna droga czyli wyrownanie bilansu. Jak tego dokonac?
Nie wiem. Coraz wiecej wskazuje jednak na droge duchowa.

A teraz sobie troche pofantazjuje.
Bo gdyby tak to wszystko bylo prawda i czlowiek jest
az tak potezny, to czy nie lepsza droga od zbierania
bogactw jest ten kierunek.
Np. starosc. Czlowiek cale zycie zbiera na ta emeryture
a potem od tego zbieranie jest juz tak zmeczony, ze jej
nie dozywa. A tak rozwijasz sie. Na starosc jestes
juz tak silny ze jedzenia nie potrzebujesz a smierci sie nie lekasz.
Podazasz na emeryture w poludniowe strony spotykajac
takich jak ty wolnych ludzi.
Ech.... rozmarzylem sie ...
ok wracam do komputera - trzeba zarobic na dzisiejsza
miske ryzu.

pozdrawiam Chaciur

4. Data: 2002-01-28 10:36:37

Temat: Re: Niejedzenie (dlugie)
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chaciur wrote:

> [...]
> juz tak silny ze jedzenia nie potrzebujesz a smierci sie nie lekasz.
> Podazasz na emeryture w poludniowe strony spotykajac

nareszcie spotkalem czlowieka, ktory ma naprawde otwarty umysl.
wlasnie ja jestem taki, ze zawsze staram sie rozwazac wszystkie za i
przeciw i podchodzic do tego raczej naukowo a nie na zasadzie "to
niemozliwe".
moja teoria jest jeszcze inna.

otoz kilka miesiecy temu przyszedl do mnie kolega, ktory opowiadal mi ze
widzial w jakims programie kobiete, ktora byla ciezko chora na raka.
jakos tam (nie wiem jaka byla droga do tej decyzji) przestala jesc i
"jechala" tylko na kroplowkach, no i choroba ustapila. teraz nadal
jedzie tylko na kroplowce i bardzo dobrze sie czuje.

juz wtedy skojarzylem to opowiadanie z obcymi.
uwaga: teraz bedzie hard core :-)
widzieliscie pewnie wiele razy rzekomy wyglad obcych istot. abstachujac
od tego, ze to NTG i ze nic w tej dziedzinie nie zostalo udowodnione,
faktem jest, ze wyglad istot obcej cywilizacji jest zawsze podobnie
opisywany przez rzekomych swiadkow.
mnie ta tematyka bardzo fascynuje i od razu skojarzylem, ze obcy maja
malutkie usta (lub nie maja ich wcale) a to dlatego, ze nie przyjmuja
pokarmu. zasilaja organizm w jakis inny sposob.

potem zapomnialem o tych dywagacjach do momentu az zobaczylem program na
TVN i poczytalem o niejedzeniu.
po raz kolejny naszly mnie skojarzenia - obcy sa bardzo chudzi i maja
male usta.
wtedy juz na 100% wiedzialem, ze to moze byc przyszlosc ludzkosci.
oczywiscie nie moze stac sie to na przelomie kilku lat, ale raczej
tysiacleci.

moze wezmiecie mnie za wariata :-).
bardzo interesuje sie tematem obcych cywilizacji i to nie w maniacki
sposob typu "archiwum-x" albo "dzien niepodleglosci" - dla mnie to
bzdury.
raczej w tym sesie - jaka bedzie przyszlosc gatunku ludzkiego na
przykladzie obserwowania obcych.

i niejedzenie jest jedna z rzeczy, ktorej jestem pewien.

i jeszcze jedno. mam przyjaciela, z ktorym absolutnie na ten temat nie
moge porozmawiac, bo kwituje wszystko to jako kompletne bzdury
(probowalem rozmawiac z nim o niejedzeniu).
i przyszlo mi ciekawe porownanie takiego maniakalnego sceptycyzmu.
otoz kiedy w zamierzchlych czasach astonomowie probowali tlumaczyc ze
ziemia jest okragla i kreci sie wokol slonca to palono ich na stosie. i
pomyslalem sobie ze gdyby moj przyjaciel zyl w tamtych czasach to
pierwszy krzyczalby "spalic szatana!" :-)
to sie wlasnie nazywa miec zamkniety umysl i klapki na oczach z napisem
"rzeczywistosc i terazniejszosc".

axel d.

ps. mam nadzieje ze nie odbieglem za bardzo od tematu. mialo byc o
niejedzeniu...

5. Data: 2002-01-28 15:37:45

Temat: Odp: Niejedzenie (dlugie)
Od: "Fifek" <f...@k...ichpw.zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, tak, tak. Więc zapytaj się Boga, na cholerę Ci dał układ pokarmowy?
My, póki co, mamy usta i układ pokarmowy (w przeciwieństwie do kosmitów) i
trza tak egzystować, aby to wykorzystywać. Ewentualnie trzeba jeść tak, aby
kalorii zjadać jak najmniej, ale jak najlepszych. A ta kobita chora na raka,
to jakie kroplówki przyjmuje? Glukozę, czy sole mineralne? Ja już wiem co,
ale jestem ciekaw, co odpowiesz...

--
Pozdrowionka
Fifek (Rafał z Zabrza)

6. Data: 2002-01-28 15:50:48

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fifek wrote:

> [...]
> to jakie kroplówki przyjmuje? Glukozę, czy sole mineralne? Ja już wiem co,

nie wiem, bo to kumpel ogladal...
chodzilo o to ze nic nie jadla (przez usta)

axel d.

ps. a skoro Bog nam dal uklad oddechody to dlaczego mamy nie palic
papierosow?

ps2. a poza tym to troche glupio wyskoczyles z tym Bogiem... gdyby Bog
odpowiadal na moje pytania to... chyba bylbym zupelnie innym
czlowiekiem, ale to juz totalnie NTG.

7. Data: 2002-01-29 05:46:59

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...com.pl...
> juz wtedy skojarzylem to opowiadanie z obcymi.
> uwaga: teraz bedzie hard core :-)
[ciach hard core]

No, no niezle. Nigdy sie nad tym nie zatanawialem.
Ale faktycznie na smakoszy to Oni nie wygladaja.
Moj stosunek do ufokow zmienial sie, kiedys bylem
pewny ze ich nie ma pozniej stwierdzilem, ze sa.
Od dluzszego czasu jednak dalem sobie spokoj - jak
spotkam jakiegos to sie zainteresuje ponownie.

> ps. mam nadzieje ze nie odbieglem za bardzo od tematu. mialo byc o
> niejedzeniu...

To ja jeszcze co by byc w temacie wrzuce, ze bylo conajmniej
kilku swietych, uznanych przez kosciol, ktorzy nie jedli latami.
A podaje ich za przyklad, poniewaz kosciol jest dosc
konserwatywny.

pozdrawiam Chaciur

8. Data: 2002-01-29 07:15:04

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> axel d.
>
> ps. a skoro Bog nam dal uklad oddechody to dlaczego mamy nie palic

Faja i niejedzenie. Brawo Axel! Odkryłeś najprostszą drogę do zdrowia.

--
Jazz

9. Data: 2002-01-29 12:09:50

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a35d31$srm$...@n...tpi.pl...
> [...]
> pewny ze ich nie ma pozniej stwierdzilem, ze sa.
> Od dluzszego czasu jednak dalem sobie spokoj - jak
> spotkam jakiegos to sie zainteresuje ponownie.

[:-)))))))))))
:-))))))))))]

> To ja jeszcze co by byc w temacie wrzuce, ze bylo conajmniej
> kilku swietych, uznanych przez kosciol, ktorzy nie jedli latami.
> A podaje ich za przyklad, poniewaz kosciol jest dosc
> konserwatywny.

[Co to znaczy nie jedli latami? Ile tych lat? NIe jedli nic, czy tylko
pościli?
Rozumiem, chłopcy, że macie nadzieję na istnienie perpetum mobile ... ;-)

Iza]

10. Data: 2002-01-29 12:31:43

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> [...]
> pościli?
> Rozumiem, chłopcy, że macie nadzieję na istnienie perpetum mobile ... ;-)

szczerze mowiac to ja nie myslalem o perpetum mobile, ale o lepszym,
zdrowszym zyciu

ax

OTKura to też człowiek
Kwaśniewski = Atkins, wreszcie mamy potwierdzenie
witaminki....
soja
Pestki z jablek