Prawdziwa miłóść?

1. Data: 2001-06-14 21:36:08

Temat: Prawdziwa miłóść?
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje prawdziwa miłość? Chodzi mi o to czy dwie osoby, jeśli są
"połówkami pomarańczy" to czy odnajdą sie mimo wszyskto? Mimo że nie są do końca
tego świadome, mimo że cierpią i zadają cierpiene? Czy mieliście wrażenie, że
wasza połowka znika, oddala sie, zostawia was? Czy potem zdarzyło się kopmuś z
was żeby obie połwki się zeszyły ponownie?

Pozdrawiam i życzę szczęścia
Domarew

1. Data: 2001-06-14 22:04:29

Temat: Re: Prawdziwa miłóść?
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> Czy istnieje prawdziwa miłość?

Istnieje... Oczywiscie, ze istnieje. Trzeba tylko umiec ja dostrzec.

--
*Magda vel Natchniuza*

e-mail: n...@p...onet.pl
http://www.natchniuza.prv.pl
ICQ# 101770287
GG# 67384

"Kto robi z kogoś boga, niech się nie dziwi,
gdy spostrzeże, że miał do czynienia tylko z człowiekiem"

1. Data: 2001-06-14 22:10:26

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mieliście wrażenie, że
> wasza połowka znika, oddala sie, zostawia was? Czy potem zdarzyło się
kopmuś  z
> was żeby obie połwki się zeszyły ponownie?

Tak, zdarzylo mi sie kilka razy przezyc cos takiego, ale nigdy "obie polowki"
nie zlaczyly sie ponownie.

Pzdrawiam
Msod

1. Data: 2001-06-15 07:27:36

Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:4...@n...onet.pl...
>
> Istnieje... Oczywiscie, ze istnieje. Trzeba tylko umiec ja dostrzec.

Tak...
Ale ja sie tego nauczyc?....
Wlasnie rozstalam sie z moja "polowka"....
Nie wiem, czy na zawsze, czy moze damy jeszcze sobie szanse...
Czy warto?...
Rozstalismy sie z wielkim bolem z obu stron, ale coz... zycie toczy sie
dalej....
Czy to byla milosc? Nie wiem...
Cos bylo, ale czy to byla ta _prawdziwa_ milosc... nie wiem...
nic nie wiem...
W ogole nie mam sily o tym myslec...

izyda

1. Data: 2001-06-15 07:28:45

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Czy istnieje prawdziwa miłość? Chodzi mi o to czy dwie osoby, jeśli są
| "połówkami pomarańczy" to czy odnajdą sie mimo wszyskto? Mimo że nie są do

A czy nie wydaje sie wam, że "prawdziwa miłość" i tym podobne rzeczy, to
zwykła bujda na ku(ó)łkach, metafizyka, legenda, mit itd???

A wierzy się w tą miłośc jak w Świętego Graala, Babę Jagę, Świętego Mikołaja
parę innych rzeczy?

Mnie się tak wydaje.

--
Pozdrówka
Tomfa | http://tomfas.republika.pl/ [ wszystko o WWW ]

1. Data: 2001-06-15 07:51:47

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Tomfa" <s...@k...net.pl> writes:

> [...]
> zwykła bujda na ku(ó)łkach, metafizyka, legenda, mit itd???
>
> A wierzy się w tą miłośc jak w Świętego Graala, Babę Jagę, Świętego Mikołaja

No coz, jesli ktos w ten sposob "wierzy" w milosc to jest moim zdaniem
bezdennie naiwny.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-06-15 09:19:39

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomfa <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9gcdk0$i7t$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zwykła bujda na ku(ó)łkach, metafizyka, legenda, mit itd???
>
> A wierzy się w tą miłośc jak w Świętego Graala, Babę Jagę, Świętego

A moze raczej kazda milosc jest prawdziwa? W koncu jezeli ktos cos czuje, to
to sa jego autentyczne uczucia, a nikt mu z butami w dusze nie wejdzie, by
mu powiedziec: "Wiesz, to co czujesz, to tego wcale nie czujesz, bo to nie
jest to, co czujesz" ; )
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-06-15 09:40:35

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieje prawdziwa miłość?

A czym się różni miłość prawdziwa od miłości nieprawdziwej?

Chodzi mi o to czy dwie osoby, jeśli są
> "połówkami pomarańczy" to czy odnajdą sie mimo wszyskto?

Mimo że niewątpliwie pomarańczę da się podzielić na dużo sposobów, to ludzi
jest tyle, że wiele z tych podziałów się powtarza. Poza tym pomarańcza jest
miękka i nawet jeśli połóweczki są niedokładnie dopasowane to po umiejętnym
złożeniu pomarańcza wygląda jakby nigdy nie była podzielona.

1. Data: 2001-06-15 09:50:25

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kohol wrote:

> A moze raczej kazda milosc jest prawdziwa?

W dodatku kazda jest niepowtarzalna. Upraszczajac mozna rzec, ze jest suma
niepowtarzalnosci partnerow.

Ilez to milosci przepadlo wskutek zastanawiania sie nad jej prawdziwoscia,
zamiast skoncentrowaniu sie nad tym, co sie czuje :(

Swoja droga tzw. "druga polowka" to IMO piekny ale nierealny mit.
W pewnym sensie to najprostsza droga do zdejmowania z siebie odpowiedzialnosci
za wlasne szczescie.

I potem latwo sobie powiedziec: "to nie byla TA polowka". I dalej jest szukanie
nastepnej i nastepnej i nastepnej...

Choc wlasciwie mozna pojsc w druga skrajnosc i powiedziec, ze kazda osoba
napotkana na drodze zyciowych milosci jest TA polowka, tylko od wysilku obu
stron zalezy, czy to odkryja...

Ech... gadanie o milosci to jak lizanie cukierka przez papierek...

Zelig9

1. Data: 2001-06-15 11:48:34

Od: "pikus" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy istnieje prawdziwa miłość? Chodzi mi o to czy dwie osoby, jeśli są

W sumie nie wiem.
Nie spotkałem jeszcze kobiety którą bym kochał bardziej od innych kobiet.

Ostrzezenie Virusowe
Pomoc w bulimii i anoreksji
zaproszenie !
Muzak