Hafciki proponuja

1. Data: 2002-12-10 12:20:09

Temat: Hafciki proponuja
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zdajemy sobie sprawe, ze znikniecie strony sedno.com spowodowalo duza strate
dla osob zwiazanych z ta witryna.
W zwiazku z tym chcielibysmy zaproponowac Panstwu odtworzenie bazy linkow i
calego dorobku strony sedno.com. Chcemy zaoferowac miejsce na serwerze, do
gromadzenia prac, wzorow, schematow. Calosc bylaby dostepna dla osob
zainteresowanych robotkami recznymi (autoryzowany serwis dostepny na haslo).
W tym celu potrzebujemy Panstwa pomocy przy przebudowie strony
http://www.wsz.com.pl/hafciki

Prosimy o mail'e z propozycjami oraz udzial w forum na naszej stronie. Bedziemy
mogli wspolnie ustalic preferowany wyglad oraz zawartosc witryny.

Propozycja jest calkowicie bezplatna.

Administratorzy serwisu hafciki:
Adam G. i Gosia K.

1. Data: 2002-12-13 07:20:49

Temat: Re: Hafciki proponuja
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Racja...straciłyśmy/liśmy dużo przez likwidację Sedna i wiele wartościowych
rzeczy nam pewnie już bezpowrotnie umkło i sądzę że taka propozycja
zainteresuje wiele grupowiczek....mam pytanie?-czy zamieszczane byłyby również
linki do stron naszych grupowiczek?
Część odzyskanych linków z Sedno jest umieszczona na stronie u Gosi:

http://www.ats.pl/~gosiaw/

...sądzę że temat jest otwarty i grupowiczki wypowiedzą się w tej sprawie
pozytywnie.....:))))

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2002-12-13 18:28:31

Temat: Re: Hafciki proponuja(długie)
Od: Piotr W. <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 Dec 2002 08:20:49 +0100, b...@p...onet.pl
napisał(a):

> [...]
>
>http://www.ats.pl/~gosiaw/
>
>...sądzę że temat jest otwarty i grupowiczki wypowiedzą się w tej sprawie

Przypatrzmy się bliżej ...
Hafciki (powstałe w 2001 roku) poprzednio były na serwerze
bezpłatnych kont WWW www.republika.pl/hafciki/, teraz są na
www.wsz.com.pl/hafciki.
www.wsz.com.pl (jedyna wyświetlana informacja to napis
"test") - według danych NASK zarówno ten adres jak i
www.wsz.edu.pl należą od 2000.12.06 do Wyższej Szkoły
Zarządzania w Częstochowie, ul. Rząsawska 40, przydzielony
zakres IP: 213.25.14.112 - 213.25.14.127
Na stronach Szkoły nie ma żadnych informacji o udostępnianiu
miejsca na serwerze, można zatem domniemywać że uczelnia
udostępnia je tylko dla swoich pracowników i studentów na
strony prywatne, i to bez żadnych "wodotrysków". Świadczyłby
również o tym adres mailowy administratora strony
h...@p...onet.pl (dlaczego nie h...@w...com.pl ?)

A co po obejrzeniu źródeł strony ?
ciekawie zrobione są liczniki odwiedzin poszczególnych
podstron, np. fragment strony głównej:
...10705... </font>
czyli stan licznika (ilość odwiedzających) zależy od kaprysu
admina ;-)) a nie od rzeczywistej liczby gości.
Z tego co znalazłem to na tym serwerze jest jeszcze jedna
strona www.wsz.com.pl/gsm/, również prywatna, i więcej nic.

Na forum Hafcików admin w wątku
http://www.wsz.com.pl/hafciki/forum/read.php?f=3&i=5
8&t=58
pisze m.in.:
"Dodatkowo jako ze jestem administratorem w pewnej
instytucji mialbym mozliwosc wygospodarowania duzej ilosci
miejsca na przechowywanie duzych ilosci danych."
Myślę że istotne będzie pytanie: za zgodą szefa czy też po
kryjomu ? A co w sytuacji gdy przestanie być
"administratorem w pewnej instytucji" ?

Może będę posądzany o stronniczość czy tendencyjność, ale
podsumowałbym to tak: dwoje studentów (?) informatyki WSZ (w
ramach zaliczenia ?) uruchomiło stronę WWW, będącą przede
wszystkim rodzajem komisu prac hafciarskich (nota bene
sprzedaż niektórych z nich podpada pod Ustawę o ochronie
praw autorskich), która po ukończeniu przez nich studiów ma
wielkie szanse zniknąć.
Przy okazji - tego nie znajdziecie na obecnej stronie
Hafcików:
http://www.google.pl/search?q=cache:wcJaqYqRBlEC:www
.wsz.com.pl/hafciki/oferta.html+hafciki+oferta&hl=pl
&ie=UTF-8&inlang=pl

Oferowanie na nieznanych warunkach na nieznany okres czasu
miejsca na serwerze "pewnej instytucji" jest według mnie
oferowaniem kota w worku.
I rzecz ostatnia - skoro admin wstydzi się (?) poinformować,
ilu rzeczywiście ma odwiedzających, skoro komercyjny kawałek
serwera ze wszelkimi usługami kosztuje i to czasami sporo,
dlaczego dwie osoby, które jak pisze admin w w/w wątku:
"Wiaze z tym serwisem duze nadzieje, choc przyznam sie
Panstwu, ze w zyciu nigdy nic nie wyhaftowalem. Poprostu,
moje palce najlepiej radza sobie z klawiatura komputera.
Chcialbym zaoferowac swoje uslugi na tej plaszczyznie.
Ja zajmuje sie obrobka pod katem interakcji z uzytkownikiem,
a wystrojem graficznym zajmie sie moja kolezanka Gosia,
ktora projektuje serwisy www."
chcą poświęcać swój czas i swoje pieniądze ? - altruizm ? -
przykro mi ale nie wierzę ;-((
Czy czasem ściągnięcie na Hafciki grupowiczek z całym ich
dorobkiem (pracami, linkami, wzorami i schematami) przy
odpowiedniej reklamie nie ma być swego rodzaju "napędzaczem"
klientów ? (no cóż, biznes is biznes ?)

Adminie - może rozwiejesz moje wątpliwości ?

Pozdrawiam
Piotr - ten od Małgosi ;-))

1. Data: 2002-12-14 08:11:02

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr W." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Przypatrzmy się bliżej ...
>
> Oferowanie na nieznanych warunkach na nieznany okres czasu
> miejsca na serwerze "pewnej instytucji" jest według mnie
> oferowaniem kota w worku.

I wlasnie dlatego dlugo nie bylo reakcji na propozycje Hafcikow, znalysmy
ten link jeszcze z czasow na serwerze republiki.

Elzbieta

1. Data: 2002-12-14 15:32:03

Temat: Odp: Hafciki proponuja(długie)
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr W. <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@4...com..
.
> Pozdrawiam
> Piotr - ten od Małgosi ;-))

Gosia ma Swojego Rycerza - nic zatem dziwnego, ze pod tak silna i czula
opieka warsztat Gosi pracuje w tempie, ktore juz niejedna z nas podziwiala
;-)

pozdrowka
Ilona

1. Data: 2002-12-14 21:22:41

Temat: Re: Odp: Hafciki proponuja(długie)
Od: Piotr W. <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Dec 2002 16:32:03 +0100, "Iloneska"

>Gosia ma Swojego Rycerza - nic zatem dziwnego, ze pod tak silna i czula
>opieka warsztat Gosi pracuje w tempie, ktore juz niejedna z nas podziwiala
>;-)

Otóż to - Rycerza, proszę absolutnie nie mylić z poganiaczem
wielbłądów ;-))

1. Data: 2002-12-15 12:25:16

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 14 Dec 2002 16:32:03 +0100, "Iloneska"

> Otóż to - Rycerza, proszę absolutnie nie mylić z poganiaczem
> wielbłądów ;-))
>
> Pozdrawiam

Widze ze Pan Piotrus dawno nie mial niemilych sytuacji..
Ja ci pomoge...chetnie rozwiaze problemy sfrustrowanego torreadora...

Cfaniak sie znalazl..

1. Data: 2002-12-15 12:56:29

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <t...@w...pl> :

> I wlasnie dlatego dlugo nie bylo reakcji na propozycje Hafcikow, znalysmy
> ten link jeszcze z czasow na serwerze republiki.

Dokładnie dokładnie !!! Dlatego się zdziwiłam bardzo jak zobaczyłam, że
jednak wątek się rozwinął.

Była już ocena strony od strony technicznej - ja może powiem co myślę od
strony estetycznej. Moim zdaniem ta strona to dobry przykład jak nie należy
robić stron www. Jest po prostu brzydka - ktoś kto ją robił albo jest
pozbawiony zupełnie jakiegolowiek dobrego smaku w projektowaniu www albo
też ma blade pojęcie o tworzeniu www i czegoś lepszego po prostu zrobić nie
umie - albo i jedno i drugie. Tak czy inaczej nie wiem jak taki ktoś w
ogóle może taką ofertę składać - mi by było po prostu głupio.

A co do sedna - ja sądzę, że nie zginęło bezpowrotnie i jeszcze wróci ;)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2002-12-15 13:09:30

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy moge przetransferowac linki na HAFCIKI ?
Uprzejmie prosze o zgode...

Juz sie zabieram do odpowiedzi..

> Przypatrzmy się bliżej ...
> Hafciki (powstałe w 2001 roku) poprzednio były na serwerze
> bezpłatnych kont WWW www.republika.pl/hafciki/, teraz są na
> www.wsz.com.pl/hafciki.

Correct...Hafciki istnieja od konca 2000 roku...a jesli tego Pan nie odnalazl
to marny z Pana detektyw.

> [...]
> Zarządzania w Częstochowie, ul. Rząsawska 40, przydzielony
> zakres IP: 213.25.14.112 - 213.25.14.127

Pod adresem 213.25.14.122 istnieje strona WSZ...wsz.edu.pl
Prosze zajrzec i poogladac, zapraszam....Moze Pan sie do nas zapisze na
studia.?..Zapraszam na wakacyjne bezplatne kursy komputerowe, ktore prowadze. :)

> [...]
> udostępnia je tylko dla swoich pracowników i studentów na
> strony prywatne, i to bez żadnych "wodotrysków".

Szkola pomaga swoim studentom, pracownikom jak kazda inna instytucja w ktorej
istnieja normalne warunki do pracy i rozwoju osobistego.

> Świadczyłby również o tym adres mailowy administratora strony
> h...@p...onet.pl (dlaczego nie h...@w...com.pl ?)

Dlatego ze h...@p...onet.pl wyglada ladniej niz wsz.com.pl...Zreszta
niedlugo bedzie calkowita zamiana adresu...I tu prosze grupowiczow i gupowiczki
o pomoc, co bedzie lepiej wygladac ?

- www.hafciki.com
- www.hafciki.org
- www.hafciki.net

w kazdym badz razie z pewnoscia beda to hafciki....

> A co po obejrzeniu źródeł strony ?

A tutaj mamy stary, b. stary adres Gosi, oczywiscie aktualny.

> [...]
> ...10705... </font>
> czyli stan licznika (ilość odwiedzających) zależy od kaprysu
> admina ;-)) a nie od rzeczywistej liczby gości.

Tak Panie detektywie...jak mi sie zachce to wchodze na strone i ustawiam
licznik na 10001, pozniej gdy po 3 dniach wejde znof to dodaje 3....ile to
bedzie...? Pomoze mi Pan ?

Przyznaje ze mialem problemy z licznikiem. nie moglem sobie z nim
poradzic ..ktos mi go ciagle kasowal..Ktos byl na tyle perfidny, ze usowal dane
z pliku i mialem ciagle zero...Zrobilem teraz nowy system i dziala bez
zarzutow.

> Z tego co znalazłem to na tym serwerze jest jeszcze jedna
> strona www.wsz.com.pl/gsm/, również prywatna, i więcej nic.

To juz zakrawa pod czepianie sie sasiadow.....

> [...]
> instytucji mialbym mozliwosc wygospodarowania duzej ilosci
> miejsca na przechowywanie duzych ilosci danych."

Tak jak napisalem...

> Myślę że istotne będzie pytanie: za zgodą szefa czy też po
> kryjomu ? A co w sytuacji gdy przestanie być
> "administratorem w pewnej instytucji" ?

Nie wiem czy Pan wie, ze jesli ktos pracuje w zakladzie energetycznym to ma
prad za darmo. W przypadku stolarza, ten nie musi sie martwic o meble bo je sam
wykona, a np w mleczarni pracownicy maja jogutry i inne przetwory mleczne za
friko.. Jest jeszcze wiele przykladow.

> [...]
> sprzedaż niektórych z nich podpada pod Ustawę o ochronie
> praw autorskich), która po ukończeniu przez nich studiów ma

SEdno zniklo i nikt nie wie czemu...:)
Strona hafciki byla wykonana poczatkowo z mysla o pracach siostry mojej mamy
Krystyny. Na poczatku chcialem je pomoc sprzedawac, poniewaz w rodzinie
Krystyny sie naprawde nie przelewa. Pozniej zauwazylem ze tak sie nie da.. To
nie jest podejscie.. Zaczalem wiec je skupywac od niej..a teraz sam ma niezla
kolekcje :) i jej nie sprzedam :)
Notabene strona HAFCIKI istnieje od konca 2000 roku i w dalszym ciagu sie
rozwija...i istniec bedzie....A ile SEDNO zylo ?

> Przy okazji - tego nie znajdziecie na obecnej stronie
> [...]

Wszystko wyniuchal...:)

> Oferowanie na nieznanych warunkach na nieznany okres czasu
> miejsca na serwerze "pewnej instytucji" jest według mnie
> oferowaniem kota w worku.

To jest Panska opinia...

> I rzecz ostatnia - skoro admin wstydzi się (?) poinformować,
> ilu rzeczywiście ma odwiedzających, skoro komercyjny kawałek
> serwera ze wszelkimi usługami kosztuje i to czasami sporo,

Nie wiem o co Panu tutaj chodzi ? Trudno mi sie domyslic, powaznie

> [...]
> Ja zajmuje sie obrobka pod katem interakcji z uzytkownikiem,
> a wystrojem graficznym zajmie sie moja kolezanka Gosia,

I trzymam sie mojej propozycji ... skoro Panu nie zalezy to nie moja sprawa...
zalezy mi wylacznie na ludziach ktorzy chca pomagac i budowac swoje
spolecznosci, a nie na tych ktorzy od poczatku rzucaja klody pod nogi..

> chcą poświęcać swój czas i swoje pieniądze ? - altruizm ? -
> przykro mi ale nie wierzę ;-((

CZas przede wszystkim czas....

> [...]
> odpowiedniej reklamie nie ma być swego rodzaju "napędzaczem"
> klientów ? (no cóż, biznes is biznes ?)
>
> Adminie - może rozwiejesz moje wątpliwości ?

Panskich watpliwosi tu sie rozwiac nie da. Panskie podejscie jest typowe dla
ludzi ktorzy nic nigdy dla nikogo nie zrobili. Myle sie ? Napewno nie...

Chce sciagnac grupowiczki na HAFCIKI. Chce zamienic HAFCIKI w portalik
informacyjny i calkowicie ukierunkowany na rozwoj. Chce go rozwijac poniewaz
nie zostawia sie tego co juz sie rozpoczelo.

Zapraszam wiec i jednoczesnie prosze o sugestie zainteresowanych grupowiczow na
email h...@p...onet.pl wszystkich, ktorzy chca mi pomagac. \

ps. Sorry za bledy ortograficzne:)

1. Data: 2002-12-15 13:39:57

Temat: Odp: Odp: Hafciki proponuja(długie)
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Widze ze Pan Piotrus dawno nie mial niemilych sytuacji..
> Ja ci pomoge...chetnie rozwiaze problemy sfrustrowanego torreadora...
>
> Cfaniak sie znalazl..

ZE COOOOO ??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chyba musze sie wybrac do okulisty, bo nie wierze w to, co widze.
W jednym posci (tym, na ktory odpisuje) widze niemal niezawoalowane grozby w
strone Piotra, a w drugim tuz obok prosbe o skorzystanie z pracy Piotra,
czym bylo odzyskanie choc czesci spisu linkow z Sedna, a ktore wisza teraz u
Gosi, Zony Piotra !!!!!!

A tak a propos tego drugiego posta hafcikow odnosnie, stolarza, co sobie sam
meble robi, mleczarza, co ma za darmo jogurty, to zaczelam sie zastanawiac,
czy ta analogia dziala takze w stosunku do np katow i grabarzy ;-)))))

Ilona

nowy adresik
Stroje dla dzieci?
pasmanteria w Poznaniu