Mala analiza spraw ogrodkowych

11. Data: 2003-07-17 13:32:38

Temat: Odp: Odp: Mala analiza spraw ogrodkowych
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> No, dwudziestu centymetrów z hakiem brakowało, ale kto zwracałby uwagę
> na takie szzczegóły. A swoją drogą, to ta ostróżka jeszcze u Nich
> rośnie i kwitnie :)

A jeśli rośnie, zwracam honor, trzy metry ma na pewno. :-)
Kaśka

12. Data: 2003-07-17 19:13:54

Temat: Re: Mala analiza spraw ogrodkowych
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A jeśli rośnie, zwracam honor, trzy metry ma na pewno. :-)

Nie ma. Chłopaki byli nie tak dawno u nas, i potwierdzali, że rośnie i
kwitnie, ale potwierdzali też, że wyższa już nie urosła.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Na przyjęciu przy księżniczce siadłem dumnie.
Jak się później okazało -- bezrozumnie.

13. Data: 2003-07-17 19:16:21

Temat: Odp: Mala analiza spraw ogrodkowych
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie ma. Chłopaki byli nie tak dawno u nas, i potwierdzali, że rośnie i
> kwitnie, ale potwierdzali też, że wyższa już nie urosła.

Że jeszce kwitnie, jestem pod wrażeniem. Moje zdążyły, przez ten czas,
zakwitnąc i przekwitnąć. Właśnie zostały bezlitosnie ścięte :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

14. Data: 2003-07-18 08:11:52

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba tak, u mnie też kiepsko
To mi kamein spadl... Juz zastanawialam sie, czy moze sie tak szybko
zestarzaly.

> Może nornice? U mnie rosną jak zwariowane - ponad 200 roślin.
Wasnie nie mam pojecia. Niektore wyginely bazpowrotnie :-( I to nei
pojedyncze cebule, ale po ok 3-5 danego gatunku. Najbardziej szkoda mi tych
trabkowych
((
Co roku dosadzam. Ale wydaje mi sie, ze w tym mimo, ze wiosna tez do ziemi poszlo ok
20, mam mniej niz w zeszlym :-(. Na dodatek, tak szybko przekwitaja :-(((

> Rubigan z Decisem
Naraz ?! Chyba nie... Dzis wykonam wyrok decisem.

> 3
> Inna
>
> Saletra potasowa
tzn, co ? sypac ? A moze jakis inny nawoz z tych do kupienia w mniejszych
opakowaniach, bo ta slatera to mi sie kojarzy zaraz z takimi 20ltirowymi workami. A
moze sie myle i sa mniejsze ?

> Dzika wersja to pewnie odbicia z podkładki. Wywal i zasadź nowe. Pnące w tym
> roku kiepsko :(
Wiem, ze z podkladki, ale strasznie mnie te roze zniechecily. Po raz pierwszy mam z
nimi ta
kie problemy

Pozdrawiam slonecznie
Asia

15. Data: 2003-07-18 08:23:43

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdopodobnie tak. Ja porównuję roślinki u nas, w ogrodach Bogusia,
> oraz Ewy. Boguś -- wiadomo -- nawadnia i podlewa, dlatego też niektóre
> ,,chabaziaje'' rosną im na 3 metry :). Ewa, podlewa i nawozi -- u nich
> w ogrodzie też zdecydowanie wszystko wyższe niż u nas. U nas, zgodnie
> z naturą i deszczem -- ale za to wszystko karłowate...
Tak naprawde, to podlewane sa latem caly czas, bo tam sie przenosimy i ...
lejemy :-)))
Mowiac o porze suchej, myslalam o tych dwoch tygodniach czerwca, kiedy to
bylo tylko podlewane w wekendy i moze raz w tygodniu. Widac mialo to
znaczenie.

Pozdrawiam
Asia

16. Data: 2003-07-18 11:09:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> tzn, co ? sypac ? A moze jakis inny nawoz z tych do kupienia w mniejszych
opakowaniach, bo ta slatera to mi sie :)kojarzy zaraz z takimi 20ltirowymi
workami. A moze sie myle i sa mniejsze ?
:)
u nas z saletr ( w wyborze amonowa, weglonowa oraz potasowa) sa jeszcze 2 i
5 kilogramowe
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe