Mapa nasadzeń miłośników ogrodów

1. Data: 2000-03-20 20:12:27

Temat: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

... jak w temacie, kto zrobi taką mapę i umieści ją na stronie grupy.
Myślę, że byłoby to z pożytkiem dla wszystkich.
Pozdrawiam wiosennie, jerz
-(||:{)

2. Data: 2000-03-20 22:05:34

Temat: Re: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... jak w temacie, kto zrobi taką mapę i umieści ją na stronie grupy.
> Myślę, że byłoby to z pożytkiem dla wszystkich.
> Pozdrawiam wiosennie, jerz
> -(||:{)

Proszę o zasadzenie Jałowca (to u KM w horskopie) w Wawie.
pozdr jerz

3. Data: 2000-03-21 08:56:37

Temat: Odp: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zachecam wszystkich ochotnikow...

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2000-03-21 19:59:34

Temat: Re: Odp: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Zachecam wszystkich ochotnikow...

Wsie wiedza, ze sie zasadzilem w Rybniku, Basia w Katowicach, Krzysiek
Wilk w Krakowie i Staszek Nowak tez, Krzysiek Marusinski w Orzyszu,
Piotrek Siciarski kolo Kielc. Moze jeszcze cos wiem? :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

5. Data: 2000-03-22 07:21:32

Temat: Odp: Odp: Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

> Wsie wiedza, ze sie zasadzilem w Rybniku, Basia w Katowicach, Krzysiek
> Wilk w Krakowie i Staszek Nowak tez, Krzysiek Marusinski w Orzyszu,
> Piotrek Siciarski kolo Kielc. Moze jeszcze cos wiem? :-)

Marek Bujas (MB) w Poznaniu. Choć odzywam się rzadko, stale jestem obecny.

Pozdrawiam.

6. Data: 2000-03-22 11:36:39

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wilk w Krakowie i Staszek Nowak tez, Krzysiek Marusinski w Orzyszu,
> Piotrek Siciarski kolo Kielc. Moze jeszcze cos wiem? :-)

Tak, wiesz. KTO jest najdalej na północ, wschód i zachód? Bo na południe
wychodzi, że Ty?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-03-22 11:55:54

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> Tak, wiesz. KTO jest najdalej na północ, wschód i zachód? Bo na południe
> wychodzi, że Ty?

Raczej nie wychodzi. Ktos sie kiedys pojawial z Bielska (nie pamietam
teraz kto, wiec nie wiem czy jeszcze jest na grupie, ale kobieta), a
Jerzy Zajac chyba tez bardziej na poludnie jesli dobrze zauwazylem :-)

Na polnoc pewnie Kamas, na zachod chyba ktos ze Szczecina tu jest (kto -
musialbym znowu szukac, ale kobieta :-) ), wschodu nie podejme sie
rozstrzygac :-)

A kto najbardziej w srodku? ;-)))

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

8. Data: 2000-03-22 13:46:16

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Marek Bujas (MB) w Poznaniu. Choć odzywam się rzadko, stale jestem obecny.

Andrzej Burcek w Zorach. To bardziej na poludnie od Rybnika. Odezwalem sie
kilka razy ale slucham Was czesto. Pozdrawiam grupowiczow.

9. Data: 2000-03-22 13:55:07

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał(a):

> wschodu nie podejme sie
> rozstrzygac :-)

Nie jestem pewien, ale pewnie na wschodzie to ja. 50 km na północny wschód od
Lublina.
Pozdrawiam 8-)))
Janusz

10. Data: 2000-03-22 15:25:07

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> [...]
>
> Na polnoc pewnie Kamas, na zachod chyba ktos ze Szczecina tu jest (kto
> musialbym znowu szukac, ale kobieta :-) ),

pewnie majka

> wschodu nie podejme sie rozstrzygac :-)

najbardziej na pln-wschod to chyba ja, bo ten ogonek puszczy
knyszynskiej gdzie jestem to prawie granica.
chyba, ze jest tu ktos spod ostrejbramy.
pozdrawiam
j.t.

wawrzynek
Targi Działkowe i Ogrodnicze "Ogród" w Szczecinie
WIOSENNE ŻYCZENIA
Bardzo trudne pytanie
Ozdobne Rośliny Pnące