Nie tatuaż ale ... (no właśnie jak to się nazywa)?

1. Data: 2003-02-19 00:45:07

Temat: Nie tatuaż ale ... (no właśnie jak to się nazywa)?
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy na dobrą grupę trafiłem, ale nie mam innego pomysłu.
Może ktoś z grupowiczów wie jak nazywa się sztuka wykonywania wzorów na
ciele polegająca na nacinaniu skóry? Wzór tak wykonany składa się z
"blizn".

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

1. Data: 2003-02-19 08:13:59

Temat: Odp: Nie tatuaż ale ... (no właśnie jak to się nazywa)?
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik V+ <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1sfyjk13fcrn5$.dlg@v_plus.pl...
> [...]
> Może ktoś z grupowiczów wie jak nazywa się sztuka wykonywania wzorów na
> ciele polegająca na nacinaniu skóry? Wzór tak wykonany składa się z

iiiiiiiiiii czemu ma to sluzyc?

1. Data: 2003-02-19 08:45:02

Temat: Re: Nie tatuaż ale ... (no właśnie jak to się nazywa)?
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V+" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może ktoś z grupowiczów wie jak nazywa się sztuka wykonywania wzorów na
> ciele polegająca na nacinaniu skóry? Wzór tak wykonany składa się z

Poszukaj na zagranicznych stronach dotyczących tatoo - tam widziałam
wszelkie odmiany "zdobienia" ciała łącznie z wszczepianiem pod skórę
drucików, płytek metelaowych, o nacinaniu też było ale nie byłam
zainteresowana więc się nie przyglądałam:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-02-19 09:23:13

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

V+ wrote:

> [...]
> Może ktoś z grupowiczów wie jak nazywa się sztuka wykonywania wzorów na
> ciele polegająca na nacinaniu skóry? Wzór tak wykonany składa się z

skaryfikacja. od angielskiego "scar" czyli blizna.

xx.

1. Data: 2003-02-19 11:52:56

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 19-2-2003 o 10:23) anek napisał:

> skaryfikacja. od angielskiego "scar" czyli blizna.

Wielkie dzięki.
--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

1. Data: 2003-02-19 11:53:45

Temat: Re: Odp: Nie tatuaż ale ... (no właśnie jak to się nazywa)?
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 19-2-2003 o 09:13) KaskA napisał:

> iiiiiiiiiii czemu ma to sluzyc?

np poszerzeniu swojej wiedzy ;-)
--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

1. Data: 2003-02-19 16:15:02

Temat: Odp: Odp: Nie tatuaż ale ... (no właśnie jak to się nazywa)?
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik V+ <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:kepgdukxi7st.dlg@v_plus.pl...

> np poszerzeniu swojej wiedzy ;-)
> --
> \_\ /_/ || pozdrawiam
> \_\ /_/ # || GG: 825329
> \_\_/_/ ##### || Lat N51°06'03"
> \_V_/ + || Lon E17°05'30"

to moje pytanie brzmialo jak potepienie, jednak nim nie bylo
mimo wszystko dziekuje za odpowiedz
kaska

Nie tatuaż ale ... (no właśnie jak to się nazywa)?
depilacja lasreowa-pytania
Tancerki - Kraków
etre belle?
kostium kąpielowy