Cos od Iwony

1. Data: 2000-02-21 17:54:34

Temat: Cos od Iwony
Od: p...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl (piomia) szukaj wiadomości tego autora

Witam Was wszystkich.
Chcialam sie Wam zwierzyc z mojego problemu.
Od jakiegos czasu mam ochote zrobic sobie makijaz, a tego zabrania mi moj
chlopak. Mowi, ze tylko do pracy moge zrobic (pracuje 3-4 razy w tygodniu).
Uwaza, ze to jest niebezpieczne, bo np. zwracam uwage innych. Zreszta robie
makijaz bardzo delikatny. Chcialam sobie kupic maskare do rzes, co
oczywiscie mi zabronil (mam proste rzesy).
Miesiac temu kupilam sobie czerwone rajstopy i niestety nie bylo mi dane ich
zalozyc.
Nie moge nosic czerwonego plaszczyka, krotkich spodnic, bluzek niezbyt mocno
wydekoltowanych, nawet po domu mam chodzic w starym i brzydkim dresie.
Cholera jasna co ja wlasciwie mam robic. Nawet sie nie buntuje. Moj chlopak
jest osoba bardzo inteligentna, studiuje bardzo trudny kierunek. Sam tez tak
robi jak mi kaze.
Niedawno zgodzil sie, ze moge chodzic na silownie, chociaz mowil, ze nie wie
po co mi.
Kto tu jest normalny?
A moze ja przesadzam?
Odezwijcie sie do mnie.

Iwona

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-21 18:37:03

Temat: Re: Cos od Iwony
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"piomia" <p...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message

> [...]
tak
> robi jak mi kaze.
> Niedawno zgodzil sie, ze moge chodzic na silownie, chociaz mowil, ze nie

Powiem ci tylko jedno. Moje malenstwo mialo kiedys takiego chlopaka, a teraz
zastanawia sie jak ona mogla tak sie dawac i tyle z nim wytrzymac .......
Tylko tamten nie potrafil zrozumiec mimo tlumaczen ze jej to jest
potrzebne....
Hmmm.... moze to ten sam :-))))))

Pajonk

1. Data: 2000-02-21 23:33:21

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

piomia wrote:
> [...]
> chlopak. Mowi, ze tylko do pracy moge zrobic (pracuje 3-4 razy w tygodniu).
[..]

Piomia - wiej od tego gościa póki jeszcze czas.
Chyba, że odpowiada Ci status niewolnicy - jaki Ci gostek zafunduje :(

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-02-22 00:29:44

Od: Joanna Ćwikła <a...@e...icslab.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piomia <p...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...

> [...]
tez tak
> robi jak mi kaze.
> Niedawno zgodzil sie, ze moge chodzic na silownie, chociaz mowil, ze

Uciekaj!!!!!! Jak najszybciej!!! To nie jest normalne, ale doskonale
wiem, o czym mowisz, mialam kiedys przyjemnosc (watpliwa) przebywac z
takim osobnikiem przez 3 lata. Koszmar! Kolejny etap - zabroni Ci miec
ine zdanie, a potem w ogole sie odzywac.

Asior

Joanna Cwikla
mailto:a...@i...agh.edu.pl
UIN 25443842

1. Data: 2000-02-22 06:54:51

Temat: Odp: Cos od Iwony
Od: "Agnieszka Graczyk" <a...@n...elkomtech.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uciekaj jak najszybciej !!! jeżeli teraz dzieją się takie rzeczy to co
będzie po ślubie, kiedy partner troszeczkę się zmienia bo czuje się bardziej
bezpieczny w związku ? Stłamsi Cię. po jakimś czasie nie będziesz mogła się
z nikim spotkać ani nigdzie wyjść. A poza tym co to za pytania, czy mogę
założyć to, czy tamto, chyba Ty powinnaś o sobie decydować (no chyba że jest
Ci z tym dobrze).
Agniecha

1. Data: 2000-02-22 13:05:38

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

piomia napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...

(.......)
>Iwona

Run, run away!!!!!!!!!!!!!
Złotko, posłuchaj koleżanek. Przerwij koniecznie to doświadczenie - niech
życie nie doświadcza Cię w taki zły sposób. Skoro odważyłaś się tu napisać,
odważ się też żyć po swojemu. W malowaniu się nie ma nic złego, przeciwnie -
czujesz się lepiej, pewniej i piękniej - i masz do tego prawo.
Twój chłopak nie jest Twoim właścicielem. A to, że studiuje, nawet i
najbardziej prestiżowy kierunek, nie dodaje mu wartości. Z resztą niczyje
zajęcie nie przeświadcza o nim samym.
Może być najlepszym studentem, ale IMHO w "byciu partnerem" ma poważne
braki, żekłabym - ułomności. A Ty nie poświęcaj swego życia na wypełnianie
tych luk.
Trzymam za Ciebie kciuki.
Moncia

1. Data: 2000-02-22 15:22:55

Od: "Lukasz Rzepinski" <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jezeli nie odwazysz sie na ucieczke, jak mowia poprzednie posty, to
chociaz mu powiedz ze absolutnie nie ma prawa cie kontrolowac. I rob to na
co masz ochote, niech sie nauczy.
Wg mnie takie zjawisko jest efektem projekcji: ma ochote na inne kobiety
wiec .... ogranicza ciebie :)) :(((

Lukasz Rzepinski, y...@c...edu.pl
Homepage: http://mops.uci.agh.edu.pl/~rzepinsk

1. Data: 2000-02-23 17:55:48

Od: "sqn" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

piomia napisała:
(to co pozwolę sobie wyciąć)
Skoro pięć osób wypowiada się jednoznacznie to coś w tym musi być. Pogadaj z
nim jeszcze i postaraj się wypośrodkować wasze wzajemne żądania. Jeśli nie
zauważysz poprawy w najbliższym czasie - zrywaj się szybciutko. Nooo chyba,
że jesteś nim totalnie zauroczona i pozwalasz sobie na takie wymagania z
jego strony - to już inna bajka ...
pozdro - trzymaj się
sqn
jacek bączkowski

1. Data: 2000-02-24 06:16:57

Od: "Markx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
mocno
> wydekoltowanych, nawet po domu mam chodzic w starym i brzydkim dresie.

jezu ,kobieto czy on Cie kocha?! przeciez on wogole nie akceptuje twojego
gustu ,stylu bycia.
Co to za zwiazek? Radze powaznie z nim porozmawiac. Albo kocha Cie taka jaka
jestes ,albo
do widzenia. Mnie tez kiedys taka jedna probowala ustawiac. Ale bylem wtedy
mlody i glupi.
Dzis mam wspaniala dziewczyne ,ktora akceptuje mnie takim jakim jestem. I
odwrotnie.
Kiedys miala dlugie wlosy ,wtedy jej jeszcze nie znalem. Dzis jestesmy razem
,a ona ma krotkie wlosy. Przyznam ,ze w dlugich podobala mi sie bardziej.
Ale przeciez za wlosy jej nie kocham!!!!!!!!! Liczy sie cos wiecej.

--
pozdrowienia
MarkX

1. Data: 2000-02-24 06:24:18

Od: "Markx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

,a ona ma krotkie wlosy. Przyznam ,ze w dlugich podobala mi sie bardziej.
Ale przeciez za wlosy jej nie kocham!!!!!!!!! Liczy sie cos wiecej.

Trenerzy i wykladowcy
Re: Czule slowka
Re: Czule slowka
pytanie o SŻ