Odp: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum

Data: 2003-05-15 13:31:25
Temat: Odp: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

> a to chyba nie jest literatura fachowa tylko cos na ksztalt poradnika, a

A Szanowna Pani chyba nie czytała.
A skoro tak, to chyba nie powinna sie wypowiadać.

> zalezy kto sie wypowiadal - jezeli lekarz badz farmaceuta to z pewnoscia
> wie, o czym pisal.

O Święta naiwności! Jeden lekarz na USG powiedział, że mam pogrubiny
pęcherzyk żółciowy. Drugi, że nie mam. Z pewnością obaj wiedzieli co mówią
;-)
Dentysta powiedział mi, by reumatolog zadecydował czy usunąć ząb.
Reumatolog powiedział mi, że to ma zadecydować dentysta.
Z pewnością obaj wiedzieli co mówią ;-)

> Generalnie zgadzam sie z przedpisca, ze chodzi bardziej o efekt placebo.
> Psychiczne nastawienie pacjenta + podatnosc na placebo moze zdzialac
> bardzo wiele

Pewnie wszystkie lekarstwa działają jako placebo ;-)
Raz działają a raz nie. Jednym pomagają a innym nie. A chorych pełno wokół
nas.

> placebo moze zdzialac
> bardzo wiele
> a na tym opiera sie homeopatia.

Tak tak... właśnie przedstawiłaś na to naukowy dowód ;-)
pzdrw
Madab