Trendy w ogrodach

281. Data: 2003-09-30 17:52:30

Temat: RE: Trendy w ogrodach
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Pozdrawiam, odcięty od priva
> p...@r...pl

Mnie dopadło inaczej, około 1200 postów, skrzynki poblokowane, sieć LAN nie
działa, jak próbuję odebrać przez TPSA zawiesza sie komputer i od początku
pobiera te same 1200, obecnie mam ściągnietych 3600 postów i dalej nie mogę
odblokować skrzynki.
Dzisiaj wpadłem do OBI i dla poprawy humoru kupiłem ponad 1000
cebul.Zapraszam na sadzenie cebul wiosennych.
:-) Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

282. Data: 2003-09-30 17:52:32

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Piotr Siciarski
(...)
> To może ja pierwszy:
> Mnie zaczynają się podobać ogrody z nasadzeniami wg. stref występowania.
> Np. fragment lasu północnoamerykańskiego - świerk sitkajski, obok Abies
> concolor i Pinus Jeffrei + typowe dla niego byliny.

Należy dodać jeszcze Pinus ponderosa, Abies lasiocarpa, A.magnifica nie
zapominając o P.flexilis.
A byliny typowe dla tego rejonu to jakie, tak z ciekawości :-)

> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Pozdrawiam, Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

283. Data: 2003-09-30 17:52:41

Temat: RE: Odp: Trendy w ogrodach
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

(...)
> Bałbym się powiedzieć, że ogród Grażynki i Bogusława to ,,kłopotliwy
> widok'' :->
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Bałbyś się kogo Grażynki, czy mnie :-)))
:-) Bogusław bez wizji zaistnienia w najbliższym tygodniu na pl.rec.ogrody
:-(

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

284. Data: 2003-09-30 17:52:59

Temat: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blbadm$3ns$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mów za siebie, nawet moje sąsiadki nie wrzeszczą na widok jeża i
> bażanta, chociaż naturalistkami to one bynajmniej nie są.

Mialam na mysli zaskronce, ropuchy i zaby

Elfir

285. Data: 2003-09-30 17:54:34

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blbado$3ns$...@a...news.tpi.pl...

> Z całą pewnością natomiast, gdybym miała taki problem (akurat w tej
> dziedzinie radzę sobie sama), BARDZO starannie wybrałabym projektanta.
> " Po owocach ( i wypowiedziach) ich poznacie".
I slusznie. Zawsze wybiera sie projektanta, ktory robi ogrody pod twoje
gusta. Co w tym takiego oryginalnego?

Elfir

286. Data: 2003-09-30 17:56:49

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blbd5j$1jm$...@n...news.tpi.pl...

> Ale właściciele - zarówno takich mieszkań, jak i ogrodow nie robią im
> zdjęć, nie
> wieszają w necie, nie wpuszczają fotografów z czasopism wnętrzarskich
> i ogrodniczych.
Poniewaz pracuje nie tylko jako projektant, ale i administrator mam
mozliwosc obejrzenia 555 mieszkan w 20 administrowanych przeze mnie
bydynkach ;-)
Tak wiec w tej kwestii nie opieram sie na ksiazkach a na tak podkreslanym
przez ciebie doswiadczeniu.

Elfir

287. Data: 2003-09-30 18:16:18

Od: "Moon" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir <e...@p...fm> wrote:
> Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:blacfn$rkb$...@a...news.tpi.pl...

> Polecam ogrodki w Lednogorskim Parku Etnograficznym, maja z 4m2

poza tym, jaki wieśniak mógł kiedykolwiek przeznaczyć 20 arów na ogródek?
chyba jakiś magnat!

moon

288. Data: 2003-09-30 18:16:39

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Dzisiaj wpadłem do OBI i dla poprawy humoru kupiłem ponad 1000
> cebul.Zapraszam na sadzenie cebul wiosennych.

Wariat. Wariat jako nic :) Ale jak przyjemnie... :)

Pytanie jest następujące: gdzie Ty to chcesz sadzić? No, chyba, że po
drugiej stronie... :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien góral z miasta Sucha
Kutasa miał na kształt obucha.

289. Data: 2003-09-30 18:20:12

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Bałbyś się kogo Grażynki, czy mnie :-)))

Nie, ja w ogóle bałbym się tak powiedzieć. Nie przeszłoby mi to przez
gardło. :-)

> :-) Bogusław bez wizji zaistnienia w najbliższym tygodniu na
> pl.rec.ogrody :-(

Wracaj do nas...

G.
--