w celach ewidencyjno-statystycznych

31. Data: 2003-03-19 19:48:19

Temat: Re: w celach ewidencyjno-statystycznych
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ślicznie- czy na temat malin też by można tak ładnie? (..i diabłu
ogarek;-))
Joanna

32. Data: 2003-03-19 22:56:06

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To, ze ze sliwek wegierek po ostatecznym przetworzeniu otrzymuje sie
> wyzszy voltaz niz z winogron nie znaczy ze wegierki sa lepsze. Probowales
zjesc
> kilogram sliwek za jednym posiedzeniem?
>
> Pozdr.
>
> D.P.

A jakiż to problem, przecież 1 kg winogron, to tyle samo co 1 kg śliwek. Poza
tym odpadają w śliwkach pestki, tak że w efekcie okaże się że śliwek jest dużo
mniej niż winogron w tym kilogramie.
Pozdrawiam.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

33. Data: 2003-03-20 09:13:28

Temat: Re: Odp: w celach ewidencyjno-statystycznych
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Wielkie dzięki!!! :-))))))))))))))))))

No co? No co?
To nie moja wina!
Pozdrowienia - Ewa Sz. napadana czasem przez glupawke

34. Data: 2003-03-20 09:15:12

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl> wrote in news:b5ahoc$p7i$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Bardzo ślicznie- czy na temat malin też by można tak ładnie? (..i diabłu
> ogarek;-))

Na temat malin to najladniej zawsze Prezes Chrusniaka sie rozwodzil. Ale
ostatnio jakos przestal... Moze zjadl winogron i mu zaszkodzilo?
Pozdrowienia - Ewa Sz. zatroskana

35. Data: 2003-03-20 11:19:29

Temat: Odp: Odp: w celach ewidencyjno-statystycznych
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.1
.38...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> No co? No co?
> To nie moja wina!
> Pozdrowienia - Ewa Sz. napadana czasem przez glupawke

Alez to bardzo mi się spodobało. Zachowane dla potomności będzie. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

36. Data: 2003-03-20 14:38:01

Temat: Re: Odp: Odp: w celach ewidencyjno-statystycznych
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez to bardzo mi się spodobało. Zachowane dla potomności będzie. :-)))

To masz jeszcze jedno - lepiej dopracowane, bo obowiazek mnie posadzil na
nudne 2 godz., wiec mialam wiecej czasu na glupawke i nie jest na chybcika
:-)

W winorosli zaroslach szept pragnienia i trwogi
Czy to przemoc? Czy moze ktos osiaga stan blogi?
te jeki i westchnienia
sapniecia, ocz* wznoszenia...
Nie! To Janusz wyrywa malinowe rozlogi!

Staropolska forma ocz (oocz) :-)
Zapasy glupawki niezglebione sa, zaiste...
Pozdrowienia - Ewa Sz. wykonczona

37. Data: 2003-03-20 14:54:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns93449EE5F2C8Bewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8 Ewa
Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> W winorosli zaroslach szept pragnienia i trwogi
> Czy to przemoc? Czy moze ktos osiaga stan blogi?
> [...]

Hejka. Nie jestem do końca przekonany, że w Twojej, Ewo twórczości
chodzi o winorośle ;-)
Pozdrawiam różowo Ja...cki
PS. Wykończona po jednej zwrotce? :-)

38. Data: 2003-03-20 15:02:27

Temat: Odp: Odp: Odp: w celach ewidencyjno-statystycznych
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie! To Janusz wyrywa malinowe rozlogi!
>
> Staropolska forma ocz (oocz) :-)
> Zapasy glupawki niezglebione sa, zaiste...

No to dawaj dalej.... :-)))
Pozdrawiam :-))
Janusz
PS
Zawsze miałem przeświadczenie, że w końcu ktoś zacznie o mnie wiersze i
poematy pisać. :-))))
J.

39. Data: 2003-03-20 15:04:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> No to dawaj dalej.... :-)))

> Zawsze miałem przeświadczenie, że w końcu ktoś zacznie o mnie wiersze i
> poematy pisać. :-))))

"Gwiazdy błękitne, kwiateczki czerwone,
będą ci całe poemata składać
Ja bym to samo powiedział co one..."

Pozdrawiam, Basia.

40. Data: 2003-03-20 15:08:24

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in

> Hejka. Nie jestem do końca przekonany, że w Twojej, Ewo twórczości
> chodzi o winorośle ;-)

Oczywiscie, ze nie!
Chodzi o Janusza!
A na taki tor pchnela mnie Joanna (nie wytykajac palcami) :-)))

> PS. Wykończona po jednej zwrotce? :-)

Nie, po dwoch godzinach siedzenia na obronie. Ile mozna sluchac o
chromosomach u magnolii?
Pozdrowienia - Ewa Sz. nieco zreanimowana

Skarlanie
Ksiazki ogrodnicze.
Glina !!! Porada !!! Pomoc !!!
Do mieszkańców stolicy