Rzęsy i olejek rycynowy

1. Data: 2003-05-03 21:48:25

Temat: Rzęsy i olejek rycynowy
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu, któraś z grupowiczek wspominała, że stosowała olejek
rycynowy na rzęsy, z dobrym skutkiem. Właśnie go sobie zaaplikowałam, ale
jestem cała przerażona (eh, serio :P :D), co się stanie, jeśli on wpłynie
mi do oczu ? Będzie bolało ? Da się wypłukać wodą ? A może powinno się go
nakładać tuż przed spaniem, i udać się do łóżka z zamkniętymi oczami ?
Może to i smieszne pytania, ale niepokoję się nie na żarty, boję się mieć
otwarte oczy teraz !
Bosz :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-03 21:48:58

Temat: Re: Rzęsy i olejek rycynowy
Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nakładać tuż przed spaniem, i udać się do łóżka z zamkniętymi oczami ?
> Może to i smieszne pytania, ale niepokoję się nie na żarty, boję się mieć

spokojnie, bez paniki :))
jednych piecze innych nie.
oka ci w każdym razie nie wyżre :)
poprzeglądaj sobie archiwum tam jest tego ogggrrrooommmnnaaa ilośc dotycząca
olejku. jak nakładać (jest kilka sposbów) czy piecze i wogóle znajdziesz
chyba odpowiedzi na wszytskie pytania dotyczące olejku.

Pozdraawiam Asia

1. Data: 2003-05-03 21:58:13

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał
> Może to i smieszne pytania, ale niepokoję się nie na żarty, boję się mieć
> [...]

Ehmmm ja tak z ciekawosci... To jak ty tego posta napisalas? hehe
Pozdrawiam :)))

1. Data: 2003-05-03 22:02:21

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 May 2003 23:48:58 +0200, rzodkiewka wrote:

> spokojnie, bez paniki :))
> jednych piecze innych nie.
> oka ci w każdym razie nie wyżre :)

Nie powiem, że mi nie ulżyło :D

> poprzeglądaj sobie archiwum tam jest tego ogggrrrooommmnnaaa ilośc dotycząca
> olejku. jak nakładać (jest kilka sposbów) czy piecze i wogóle znajdziesz
> chyba odpowiedzi na wszytskie pytania dotyczące olejku.

Dzięki, zajrzę do archiwum, chociaż nie lubię tego robić z jednego powodu:
czasami nazwa wątku nijak ma się do poruszanego problemu ;)
Ktoś np. pisze "POMOCY!" albo "I co o tym myślicie", ale ani słowa w
temacie _o czym_ :)

Czytam newsy od 2 tygodni, to długo może, ale i krótko, zależy jak patrzeć
:) Pewnie wielu rzeczy muszę się jeszcze nauczyć, żeby móc rzeczywiście
swobodnie ze wszystkiego korzystać :)
Proszę o wyrozumiałość :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-03 22:08:39

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 May 2003 23:58:13 +0200, Tusia wrote:

> Ehmmm ja tak z ciekawosci... To jak ty tego posta napisalas? hehe
> Pozdrawiam :)))

Z oczami zmrużonymi, czujnie obserwując wszelkie zmiany możliwe do
odczuwania z okolic oczu i jeszcze... Ze strachem !
:D

Pozdrawiam też :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-03 23:32:04

Temat: Odp: Rzęsy i olejek rycynowy
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie dziewczyny...czy na was to dziala??........
ja aplikuje sobie olejek na rzęsy od ok. 3 tygodni, prawie codziennie na
noc...
rezultatow nie widze:(((
co prawda oczy mnie nie pieką, zapalenia spojówek też nie mam...ale to chyba
żaden rezultat;))
po jakim czasie coś rośnie?
chcialabym żeby juz......
acha, po petrole też mi nic nie rośnie (tez uzywam 3 tygodnie...)
może ja jakas oporna na rośnięcie jestem...?
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-05-04 05:51:19

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evunia <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@4...net...
> [...]
> czasami nazwa wątku nijak ma się do poruszanego problemu ;)
> Ktoś np. pisze "POMOCY!" albo "I co o tym myślicie", ale ani słowa w

to moze zaprzyjaznij sie z google? groups.google.com
=====
annaM

1. Data: 2003-05-04 07:42:50

Temat: Re: Odp: Rzęsy i olejek rycynowy
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 May 2003 07:51:19 +0200, AnnaM wrote:

> to moze zaprzyjaznij sie z google? groups.google.com

Z google korzystam niemal codziennie :)
Ale rzeczywiście nigdy pod kątem grup newsowych.
Chcąc szukać czegoś w newsach korzystałam z news.newsgate.pl.
Poszłam za Twoją radą i poszukałam w groups.google.com i mam czego
szukałam, natychmiast !
Dzięki :)))))

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-04 08:48:24

Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
Osmielam sie przypomniec, ze jeszcze mi Kolezanka nie podziekowala za pomoc
w wybrnieciu z niezrecznej sytuacji... Miast smarowac sie tymi swinstwami,
otworz szeroko oczeta! Gdzie sie podzial Twoj post?

1. Data: 2003-05-04 08:58:07

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 May 2003 10:48:24 +0200, Adamwredna.baba wrote:

> Osmielam sie przypomniec, ze jeszcze mi Kolezanka nie podziekowala za pomoc
> w wybrnieciu z niezrecznej sytuacji... Miast smarowac sie tymi swinstwami,
> otworz szeroko oczeta! Gdzie sie podzial Twoj post?

Hm ? Proszę szanownego kolegę o przypomnienie o jaką sytuację chodzi i o
jaką pomoc, bo nie dość, że smaruję się tymi świństwami, to jeszcze
najwyraźniej mam sklerozę !
;)

--
Eva Sheers

Dystrybutor (Supervisor) Herbalife z Gdyni
Oliwka czy jednak balsam do ciała ?
tani puder prasowany
katalog AVONU
peeling drobnoziarnisty v enzymatyczny