Stewartia

1. Data: 2003-11-04 12:54:58

Temat: Stewartia
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nagabnieta przez Kronopia poszlam sprawdzic, jak jest.
No i jest tak:
Stewartia sinensis: duzo owocow, sporo nasion, w tym wyksztalconych nawet
troche sie znalazlo
Stewartia pseudocamelia: malo owocow, jeszcze mniej nasion, po przerobieniu
kupki owocow dostalam nasion wygladajacych na w miare wyksztalcone 7
(slownie siedem) sztuk.
Kronopio, puscic Ci je?
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Sorry za prywate, ale poczte do Cie mi odbilo.

2. Data: 2003-11-05 10:01:12

Temat: Re: Stewartia
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Kronopio, puscic Ci je?
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Poproszę :-)

I jeszcze jedna prośba.
Czy Ty możesz zacząć sie zwierzać publicznie na temat swoich chciejstw ?
Niedługo garbata będę chodzić od ciężaru długu wdzięczności , dzieci drwić
będą na ulicy i palcami mnie wytykać.
Miej sumienie :-)

> PS. Sorry za prywate, ale poczte do Cie mi odbilo.

Z jakiego adresu ?
Admina mam pod ręką i przekleństwo natychmiastowo mu mogę zafundować :-)

Pozdrawiam puklato
Kronopio

3. Data: 2003-11-05 11:01:46

Temat: Odp: Stewartia
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:boahsc$3kt$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> Niedługo garbata będę chodzić od ciężaru długu wdzięczności , dzieci drwić

Ja również, się przyłączę do prośby Tereski :-)) Chciałabym jeszcze przez
jakiś czas ładnie wyglądać więc garba nie chcę, zlituj się nad nami Ewo.
Kaśka powoli się uginająca

4. Data: 2003-11-05 12:19:58

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in

> [...]
> ? Niedługo garbata będę chodzić od ciężaru długu wdzięczności , dzieci
> drwić będą na ulicy i palcami mnie wytykać.

Kiedy moje chciejstwa sa w tej chwili deko abstrakcyjne:
po pierwsze primo: coby mi nic nie zmarzlo zima
po drugie primo: coby jakims cudem (cudem, bo bezgotowkowo :-)) powiekszyc
ogrod...
Jak macie takie cos w nasionach biore kazda ilosc :-)

> Z jakiego adresu ?
> Admina mam pod ręką i przekleństwo natychmiastowo mu mogę zafundować

na geocada puscilam, normalnie. Ale mozliwe, ze to cos u nas, bo
urozmaicenie awarii mamy spore :-)

> Pozdrawiam puklato

Jakbym cos pila, to po tym pozdrowieniu mialabym klawiature do
bieznikowania :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. ubawiona jak rzadko :-)

5. Data: 2003-11-05 12:21:46

Temat: Re: Odp: Stewartia
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Ja również, się przyłączę do prośby Tereski :-)) Chciałabym jeszcze
> przez jakiś czas ładnie wyglądać więc garba nie chcę, zlituj się nad
> nami Ewo. --
> Kaśka powoli się uginająca

Oj, kobiety, poczekajcie do wiosny. Cos sobie do tego czasu wynajde :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. planujaca zaczac szukac :-)

6. Data: 2003-11-05 13:39:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> Kiedy moje chciejstwa sa w tej chwili deko abstrakcyjne:
> po pierwsze primo: coby mi nic nie zmarzlo zima

Isabella???? :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-11-05 14:11:39

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Oj, kobiety, poczekajcie do wiosny. Cos sobie do tego czasu wynajde :-)

Aha , samodzielnie.
Wynajdziesz ,wykopiesz , zasiejesz.
I zostaniemy na tych resztkach lodu , albo emigrować nam z bałwanami na
północ przyjdzie i tam dalej się ślizgać ;-)

> Pozdrowienia - Ewa Sz. planujaca zaczac szukac :-)

Pięciolatka ?

Pozdrawiam
Kronopio

8. Data: 2003-11-05 15:03:58

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in

> Aha , samodzielnie.
> Wynajdziesz ,wykopiesz , zasiejesz.
> I zostaniemy na tych resztkach lodu , albo emigrować nam z bałwanami
> na północ przyjdzie i tam dalej się ślizgać ;-)

Teresa, za te teksty masz u mnie piwo :-)
Obsmialam sie jak fretka :-)
Problem polega na tym, ze ja naprawde w tej chwili niczego szczegolnego nie
szukam, tylko szykuje sie do snu zimowego.
A co mi odbije (jaka chcica, nie w sensie wykielkuje :-D)wiosna to skad na
bogow moge to teraz wiedziec?
Generalnie to ja mam apsia na punkcie sosen, jalowcow, traw, paroci,
goryczek i gozdzikow. Aha - i tulipanow botanicznych. I irysow pumilkow
(to chyba wszystko?). Ale takich np. pieciornikow (bo lubie), przetacznikow
(bo niebieskie) i roz (a ja wiem, czemu?) mam wiecej niz paproci.. no to
jak to liczyc?
Poczekamy do wiosny, zrobimy liste strat i zachciewajek i bedziemy myslec
:-)
Btw. pamietasz, co mowil ten sympatyczny facet z Kokotowa? Ze na wiosne
bedzie kolo 200 nowosci? Juz sie ciesze :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Stewartie poszly :-)

9. Data: 2003-11-05 15:06:22

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Isabella???? :-))))

Ekhem...
Januszu. Wyobraz sobie, ze za rok, no moze dwa, zmuszona okolicznosciami
puszcze na grupe tekst, ze zerznelam Isabelle...
No jak to bedzie wygladac? Sie pytam?
Pozdrowienia - Ewa Sz. sie pytajaca

10. Data: 2003-11-05 15:10:11

Temat: Odp: Odp: Stewartia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Januszu. Wyobraz sobie, ze za rok, no moze dwa, zmuszona okolicznosciami
> puszcze na grupe tekst, ze zerznelam Isabelle...

Europejsko???
Pozdrawiam :-))))))
Janusz

hydroponika