kobiety czy mezczyzni?

1. Data: 2000-04-30 23:00:15

Temat: kobiety czy mezczyzni?
Od: m...@i...pl (EwaS) szukaj wiadomości tego autora

Dyskutujemy o wyginieciu gatunkow. Tak mi sie przypomnial pewien test, ktory
pozwolilam sobie przeprowadzic na przedstawicielach plci brzydkiej.
Pewnego dnia w audycji radiowej usłyszałam pytanie (w zwiazku z recenzja filmu "Oczy
szeroko zamkniete"):
"O czym mysla mezczyzni, gdy nie mysla o sexie?"
Zadalam to pytanie moim znajomym. W kwestii odpowiedzi panowie byli w 100% zgodni -
standardowa odpowiedz brzmiała...:
"Nie wiem".
Wracajac do tematu - niech wygra najlepszy!

Serdecznie pozdrawiam, EwaS.

1. Data: 2000-05-01 05:39:55

Temat: Re: kobiety czy mezczyzni?
Od: <***> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EwaS <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01fc01bfb2f4$99796f60$4935a0d4@default...
[...]

Cze

Potwierdziłaś moje przypuszczenia..... Kobie ty są największymi
erotomankami!!!! :-)

erotoman z .......

1. Data: 2000-05-01 11:40:07

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> EwaS wrote:
>
> "O czym mysla mezczyzni, gdy nie mysla o sexie?"
> Zadalam to pytanie moim znajomym. W kwestii odpowiedzi panowie byli
> w 100% zgodni - standardowa odpowiedz brzmiała...: "Nie wiem".

Kiedy ja przylapie sie na tym, ze akurat nie mysle o seksie,
to natychmiast zastanawiam co mi dolega, ze mysle tak nienormalnie. :)

--
----------[DrYazzgod]----------
http://www.zrobmytaniej.w.pl/

1. Data: 2000-05-01 16:48:44

Temat: Odp: kobiety czy mezczyzni?
Od: "kingall" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy ja przylapie sie na tym, ze akurat nie mysle o seksie,
> to natychmiast zastanawiam co mi dolega, ze mysle tak nienormalnie. :)

A ja nie tylko zazwyczaj mi to w jakiś sposób szkodzi . Ostatnio poszłam ze
znajomymi pograć w siatkówkę i tak się sobie zamyśliłam wyobrażając sobie
jednego gościa nago ... i dostałam piłką w głowę :( ...a tak mi się fajnie
wyobrażało :)

1. Data: 2000-05-01 17:45:17

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kingall wrote:

> Ostatnio poszłam ze znajomymi pograć w siatkówkę i tak się sobie
> zamyśliłam wyobrażając sobie jednego gościa nago ... i dostałam
> piłką w głowę :( ...a tak mi się fajnie wyobrażało :)

Moze gosc chcial Cie wyrwac z zamyslenia i zwrocic Twoja uwage
na siebie ? :)

--

---------------------------[DrYazzgod]--------------
--------------

1. Data: 2000-05-01 18:32:14

Od: "logxN" <***> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kingall <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MziP4.12731$O...@n...tpnet.pl...
: >
[...]
:

Czyli wniosek wypływa jeden z tej wypowiedzi: Kobiety szaleją za męskim
ciałem.

logxN

1. Data: 2000-05-01 21:32:54

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod <D...@i...pl> writes:

> Kiedy ja przylapie sie na tym, ze akurat nie mysle o seksie,
> to natychmiast zastanawiam co mi dolega, ze mysle tak nienormalnie. :)

A co powiecie na faceta ktory o seksie mysli moze 10 minut na dobe
albo i to nie?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-01 21:33:34

Temat: Re: Odp: kobiety czy mezczyzni?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"kingall" <k...@k...net.pl> writes:

> [...]
> jednego gościa nago ... i dostałam piłką w głowę :( ...a tak mi się fajnie

Widzisz, trzeba bylo zajac strategiczna pozycje na lawce...

1. Data: 2000-05-01 22:48:34

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:

> A co powiecie na faceta ktory o seksie mysli moze 10 minut na dobe
> albo i to nie?

Albo mam mniej niz 2 lata,
albo wiecej niz 100,
albo siedzi caly dzien przed monitorem i stuka w klawiature...

--

-----------------[DrYazzgod]----------------
miejscenatwojareklamemiejscenatwojareklame

1. Data: 2000-05-02 07:13:26

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co powiecie na faceta ktory o seksie mysli moze 10 minut na dobe
> albo i to nie?

Chyba to, ze sie za bardzo "wysublimowal" hehehehe. Albo, ze miejsce
myslenia zajelo dzialanie :)

j23

Freud - pomocy!!!
Jak poznac czy ktos klamie?