Prosba o pomoc

1. Data: 2000-04-30 07:28:42

Temat: Prosba o pomoc
Od: "Przemek" <w...@p...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow.

Poszukuje prac na nastepujace tematy :
1. "Aantomiczno-fizjologicznepodloze psychiki"
2. "Procesy poznawcze"

Jezeli ktos z Was pisal kiedys cos takiego lub wie, gdzie w Internecie
znajde cos podobnego to bede bardzo wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam

Przemek

1. Data: 2000-04-30 12:35:23

Temat: Re: Prosba o pomoc
Od: Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Apr 2000 07:28:42 GMT, "Przemek" <w...@p...prv.pl> wrote:

>1. "Aantomiczno-fizjologicznepodloze psychiki"
>2. "Procesy poznawcze"
>Jezeli ktos z Was pisal kiedys cos takiego lub wie, gdzie w Internecie
>znajde cos podobnego to bede bardzo wdzieczny za pomoc

Na start (nie wszystki muszą działać).

http://cogprints.soton.ac.uk/
http://www.cogs.susx.ac.uk/cgi-bin/htmlcogsreps?csrp
http://www.psychologie.uni-bonn.de/online-documents/
lit_cog.htm
http://server.bmod.athabascau.ca/html/aupr/cognitive
.htm
http://www.premier.net/~cogito/neuropsy.html

Ponadto poszukaj jeszcze site'u "Behavioral and Brain Sciences" (na jakimś
brytyjskim serwerze)

Jeżeli chcesz literaturę po polsku, to proponowałbym zacząć od: Lindzay,
Hall "Procesy poznawcze" , Tomaszewski "Psychologia ogólna", Ekman, Davidson
"Natura emocji", Strelau, "Psychologia temperamentu", Górska, Grabowska,
Zagrodzka "Mózg a zachowanie" i Materska, Tyszka "Psychologia i Poznanie".

Generalnie: temat rzeka. I nie licz na znalezienie gotowych prac, zwłaszcza
po polsku.

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

miłość ubrana w słowa,,,
Re:samobójstwo
samobojstwo
Ma Pan stany lekowe - diagnoza szefa o mnie
ludzie!