No co uderzysz mnie?

11. Data: 2002-04-09 23:13:34

Temat: Re: moj facet strasznie sie zdenerwowal
Od: Janusz Kaliszczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...gazeta.pl wrote:

> [...]
> tego, bo potrafie sie kontrolowac. Jestem w stu procentach przekonana, ze
> Wojtek tez potrafi. Dlatego poczułam sie bardzo dotknieta, tym, ze tak sie
> zdenerwowal - poczulam sie tak, jakby mnie podejrzewal o to, ze NAPRAWDE
> pomyslalam, ze moglby to zrobic. I tez sie zdziwila, ze jego reakcja byla tak
> gwaltowna.
> Inna sprawa jest, ze mnie nikt nigdy nie uderzyl pod wplywem zlosci, wiec po
> pierwsze nie wiem tak naprawde jak to jest, a po drugie przez mysl mi nie
> przechodzi, ze ktos moglby sie nie powstrzymac.

a co w sytuacji gdy kobieta (zona) jawnie szuka zaczepki i przy braku
reakcji sama zaczyna stosowac przemoc fizyczna... a mezczyzna w takim
momencie probuje ja obezwladnic albo np. policzkuje?

co jezeli kobieta zachowuje sie jak histeryczka ?

--
"Gorzkie prawdy z trudem się połyka, ale za to póĽniej korzystnie się
odbijają."

12. Data: 2002-04-10 12:04:33

Temat: Odp: moj facet strasznie sie zdenerwowal
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co jezeli kobieta zachowuje sie jak histeryczka ?

Chyba po prostu wyjsc...?
Pozdr.
UlaST

13. Data: 2002-04-12 10:33:11

Temat: Re: Odp: moj facet strasznie sie zdenerwowal
Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast wrote:

> Chyba po prostu wyjsc...?
> Pozdr.
> UlaST

A jezeli sie nie da ?

--
Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl

14. Data: 2002-04-14 07:26:21

Temat: Odp: Odp: moj facet strasznie sie zdenerwowal
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jezeli sie nie da ?

Nie zwracac uwagi??
UlaST

15. Data: 2002-04-15 08:26:42

Temat: Re: Odp: Odp: moj facet strasznie sie zdenerwowal
Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast wrote:

> Nie zwracac uwagi??
> UlaST

A jesli sie nie da?
Co jezeli np. druga strona zrobi wszystko byle tylko rozdraznic?

latwo jest jezeli obie strony rozejda sie od innych pokoi np. jedno
wyjdzie czy cos w tym stylu, ochlona i koniec...
ale co jezeli wlasnie kobieta nie da opasc emocjom ?

16. Data: 2002-04-16 06:09:00

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjdzie czy cos w tym stylu, ochlona i koniec...
> ale co jezeli wlasnie kobieta nie da opasc emocjom ?

Nie mam pojecia..:(
U.

17. Data: 2002-04-16 12:56:53

Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> :
> : A jesli sie nie da?
> : Co jezeli np. druga strona zrobi wszystko byle tylko rozdraznic?
> :
> : latwo jest jezeli obie strony rozejda sie od innych pokoi np. jedno
> : wyjdzie czy cos w tym stylu, ochlona i koniec...
> : ale co jezeli wlasnie kobieta nie da opasc emocjom ?
>
> emocje emocjami, a rekoczyny rekoczynami. zadne emocje nie usprawiedliwiaja
> ani nie zmuszaja do rekoczynow - wyjatkiem jest obrona przed czyjas fizyczna
> agresja. jesli ktos nie potrafi sie opanowac, to powinien sie leczyc i tyle.

powoli... powoli... nadinterpretujesz moje slowa.

wcale nie twierdze, ze za same czyjes krzyki ja odrazu bije.

18. Data: 2002-04-16 13:03:23

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Apr 2002 10:26:42 +0200, Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> wrote:
: ulast wrote:
: >
: > > > Chyba po prostu wyjsc...?
: > > > Pozdr.
: > > > UlaST
: > >
: > > A jezeli sie nie da ?
: > >
: > Nie zwracac uwagi??
: > UlaST
:
[...]

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

19. Data: 2002-04-16 15:14:33

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Apr 2002 14:56:53 +0200, Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> wrote:
[...]

ale dyskusja chyba nie byla o tym, co ty robisz ze swoja kobieta, tylko
o biciu w ogole?

kasica

20. Data: 2002-04-16 16:32:20

Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> : wcale nie twierdze, ze za same czyjes krzyki ja odrazu bije.
>
> ale dyskusja chyba nie byla o tym, co ty robisz ze swoja kobieta, tylko

nie twierdze, ze za krzyki odrazu sie bije ;)

--
Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl
"Gorzkie prawdy z trudem się połyka, ale za to póĽniej korzystnie się
odbijają."
"Nemo ante mortem beatus"

Nowy wyglad strony - Dzieci z III Grupy Domu Dziecka nr 2 w Gostyninie
dzieci
Porno-hieny
Autyzm i procedury awersyjne
a co robic jak zdradza?