Ogórecznik

1. Data: 2000-02-12 00:45:03

Temat: Ogórecznik
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam trzy małe ogóreczniki. Myślę o posadzeniu jednego w skrzynce lub w don
icy na słonecznym balkonie tak, aby oplatał się na balustradzie.
Co sądzicie na temat tego pomysłu? Jak dużą donicę wybrać?

Pozdrawiam
Staszek

1. Data: 2000-02-12 08:24:50

Temat: Odp: Ogórecznik
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Staszek Nowak <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:j22p4.5645$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
> icy na słonecznym balkonie tak, aby oplatał się na balustradzie.
> Co sądzicie na temat tego pomysłu? Jak dużą donicę wybrać?

Ten tak zwany ogórecznik, to jednoroczne pnącze o nazwie echinocyst
klapowany. Doskonały na jałową ziemię i słoneczną wystawę.Ma piękne
delikatne kremowe kwiatki, a z jego kolczastych zielonych owoców należy
wyjąć nasiona i przechować na przyszły rok.Prawdziwy ogórecznik to zioło o
fioletowych kwiatach. Anna Słomczyńska
Przeglądając listy i Wasze problemy widzę, że na wiele pytań wyczerpujące i
kompetentne odpowiedzi znajdziecie na www.ogrodnik.pl

1. Data: 2000-02-15 19:41:20

Temat: Re: Ogórecznik
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam trzy małe ogóreczniki. Myślę o posadzeniu jednego w skrzynce lub w
don>icy na słonecznym balkonie tak, aby oplatał się na balustradzie.
>Co sądzicie na temat tego pomysłu? Jak dużą donicę wybrać?

Sadź daleko od nosa, strasznie śm..., ups, chciałem powiedzieć: "wydziela
woń, uznawaną ogólnie za nieprzyjemną".

Pozdrowienia
p...@r...pl

sadzonki aronii czarnoowocowej