Ogrod Jagody i Sylwka

1. Data: 2000-07-17 06:44:30

Temat: Ogrod Jagody i Sylwka
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem na wlasne oczy ogrod Jagody i Sylwka ze Skierniewic. Jestem pod
wrazeniem.
Jagoda mowila o pomysle zorganizowania u siebie spotkania grupy "Ogrody" -
to chyba byloby interesujace.
pik

2. Data: 2000-07-17 07:11:54

Temat: Re: Ogrod Jagody i Sylwka
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" wrote:
> Widzialem na wlasne oczy ogrod Jagody i Sylwka ze Skierniewic. Jestem pod
> wrazeniem.

Po tym co mi pisali inni co widzieli to zazdroszcze Ci :-)

> Jagoda mowila o pomysle zorganizowania u siebie spotkania grupy "Ogrody" -
> to chyba byloby interesujace.

Jesli to Jagoda mowila to zostaw to Jagodzie. Powyzszym zdaniem
postawiles Jagode w bardzo niezrecznej sytuacji, bo moze tak byc, ze
moze kogos nie chciec zaprosic ... Wprawdzie moze tak nie byc, ale i
moze byc.
Mysle, ze Jagoda w tym temacie nie powinna sie wypowiadac.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-07-18 13:57:15

Temat: Odp: Ogrod Jagody i Sylwka
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej (:-)))

O ile dobrze pamiętam ..... moim Noworocznym życzeniem dla Was, było "żeby
wreszcie doszło do spotkania Grupy i żeby to spotkanie odbyło się u mnie na
Woli Sz." ........ Czy ktoś z Was sobie przypomina ??? Dość głośno to
powiedziałam (:-)).
To, że do tej pory tego życzenia nie zrealizowałam, wynika z przyczyn
obiektywnych ..... Albo brak zdrowotności (:-(( , albo nadmiar prac
remontowych i ciągły bałagan związany z tym wokół domu, to znów
wakacje i planowane z nimi wyjazdy nie pozwalają mi się wywiązać z tej
obietnicy (:-(( . Myślę, że najlepszym terminem będzie koniec sierpnia lub
początek września. Co Wy na to? Proponuję dyskusję w tym temacie i czekam
na sugestie.

Pozdrawiam - Jagoda

PS: Nie żywię żadnych uprzedzeń ........... (:-))

Re: Towarzystwo Milosnikow Liliowcow
roze, roses
Towarzystwo Milosnikow Liliowcow
Różę spam