Olay na razie tylko w Warszawie

1. Data: 2004-04-22 09:31:47

Temat: Olay na razie tylko w Warszawie
Od: "Gosia " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje wiadomosc dla zainteresowanych (sama szukalam wczesniej). Na adres ze
strony www.olay.com wyslalam maila z wyraznymi pytaniami, ale nie wiem, czy
ktos tego maila przeczytal, czy wyslali standardowa odpowiedz, bo nie
odpowiedzieli na pytanie. Pytalam o Olay na Slasku, a zaprosili mnie do
firmowego sklepu w Warszawie - bez jakiegokolwiek odniesienia do mojego
pytania ;-) Uparlam sie, zadzwonilam na infolinie i dostalam odpowiedz - po
pierwsze Olay jest TYLKO w Warszawie i na razie gdzie indziej nie
bedzie ;-) Po drugie - probek nie wysylaja, taka maja polityke. Czyli jak ma
klient spoza Wawy wyprobowac kosmetyk przed kupnem? Klient kupil juz cos
innego :-) Notabene polecany tu matujaco-nawilzajacy krem Sorai na dzien i
chwale - dziekuje :-)

Gosia

1. Data: 2004-04-23 04:31:28

Temat: Odp: Olay na razie tylko w Warszawie
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <g...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c683e3$jhh$...@i...gazeta.pl...
. Pytalam o Olay na Slasku, a zaprosili mnie do
> firmowego sklepu w Warszawie

A mozesz sie podzielic adresem tego firmowego sklepu? :) Co prawda ja w
Warszawie dwa razy w roku tylko ale zawzsze mozna Olaya odwiedzic:)
=====
annaM

Nowa moda ?
markowe stroje a fitness