Opakowania OT

1. Data: 2002-11-09 15:25:14

Temat: Opakowania OT
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze nie na temat, ale moze bedziecie mi mogly pomoc :-) Czy
znacie jakas strone w sieci z propozycjami ciekawych opakowan na
prezenty itp? A moze same macie jakies pomysly? Nie lubie sklepowej
masowki, chce zapakowac prezenty w cos niebanalnego (nie tylko te
swiateczne).
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2002-11-09 16:02:06

Temat: Re: Opakowania OT
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja np uzywam materialow - takie na resztkach sa tansze
a wyglada to efektywnie hehe
K.

1. Data: 2002-11-09 20:17:14

Temat: Odp: Opakowania OT
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja czasami pakuje w bibulke taka karbowana ale na to jeszcze folie
przezroczysta
- dwie warstwy opakowania -
taka jak w kwiacarni kwiaty pakuja
kaska
Użytkownik KaRoLa <c...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqjbgv$cqr$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-11-09 23:12:50

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" wrote:

> [...]
> prezenty itp? A moze same macie jakies pomysly? Nie lubie sklepowej
> masowki, chce zapakowac prezenty w cos niebanalnego (nie tylko te

Najlepiej samemu cos wymyslic.
Bibułka to podstawa, a potem siemozna bawic z róznymi taśmami, wstązkami,
mozna malowac, naklejac, drapowac.....
Mozna samemu pudełko zrobic:))
Fajna zabawa - a jaka satysfakcja

ps. To wciaga, ja ostatnio przypłąciłam to spalonym garnkiem :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-10 08:22:09

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Najlepiej samemu cos wymyslic.

Wiem, ale jakos mnie wena opuscila :-) Najbardziej lubie wykorzystywac
cienki szary papier i do tego kombinuje jakies dodatki. Nigdy nie
pomyslalam o bibulce, wiec dzieki za podpowiedz :-)

Gosia

Do Uli.p
cienie do powiek w kamieniu
fryzjer Mariusz
"Twoj Styl -Look " nowosc
relacja z zakupow - sklep z bielizna w Warszawie