Opis w ogrodzie Jagody

1. Data: 2000-03-03 23:44:39

Temat: Opis w ogrodzie Jagody
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na stronach grupy pojawil sie juz opis do ogrodu Jagody i trzy nowe zdjecia.
Wszystkich chetnych, w imieniu Jagody, zapraszam.
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-03-04 00:07:22

Temat: Odp: Opis w ogrodzie Jagody
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bezposrednio do Jagody mozna sie dostac przez:
http://ogrody.agrosan.pl/jagoda/jagoda.html

1. Data: 2000-03-08 21:39:54

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
A Rafałowi bardzo dziękuję za zrobienie tej strony i przepraszam, że dopiero
teraz, ale miałam "odgruzowywanie" komputera ....... i przez długi czas,
brak dostępu do I-netu
Pozdrawiam : Bożenna Mikucka czyli Jagoda

1. Data: 2000-03-08 23:00:45

Temat: Re: Opis w ogrodzie Jagody
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
...to jest dopiero ogród, można ci trochę pozazdrościć? ...jerz.

Użytkownik Jagoda <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:KMzx4.2733$S...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-09 00:13:40

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło mi to ..... czytac (:-))
Dziękuję PANIE JERZU za uznanie - Pozdrówki - Jagoda

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8a6m3q$3j4$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2000-03-09 00:33:16

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A Rafałowi bardzo dziękuję za zrobienie tej strony

A my dziękujemy również Tobie za te zdjęcia.

Zazdroszczę(:-)) - piękna i nastroju w Waszym ogrodzie.
Masz może jeszcze jakieś jesienne zdjęcia? Pod tą leszczyną w jesienny
słoneczny, ciepły dzień musi być niesamowicie?
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-09 07:04:35

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...to jest dopiero ogród, można ci trochę pozazdrościć? ...jerz.

Jak ja Ci Jagódko zazdroszczę!.Kiedy moje pole będzie wyglądało jak
prawdziwy ogród? -:((((((
Pozdrowienia Jurek

1. Data: 2000-03-09 23:39:42

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile Rafał pozwoli się znowu wykorzystac , to wyślę jeszcze parę zdjęc
aktualnych: jesiennych i zimowych.
POZDRAWIAM (:-))- Jagoda

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8a6s16$v1j$...@a...webcorp.com.pl...

1. Data: 2000-03-09 23:49:07

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Slij smialo, do rekordu Jacka Kaliszana jeszcze Ci bardzo daleko, a przeciez
jego zdjecia caly czas cierpliwie odbieram :-))
Zachecam takze innych, jesli macie zdjecia ze swoich ogrodow, albo inne
ciekawe rzeczy, ktorymi chcecie sie podzielic na stronach grupy - zapraszam.

1. Data: 2000-03-10 10:07:49

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U ogrodnika najważniejsza jest ..... cierpliwośc. Ja czekałam 5 lat.......
ale ten czas szybko leci.....(:-((
Pozdrawiam -Jagoda

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@z...slupsk.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych

> Jak ja Ci Jagódko zazdroszczę!.Kiedy moje pole będzie wyglądało jak
> prawdziwy ogród? -:((((((
> Pozdrowienia Jurek

Re: Żywopłot - prośba o poradę
wiosna na parapecie