opony, butelki, cegły

1. Data: 2000-03-02 11:42:02

Temat: opony, butelki, cegły
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Szukam zdjęć typu: klomb w oponie (obawiam się że trudno już o takie
obiekty), grządka obwiedziona cegłami ustawionymi na sztorc, obwódki z
butelek po olejach samochodowych i innych równie ciekawych.
Zdjęcia takie zamieszczam na stronie pt. "strachy, czyli dziwne rzeczy w
ogrodach". Kilka zdjęć już można obejrzeć pod adresem
http://ogrod.to.jest.to/galeria/strachy.htm

Mój znajomy twierdzi, że strona ta może być kopalnią ciekawych pomysłów do
zastosowań w ogrodach :-).

--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-03-03 13:01:17

Temat: Re: opony, butelki, cegły
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś w Gdyni widziałem ściane bydynku wysadzoną denkami od szklanych
butelek. Też Cię interesuje?
Pozdrawiam
Grzegorz

<89njhd$188$5@aquarius.webcorp.com.pl>...

1. Data: 2000-03-03 13:58:19

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zdjęcia takie zamieszczam na stronie pt. "strachy, czyli dziwne rzeczy w
> ogrodach". Kilka zdjęć już można obejrzeć pod adresem

Obejrzałem! Gratuluję! To jest "przepiękne" i "przecudne"!!!!!!!!!!!!
Chcę więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Taki kšcik branżowego humoru to jest TO! Choć jedna taka twierdzi, że do tego,
to sie nawet nie umywa. :-)))))))))))))))))))))))))))))))
Janusz

1. Data: 2000-03-04 06:37:04

Temat: Odp: opony, butelki, cegły
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:xIOv4.26530$W...@n...tpnet.pl...
> Kiedyś w Gdyni widziałem ściane bydynku wysadzoną denkami od szklanych
> butelek. Też Cię interesuje?

Poszukaj coś bliższego ogrodom. Chętnie zamieszczę. Np. skalniak w formie
regularnej kupki kamieni.
Gratuluję zamieszkiwania w pięknej Gdyni.
Trochę straciła na uroku gdy przestałem w niej mieszkać :-)
--

:-) http://ogrod.to.jest.to
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-03-06 07:57:08

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał(a) w wiadomości:
<89sqdc$pas$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

> [...]
>dyskusyjnych napisał:xIOv4.26530$W...@n...tpnet.pl...
>
>Poszukaj coś bliższego ogrodom. Chętnie zamieszczę. Np. skalniak w formie
Poszukam, obiecuje...

>Gratuluję zamieszkiwania w pięknej Gdyni.
To bylo ponad 20 lat temu. Teraz mieszkam w rownie pieknej Lodzi.

>Trochę straciła na uroku gdy przestałem w niej mieszkać :-)
Ja tez przestalem. Moze dlatego stala sie brzydka? ;-)

Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2000-03-06 20:23:46

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie jest to typowo ogrodowe, ale w tym roku przyglądałem się często w
drodze do miasta takiemu widokowi:
Dom z czerwonej cegły, na wszystkich jego krawędziach od góry do dołu (boki,
załamania dachu, otoczenie okien) kolorowo migające lampki choinkowe. Na
poręczach balkonowych wielki napis 2000 "wypisany" oczywiście świecącymi
lampkami. Ale to jeszcze nic:-)
Na krawędzi dachu postać św.Mikołaja z workiem prezentów, wyglądająca jakby
się wspinał po sznurze do komina. Oczywiście postać Mikołaja w skali 1:1,
plastikowy, na dodatek podświetlany od środka!!!
świecił sobie ten Mikołaj ze dwa miesiące - cud, że nie zdarzył się żaden
wypadek. Cud może dzięki temu, że po sąsiedzku w ogródku jest 2m rzeźba
Matki Boskiej, otoczona jelonkami, krasnalkami i innymi takimi, obok
zardzewiałej szklarni.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

program do projektowania ogrodu
Zaproszenie na koncert "Hip Hop Przedluza Zycie o 10 Lat"
Glazy, kamienie i kamyczki.
3D Landscape Designer
Gadulstwo w lutym