PILNE - SWETRY - szydełkoe

1. Data: 2003-09-07 10:31:38

Temat: PILNE - SWETRY - szydełkoe
Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś posiada nowy numer SWETRÓW nr 8-9/2003 , w którym są piękne
szydełkowe bluzeczki i bezrękawniki i mogłaby przesłac skan, byłabym bardzo
wdzięczna, zdjęcie akurat tego numeru jest na stronie :
http://www.kej.wroc.pl/main.php?dzial=gazeta&idgazet
a=6
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
P.S.
Proszę pisac na poniższy adres:
m...@p...fm

1. Data: 2003-09-07 10:43:25

Temat: Re: PILNE - SWETRY - szydełkoe
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

też jestem zainteresowana ta gazetką niestety nie udało mi się jej jeszcze
znaleźć w sklepach, mam za to Małą Dianę numer wrześniowy , w której jest
kilka ciekawych sweterków bluzeczek szydełkowych na jesień jeśli chcesz to
ci zeskanuję i wyślę daj znać

--
esterka

1. Data: 2003-09-07 13:43:31

Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilka ciekawych sweterków bluzeczek szydełkowych na jesień jeśli chcesz to

Byłabym bardzo chętna na te wzory szydełkowe z Małej Diany, jakby nie sprawiło
Ci to problemu to bardzo proszę.

Pozdrawiam Monika

1. Data: 2003-09-07 17:03:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sep 2003 12:31:38 +0200, "Monika"
<m...@W...onet.pl> wrote:

> [...]
>szydełkowe bluzeczki i bezrękawniki i mogłaby przesłac skan, byłabym bardzo
>wdzięczna, zdjęcie akurat tego numeru jest na stronie :

o jeny...ja tez prosze, bardzo bardzo........i przeraszam, ze tak
mekole na grupe, ale w tym wypadku nie wiadomo czy ktos ma i kto
ma...

Trys, rzondny robienia sweterkow szydelkiem. i na drutach. i
chust...i szali, choc do tego wzoru nie trza
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-07 21:49:46

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobrze jutro obiecuję zeskanować i wam wysłać

--
esterka, która już chce iść spać :)

1. Data: 2003-09-08 10:42:00

Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobrze jutro obiecuję zeskanować i wam wysłać
>
> --
> esterka, która już chce iść spać :)

A czy miałabys może numer 8-9 z 2002 roku tej samej gazetki SWETRY, to też bym
była wdzięczna tej z 2003 nie musisz mi posyłać.

Pozdrawiam Monika

1. Data: 2003-09-08 11:09:01

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie bo ja na szydełku to dopiero tak z pół roku różne rzeczy robię

--
esterka

1. Data: 2003-09-09 08:18:02

Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardzo
> wdzięczna, zdjęcie akurat tego numeru jest na stronie :

Juz pisalam kiedys ze mam.
Niestety skaner teraz odlaczony bo mam remont :(
Jeszcze z tydzien... chyba ze zdjecia zrobie ? nie wiem sama
a chodzi wam o wszystkie schematy?
zobacze w domu co da sie zrobic

belunia

1. Data: 2003-09-09 15:57:24

Temat: Odp: PILNE - SWETRY - szydełkoe
Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz pisalam kiedys ze mam.
> Niestety skaner teraz odlaczony bo mam remont :(
> Jeszcze z tydzien... chyba ze zdjecia zrobie ? nie wiem sama
> a chodzi wam o wszystkie schematy?
> zobacze w domu co da sie zrobic

Czy nikt nie widzi mojego listu?
a tak sie chcialam odwdzieczyc za wszystko co od was dostalam :(
nie moge teraz zeskanowac ale moge zrobic zdjecia.
zobaczcie czy to jest czytelne
http://kasia.rsk.rz.pl/p/
to jeden ze wzorow.

pozdrawiam
belunia

1. Data: 2003-09-09 16:39:12

Od: "" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a tak sie chcialam odwdzieczyc za wszystko co od was dostalam :(
> nie moge teraz zeskanowac ale moge zrobic zdjecia.

Belluniu, cierpliwości :o), popatrz na godziny postów. Dużo grupowiczów zagląda
tu w godzinach przedpołudniowych...
Zdjęcia są jak najbardziej czytelne.
Przy okazji-jeśli to Ty jestes tą Kasią ze stronki, to moje gratulacje !!!
Jestem pełna podziwu.
Anna v.Gratka

WITAM!
Zapraszam na allegro