Prośba do wszystkich

1. Data: 2003-09-06 21:39:59

Temat: Prośba do wszystkich
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,jesli prosicie kogokolwiek o przesłanie schematow tutaj czy na
privie starajcie sie oproznic Wasze skrzynki tak aby NAPRAWDE przyjeły
przesylki.Dzisiaj straciłam mnostwo czasu rozsyłajac pozamawiane schematy a
potem 80 procent z nich odbierałam jako zwroty.
Pozdrawiam
Pusia( z zielonego jak odwłok swietlika w mroku Białegostoku)

1. Data: 2003-09-07 06:39:48

Temat: Re: Pro?ba do wszystkich
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pusia napisał:
> [...]
> potem 80 procent z nich odbierałam jako zwroty.
> Pozdrawiam
> Pusia( z zielonego jak odwłok swietlika w mroku Białegostoku)

Poniewaz sama prosiłam o pewne schematy,a wiem,że mam pusta
skrzynke,weszłam na nią przez IE,i wywaliło,że o2,czyli tlen "ustąpił
pod nawałem pakietów",czyli skrzynka twierdzi,że jest pełna,a przez
Mozille sciągałam poczte i była jedna reklama.
Ponieważ wisiał tlen przez 3 dni,nie wiem,czy da sie to jakos odblokowac.
Czy któras z was też tak ma??

Agatek

1. Data: 2003-09-07 07:07:33

Temat: Re: Prosba do wszystkich-proba wyjasnienia?
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]

Pusiu jesli to i o mnie - to - nie wiem na prawde czemu skrzynka podaje ze
jest pelna; bo jest faktycznie zapelniona w 1% (jeden!!!)! Do tego tam jest
przekazywanie poczty na moje standardowe konto! Ktore ma na prawde olbrzymia
pojemnosc!

Czy moglabys przeslac jeszcze raz to co nie doszlo?

Alternatywne adresy (tez z przekazywaniem)

c...@t...pl

c...@y...com

>Dzisiaj straciłam mnostwo czasu rozsyłajac pozamawiane schematy a

Chcialabym tylko dodac:

To czasami NA PRAWDE nie wina adresata, tylko jesli POJEDYNCZE wiadomosci sa
duze (powyzej jakiejs tam -okreslonej przez adminstratora poczty- wielkosci)
to sa niejako automatycznie zwracane. Np. na moim koncie limit pojedynczej
wiadomosci to 1.5MB ale w praktyce i mniejsze wiadomosci zdarzaly sie wracac.

Moze gdybys podzielila to co wysylasz na mniejsze czastki to by lepiej
dochodzilo.

Nie wiem,jak to jest na kontach w Polsce, ale te limity moga byc jeszcze
mniejsze, zwlaszcza dla kont darmowych.

Pozdrawiam serdecznie,

Anna

1. Data: 2003-09-07 08:50:41

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze maile sa zbyt duze i skrzynki maja jakies ograniczenia co do
wielkosci maili, ktore moga przyjmowac. Sama to niedawno mialam. Odbierane
bylo natychmiastowo przez odbiorce i mimo to niektore maile wracaly. Nie
znam sie na tym zbyt dobrze, ale tak z wlasnych doswiadczen wywnioskowalam.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-07 10:50:48

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja osobiscie przylaczam sie do prosby Pusi, brzydko mówiac szlag mnie juz
trafia jak wraca mi sie setka zalaczników które wyslalam, mam nadzieje ze
nikt sie nie obrazi ze tak brzydko sie wyrazilam, ale odbieranie takiej
wracajacej poczty zajmuje bardzo duzo czasu i napewno nie jest nikomu do
niczego potrzebne,
pozatym to mam jeszcze jedna uwage wiele osób to nawet nie potwierdza czy
dostalo przesylke czy nie a przy duzej ilosci wyslanych wiadomosci to latwo
sie pogubic czy wszyscy dostali wszystko o co mnie prosili
to tyle ode mnie i jeszcze raz przepraszam za tak dobitne wyrazenie swoich
mysli mam nadzieje ze nikt sie na mnie nie pogniewa

pozdrawiam cieplutko
esterka

1. Data: 2003-09-07 10:55:27

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

esterka napisał(a):

(...)

> pozatym to mam jeszcze jedna uwage wiele osób to nawet nie potwierdza czy

> dostalo przesylke czy nie

No wlasnie Esterko, wyslalam do Ciebie (modemem!!!) wzory z Diany. Nie wrocily
(czyli doszly?). A potwierdzenia nie dostalam.

A.

1. Data: 2003-09-07 11:00:40

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to bardzo przepraszam ale nie z mojej winy wysłałam odpowiedź napewno i w
dodatku zachwycałam się nad tą piękną bluzeczką którą mi wysłałaś, bardzo
cię w takim razie przepraszam , ze nie dostałaś potwierdzenia ale zdarzyło
mi się to pierwszy raz, potwierdzam więc teraz i jeszcze raz przepraszam

skruszona
esterka

1. Data: 2003-09-07 11:04:55

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

esterka napisał(a):

(...)

No to sie nie juz gniewam! Wysylalam ostatnia czesc z innego konta, czy to tez
doszlo?

A.

1. Data: 2003-09-07 11:07:15

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałam od ciebie dwie części, razem trzy obrazki

a tak pozatym to ja tu tak na dziewczyny nakrzyczałam a tu taki klops, ale
mi wstyd :(

esterka

1. Data: 2003-09-07 11:10:02

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):

Mialo byc Juz sie nie gniewam....przepraszam...

Ale czy ostatnia czesc doszla, wysylana nast. dnia?

> A.

Miarka z Kubusiem
Farby do malowania na szkle
John Clayton collection