Re: Jesienne liście

1. Data: 2003-09-06 15:31:50

Temat: Re: Jesienne liście
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

No tak, znów kliknęłam wysyłanie, zamiast zapisanie. Ale to już wszystko.
Sprawy związane z rejestracją na meila (to samo na uustars) są co najmniej
wyczerpująco opisane w archiwum. podobnie kwestia komentowania i płacenia.
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-09-06 18:39:50

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest łatwiejszy sposób wchodzenia na podaną stronę. Jak juz się jest
zalogowanym u Chińczyków to wystarczy raz kliknąć na podany link, otworzy
się strona do logowania, to wpisać swoje namiary i jak się otworzy strona ze
spisem katalogowym jeszcze raz kliknać na ten adres podany przez którąś
grupowiczkę. Ja tak sama na to wpadłam bo nigdy nie mogłam znaleźć tego
podanego wzorku i zżerała mnie ciekawość co tam może być.
Teraz bez problemu otwieram podane strony.
Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

Jesienne liście
xxx sweet sentiment- Dimensions 2447